Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adhd lääke väsyttää. Muuta vaikutusta en ole vielä huomannut.

Vierailija
19.01.2022 |

Miksi tekee väsymystä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annos on todella pieni. Keskittymiskyvyn paraneminen voi aiheuttaa väsymystä kun ”joku” ei ole koko ajan pitämässä hereillä

Vierailija
22/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Mulla oli munoin concerta käytössä ja tunnin sisällä lääkkeen ottamisesta alkoi euforia, joka kesti sen puolitoista tuntia, jonka jälkeen olo tasoittui, joskin oli edelleen yliaktiivinen. Illalla tuli laskut ja ahdistus. Tarkoittaakohan se, etten ole aito add?

Tarkoittaa tai sun annostus on liian suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla liian pieni annos.

Annosta nostetaan pikku hiljaa. Ap pitää vain odottaa ja seurata annoksen noston vaikutusta.

Vierailija
24/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Mulla oli munoin concerta käytössä ja tunnin sisällä lääkkeen ottamisesta alkoi euforia, joka kesti sen puolitoista tuntia, jonka jälkeen olo tasoittui, joskin oli edelleen yliaktiivinen. Illalla tuli laskut ja ahdistus. Tarkoittaakohan se, etten ole aito add?

Siltä vähän kuulostaa. Eräs tuttava kertoi joskus bileissä ottaneensa amfetamiinia kun tarjottiin ja menneensä heti kohta nukkumaan, kun muilla oli täysi täpinä päällä. Adhd löytyikin myöhemmin.

Vierailija
25/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin väsyttävää, varsinkin liian pienillä annoksilla. Liian isolla taas tulee rytmihäiriöitä yms. Oikean annoksen löytäminen on tärkeää - ja vaikeaa.

Olen huomannut eroja 5mg ja 10mg tableteissa. Kaksi 5mg on isompi vaikutus kuin yhdellä 10mg.

Vierailija
26/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä vähän kuulostaa. Eräs tuttava kertoi joskus bileissä ottaneensa amfetamiinia kun tarjottiin ja menneensä heti kohta nukkumaan, kun muilla oli täysi täpinä päällä. Adhd löytyikin myöhemmin.

Tämä. Concertan viihdekäyttäjä bongattu. Lääkeestä ei pitäisi tulla euforiaa.

Vierailija
27/27 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita, vaan tarkoittaa, että Concerta ei sovi sinulle tai väärä annos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän