Oletko ylioppilas ja mitä oot opiskellut yliopistossa/tai muualla?
Kommentit (20)
Oon ylioppilas ja sen jälkeen opiskellut amiksessa ravintola-alan perustutkinnon :D
kaupallista alaa (yo-merkonomi), liiketaloutta (siis oikeasti sama ala, tradenomi), avoimessa yliopistossa valtiotieteitä (valtio-opin ja sosiaalipolitiikkan perusopinnot, myös muiden aineiden opintojaksoja)
Olen ylioppilas. Olen opiskellut amiskassa lasitaidetta ja ravintola- ja elintarvikealojen peruskoulutukset, ja nyt opiskelen maisteriksi yliopistossa :)
Ollaan me jotain joskus opiskeltu mutta ei muistu mieleen että mitä.
- Pekka, Iiris ja Fatim
Vierailija kirjoitti:
kaupallista alaa (yo-merkonomi), liiketaloutta (siis oikeasti sama ala, tradenomi), avoimessa yliopistossa valtiotieteitä (valtio-opin ja sosiaalipolitiikkan perusopinnot, myös muiden aineiden opintojaksoja)
Niin ja olisin halunnut Helsingin yliopistoon opiskelemaan valtiotieteitä, mutta en päässyt. Olen työtön ja varmaan päädyn vielä opiskelemaan sote-alaa työllistymisen toivossa. Sote-alan hallinto ja neuvontatyö toki kiinnostaakin.
Ylioppilas, diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri.
tietääkö kukaan miten pitkän tauon saa pitää yliopistossa opiskelusta? huolestuttaa että voiko tehdä töitä vaikka 6kk ja palata opiskelemaan ilman opintopaikan menetystä....
Olen ylioppilas ja yliopistossa pääaineeni oli suomen kieli.
Vierailija kirjoitti:
tietääkö kukaan miten pitkän tauon saa pitää yliopistossa opiskelusta? huolestuttaa että voiko tehdä töitä vaikka 6kk ja palata opiskelemaan ilman opintopaikan menetystä....
Etsi tieto yliopiston sivuilta tai kysy opiskelijapalveluista.
Ylioppilas, ensin DI ja sitten myöhemmin TkT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli ei ole ylioppilaita tällä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli ei ole ylioppilaita tällä sivulla.
Miten tuo liittyy lainaamaasi viestiin?
Olen ylioppilas, mutta en ole opiskellut yliopistossa. Opiskelin ilmailuammattiin ja olen siitä jo eläkkeellä.
Ylioppilas. Yliopistossa olen opiskellut englantia ja kasvatustieteitä (luokanope ja erityispedagogiikka).
Vierailija kirjoitti:
Tämä tieto löytyy kätevästi googlaamalla ihan minkä tahansa yliopiston sivuilta, mutta voin vastata kuitenkin. Kyllä voit olla 6kk pois yliopistosta ilmoittautumalla poissaolevaksi. Saat 6kk pidennyksen opintoaikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tieto löytyy kätevästi googlaamalla ihan minkä tahansa yliopiston sivuilta, mutta voin vastata kuitenkin. Kyllä voit olla 6kk pois yliopistosta ilmoittautumalla poissaolevaksi. Saat 6kk pidennyksen opintoaikaasi.
kaikki eivät käytä googlea. millä hakusanoilla tieto löytyy helsingin yliopiston sivuilta? olen kokeillut kaikkea eikä löydy.
Olen ylioppilas. Lakin saamisen jälkeen en ole opiskellut mitään. Olen ollut vain 20 vuotta työttömänä.
Olen ylioppilas, mutta en ole opiskellut yliopistossa. Ensin opiskelin sairaanhoitajaksi sairaanhoito-opistossa ja 15 vuotta myöhemmin insinööriksi ammattikorkeakoulussa. Olin aikeissa jatkaa vielä yliopistoon, mutta työelämä vei mukanaan ja nyt on enää muutama vuosi eläkeikään.
Olen ylioppilas. Olen opiskellut yliopistossa maisteriksi.