Oralista soitetaan joka ikinen päivä ja "varaan ehdotusaikoja"
Vaikka olen viimeksi käynyt 2 vuotta siellä. Ja olen sanonut etten tarvitse uutta tarkastusta.
Ihme häirintää.
Kommentit (12)
Mitäs jos sanoisit sinne, etteivät enää ota yhteyttä.
Laskuttaako ne sitten käyttämättömästä perumattomasta ajasta? Sepä oliskin kätevää liiketoimintaa!
Mehiläisessä tekivät samoin. Ilman lupaa varailivat aikoja. Estin numeron, enkä tule enää koskaan käyttämään tällaisten häiriköiden palveluja. Törkeää asiakaspalvelua.
Lopetin yksityisellä hammaslääkärillä käynnin juuri tuon takia että soittoja tuli puolen vuoden välein: kerran vuodessa tarkastus ja kaksi kertaa vuodessa hg:n aika. Yksityisellä myös ehdotettiin koko ajan erilaisia toimenpiteitä puhkeamattomien viisaudenhampaiden poistosta lähtien. Paljon röntgenkuvia vaikka ei reikiä hampaissa. Alkuvaiheessa hammashygienisti käytti tunnin ajasta puolet kertomalla tällaiselle keski-ikäiselle naiselle miten harjataan hampaita.
Kun viimeksi kävin julkisella, niin hammaslääkäri sanoi minulle sopivan kerran kolmessa vuodessa tarkastuksessa ja puolentoista vuoden välein hg:n aika.
Joku rahastaa. Ap:n kohdalla se on oral.
Mitä se soittaja on sanonut, kun olet kieltänyt puhelinmarkkinoinnin ja aikojen varaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisessä tekivät samoin. Ilman lupaa varailivat aikoja. Estin numeron, enkä tule enää koskaan käyttämään tällaisten häiriköiden palveluja. Törkeää asiakaspalvelua.
No eivät varmasti ole varailleet aikoja ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Laskuttaako ne sitten käyttämättömästä perumattomasta ajasta? Sepä oliskin kätevää liiketoimintaa!
Ei tietenkään voi laskuttaa. Se on laitonta. Mutta pyytävät soittamaan ajan perumiseksi. Miksi edes vaivautuisi, kun ei ole itse varannut aikaa? Itse he sitten peruvatkin ajan. Kannattaa työllistää ja hankaloittaa näitä mahdollisimman paljon, koska itse vittuilevat asiakkailleen.
Mulla myös tuli tällainen "pakkovaraus". Menin sitten sinne, ja jälkeenpäin harmitti, kun Kela ei korvannut mitään, koska edellisestä tarkastuksesta oli vain vuosi, eikä kahta. Enpä tuollaista tiennyt, eikä hammaslääkäri asiasta maininnut.
kävin ennen nettiaikaa hammaslääkärillä joka alkoi pommittamaan postikorteilla useammin kuin kerran vuodessa, ja uhkasi kans että kotiin oli tullu ajoissa se kortti että nyt kyllä maksat tai tulet ja maksat. No peruutin sit vaan ajat enkä menny enää koskaan takaisin. Jo loppui posti eikä perästä ole kuulunut.
Sen jälkeen on käyny parissa paikassa yksityisellä, toinen on pieni paikallinen mutta on varmaan 5 toimipistettä kuitenkin. Toinen oli sellaine aika iso laitos/klinikka mutta ei kuulu mihinkään näihin tunnetuihin ketjuihin. Se klinikkahommeli kerran taisi kutsua, tää toinen firma ei vielä kertaakaan yli vuosi sitten käyny!?!? Ei siis vaikka annoin s-postin, gsm ja kotioisoitteen, enkä kieltänyt mitään markkinointia. Ajattelin antaa heille tsäänssin. Tää on varmaan yks ongelma että kunnalliselle on yleensä vaikea päästä ja yksityisten pommittelu on rasittavaa tai ne unohtaa asiakkaansa täysin, niin homma harvoin toimii. Itse olin kyllä odottanut että tää "mukava" firma ois edes kerran vuodessa kutsunut tarkastukseen, olisin menny.
Orava on muuten ihan ylihintainen ja taitaa mehis olla kans, niille en mene. Pitää taas etsiä joku uusi.
Ja tekstiviestinä tulee spämmiä että Oral on varannut minulle alustavan tarkastusajan päivälle X ja se pitäisi vahvistaa, sitten soittelevat perään.