Kurkku kipeä. Auttaako olut ?
Kurkku kipeä ja päätä särkee. Tein testin, otin oluen ja haistoin sekä maistoin.
En ollut varma tunsinko hajun ja maun, vai oliko korona vienyt sen. Otin taaskin oluen , otin yhteensä 9 olutta, enkä vieläkään varma jos haju ja makuaisti toimivat. Alkoi väsyttää.
Seuraavana aamuna heräsin jyskyttävään päänsärkyyn.
Onko korona .Toistin oluen haistamisen ja maistamisen. Hyvää oli ja päänsärky hellitti. Muuta en ollut varma tuosta koronan onko vai eikö ole, joten tein taas useita testejä. Päivä toisensa jälkeen.
Nyt olen todennut että minulla ei ole koronaa, koska tuo ihana oluen tuoksu herättää minut joka aamu. Siis hajuaistit toimii.
Mutta paras varmuuden vuoksi jatkaa kokeita oluen maistelulla, että ei sairastu.
Ja jotenkin elämä on helpompaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tumma rommi + kuuma vesi + hunaja.
Flunssaisena olen tuohon lisännyt vielä sitruunaa ja raastettua inkivääriä. Eniten auttaa se rommipullo. Ainakin yhdeksi illaksi unohtuu flunssa. Suosittelen toistamaan ainakin 2-3 päivää.
EI, Vaan mustaherukka mehu, inkivääri valmiste ja Lepo!jos viivästyy tämä pitää ottaa lääkäriin yhteyttä.
Raakaa viinaa, kun kaataa korvaan imeytyy se suoraan aivoihin ja olo pehmenee!
Lämmitä se noin 75-asteiseksi, laita sekaan valkosipulia, hunajaa, karmoolistippoi, pihlajanmarjamehutiivisstettä ja magnesiumia. Nauti hyvällä juomahalulla. Sytytä myös muutama suitsuke käryämään toimituksen ajaksi. Voi auttaa enemmän kuin pelkkä paljas kylmä olut
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kätevä konsti. Heti kylelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka auttaa, kun se valuu toisesta korvasta suoraan ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka auttaa, kun se valuu toisesta korvasta suoraan ulos?
Aika harvalla meistä on tuollainen ongelma. Taidat olla vähän poikkeustapaus?
Tumma rommi + kuuma vesi + hunaja.