Mitä netissä asiakaspalautteeseen vastaajat ovat koulutuksekseltaan yleensä?
Kommentit (12)
tiiätkö mitä... Joissakin tapauksissa voi olla että se asiakaspalautteeseen vastaava tai asiakkaan kyselyihin vastaava on jonkin palvelufirman työntekijä.
Esim. Vakka-Suomen Puhelin pestaa asiakaspalvelutyöntekijöitä vastailemaan joidenkin yritysten asiakaspalveluun tulleisiin kyselyihin. Siis se vastaaja työskentelee tuon VSP:n palkkalistoilla.
Keskolla esim. on VSP:ltä tällainen palvelu ostettu, en tiedä onko täydellisesti mutta ainakin joitakin osia Keskon asiakaspalvelusta hoidetaan tuon puhelinfirman kautta, ainakin Varsinais-Suomen aluetta koskien.
Vierailija kirjoitti:
tiiätkö mitä... Joissakin tapauksissa voi olla että se asiakaspalautteeseen vastaava tai asiakkaan kyselyihin vastaava on jonkin palvelufirman työntekijä.
Esim. Vakka-Suomen Puhelin pestaa asiakaspalvelutyöntekijöitä vastailemaan joidenkin yritysten asiakaspalveluun tulleisiin kyselyihin. Siis se vastaaja työskentelee tuon VSP:n palkkalistoilla.
Keskolla esim. on VSP:ltä tällainen palvelu ostettu, en tiedä onko täydellisesti mutta ainakin joitakin osia Keskon asiakaspalvelusta hoidetaan tuon puhelinfirman kautta, ainakin Varsinais-Suomen aluetta koskien.
Totta kai, Kesko tietysti jonkin verran sitten kouluttaa näitä ulkoistuksena asiakaspalvelua hoitavia.
Ulkoistettu asiakaspalvelu. Siellä on töissä paljon opiskelijoita, koska työajat ovat joustavat.
Ne on koulutukseltaan asiakaspalvelijoita.
Minä teen juuri tällaista työtä suomen laajuisessa yrityksessä. Meitä on tässä työtehtävässä 2 kpl yrityksessä (lääh).
Kolleegani taitaa olla käynyt lukion joskus -90 luvun alussa.
Minä olen alkuperäiseltä ammattikoulutukseltani kansimies/konevahtimestari, vlamistunut ennen vuosituhannenvaihdetta.
Sen jälkeen olen toki täydentänyt koulutustani, mutta en tätä alaa koskien (muuta kuin työpaikan sisäiset kehityskoulutukset).
Ei tähän alaan ole ns. tiettyä koulutusta, koska joka yritys on oma eläimensä, jossa täytyy olla omat erikoisosaamisensa jotta asian voi hoitaa tehokkaasti.
Ostopalveluna asiakaspalvelu on saatanasta loppuasiakkaana, koska mitään ei tiedetä eikä mikään järjesty samantien, tai pääosin edes niin kuin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on koulutukseltaan asiakaspalvelijoita.
Mistä koulusta valmistuu asiakaspalvelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Ne on koulutukseltaan asiakaspalvelijoita.
ei tuollaista koulutusta ole, kuka vain voidaan opastaa asiakaspalveluun, joskus siihen kuluu noin tunti, joskus useampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on koulutukseltaan asiakaspalvelijoita.
Mistä koulusta valmistuu asiakaspalvelijoita?
No, jos asiantuntijuutta firman myyntiartikkeleiden suhteen ja fiman käytäntöjen laskutuksen, toimituksen jne suhteen työssä tarvitaan, niin firma itse kouluttaa eli antaa perehdytyksen.
Minä olen elintarviketieteiden maisteri ja vastaan aika lailla visaisiin asiakaspalautteisiin.
Olen eräässä valtiota lähellä olevassa paikassa töissä. Meillä pyritään pestaamaan akateemista väkeä lähinnä, joku tradenomi saattaa olla livahtanut joukkoon. Myös kieliä pitäis osaata. Ollaan tavallista parempi aspa kyllä .
Peruskoulunhan minä olen käynyt. Vieressä istuu entinen baarimikko ja vastapäätä on tuollainen lukiosta selvinnyt jantteri.
Mutta esim. siis joku Zalando tai Dr. Oetker?