Oletko käynyt Lidlissä niin ettei kassalle ole kuulutettu lisää henkilökuntaa
vaikkapa viimeisen vuoden aikana? paikkakunta?
Kommentit (11)
Olen Hyvinkäällä. Turha enää kuulutella, kun joka ainoa kassa on jo auki.
En ainakaan muista, paikkakunta on Jyväskylä. Jos ei ole kuulutettu henkilökuntaa kassalle, niin sitten pullonpalautuskoneelle. Tai esimiestä kassalle. Täällä on vielä yksi uusi Lidl, jossa kuulutetaan jatkuvasti kun joku kassa avataan tai suljetaan, se on jo häiritsevää.
Karhulan Liddlissä kuulutetaan JOKA IKINEN kerta vähintään kerran henkilökuntaa kassalle. Vaikka kaikki kassat on jo auki :D
Yhteen aikaan joka ainoa kerta kun kävin yhdessä Tampereen Lidlissä, alkoi kuulua kovaääninen piipitys koko kauppaan koska pullonpalautuskone hälytti.
En ole tainnut käydä. Aina kuulutellaan ja yleensä useampaan otteeseen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:11"]
En ole tainnut käydä. Aina kuulutellaan ja yleensä useampaan otteeseen.
[/quote]
Totta, ero kilpaileviin suomalaiskauppoihin on selvä. Jos niissä kasöörin vuoro alkaa klo 10.00, niin kassa ei aukea minuuttiakaan ennen, vaikka viereisellä kassalla olisi 15 asiakkaan jono.
Lahdessa kahdessakin Lidlissä tänä vuonna on voinut asioida useaan kertaan klo 9-10.30 ja 13 - 14.30 välisinä aikoina siten, että kassalle ei tarvita henkilökuntaa. En edes muista, koska on viimeksi ollut kuulutus.
Eniten mua ärsyttää se jatkuva kiittely niiden kuulutusten perässä. Yritetäänkö se viesti saada kuulostamaan jotenkin paremmalta asiakkaiden korvissa. Minua ainakin se miljoonaan kertaan kuultu imelä kiitos ainoastaan ärsyttää.
Jep, useamman kerran. Keski-Suomi, mm. Laukaa ja Äänekoski.