90 päivää morsiamena, Andrei.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No ei se mua haittais jos näyttäisi muutaman liikkeen entisenä poliisina. Ah. Ap
Tuokin on valhe. Ei hän ole mikään koulutettu poliisi.Luulen että jengeihin sekaantunut valepoliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, mitä se nainen (Libby?) näkee Andreissa. Mä en nää yhtään.
KOMEA JA ALFA. Ap
Rahaton kuolaa postimyyntipuolisoita. Mikset tilaa? Pääset miesten tavoin vinkumaan katalasta exästä 😁
Ap taitaa olla mies. Päivän homoeroottinen pieraisu.
Nainen olen ja varattu. Oma mies liian hiljainen hyssykkä, joten tuollainen ylimielinen machoilija kyllä viehättää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen olen ja varattu. Oma mies liian hiljainen hyssykkä, joten tuollainen ylimielinen machoilija kyllä viehättää. Ap
Tee miehes päivä ja kerro tilanneesi uuden Moldovasta. Onhan toikin tapa jättää.
Andrein olemus ja alfauros-asenne ovat kyllä hyvä polttoaine märkiin päiväuniin :D
Mutta kumppaniksi, ei kiitos. Olen seurustellut arvaamattoman narsistimiehen kanssa ja Andreissa on jotain samaa. Tyly ja töykeä myös vaimolleen.
Minua ei tuo tylyys ja ylimielisyys haittaisi. Kunhan on komea ja iso m..lkku niin kaikki on silloin hyvin. Ap
Mun mielestä se Libbyn veli on kauheempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun sukuun vedettäisi tuollainen tyyppi, heittäisin pihalle alta aikayksikön. Riitti ne kaks arabinaista ....
Kumpikin velipoika kusetettiin taloudellisesti mutta syyttäköön itseään.
Olis täydellinen pakkaus jos tekisi töitä, se ainut miinus. En kannata siipeilijöitä. Ap
En katselisi minuuttiakaan. Sovinisti paaaskiainen.
Saisi minua kyllä alistaa vaikka 24/7 ja usein makuuhuoneessa.. Ymmärrän täysin mitä Libby näkee Andreissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tuo tylyys ja ylimielisyys haittaisi. Kunhan on komea ja iso m..lkku niin kaikki on silloin hyvin. Ap
Aikamoinen messuhalli sulla tiaitaa olla. Eikö holop1llu saa täytettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen messuhalli sulla tiaitaa olla. Eikö holop1llu saa täytettä?
Pikku kikkeli ulisee. :D
Vierailija kirjoitti:
En katselisi minuuttiakaan. Sovinisti paaaskiainen.
Onhan ne olleet jo kauan naimisissa.
Hyvä mies kaikin puolin.
Epämiellyttävä lantis .Karmea käytös. Vaarallinen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun sukuun vedettäisi tuollainen tyyppi, heittäisin pihalle alta aikayksikön. Riitti ne kaks arabinaista ....
Kumpikin velipoika kusetettiin taloudellisesti mutta syyttäköön itseään.
Arabinaista.Ne ne kyllä osaavat kusettaa,
Elizabeth Potthast sister is mean
Elizabetin sisko on kyllä ärsyttävä pistelee tahallaan kapuloita rattaisiin pariskunnan väleihin. Niinkuin lakkautus lastenhoitajasta.
Mitätön paska. Maksattaa appiukolla matkat ja häät ym. Rahan perässä.