"Kenen kotona"- ohjelmasta
Onko tuo Maiju jonkun jääkieikkoijan tms vaimo? Oli jotenkin hämmentävää kun selvästi kaikki ajattelivat, että miten hän voi elää tollasessa luxuskämpässä. 350 neliön kämppä Laaksolahdessa ei irtoa ihan pikkurahalla....
Kommentit (21)
Kuka katso tälläistä ohjelmaa ??
Ihan roskaa.
8 huonetta Espoossa, sisustus viimesen päälle. Ihan varmaan Maiju palkkatyöllään kustantanut. Juu juu.
Mä olin ihan varma, että se Kruunuvuorenrannan kämppä olisi sen :-D
Tuo ei ole uusimman kauden viimeisin jakso. Jätin sen kesken, kun ne kaikki asunnot oli ihan samanlaisia. Pliisuja.
Tuo kyseinen jakso oli vähän pettymys. Lähinnä sen vuoksi että sisustukseltaan kaikki asunnot olivat niin lähellä toisiaan, että katsojan oli aika mahdotonta arvata oikein kenen asunto mikäkin oli. Jopa osallistujat olivat kaikki toistensa näköisiä. Siinä menee hauskuus ohjelmasta pois, ja asunnotkin vaikuttavat tylsiltä kun ovat niin samanlaisia. Minusta ohjelma on ollut aiemmin ihan hauska, on ollut mukava nähdä erikoisia ja kauniita koteja. Paljon mielenkiintoisempi kuin esim Suomen kaunein koti kliinisine kämppineen.
Mä kanssa mietin, kun nainen näytti tosi nuorelta, mutta lapsia oli useita ja melko isojakin. Toki on voinut nuorena aloittaa, tai sitten on äitipuoli. En muista, tuliko ilmi.
Oli kyllä aikamoinen lukaali. Onhan niitä Suomessakin rikkaita ja perijöitä, joiden nimi ei sano tavikselle mitään. Ei tuollaista kämppää nelikymppinen itse ole työllään maksanut. Onhan toki kaikkia pelifirmoja yms nykyään, joista nettoavat hirveesti. Muutenkin noi asunnot on yleensä sellaisia huomattavan ylellisiä, joihin taviksella tai perushyvätuloisellakaan ole varaa.
Alle 200 neliön kämppä maksaa 1,1 miljoonaa Laaksolahdessa, joten voi miettiä paljonko maksaa 350 neliötä. Ihanan halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyseinen jakso oli vähän pettymys. Lähinnä sen vuoksi että sisustukseltaan kaikki asunnot olivat niin lähellä toisiaan, että katsojan oli aika mahdotonta arvata oikein kenen asunto mikäkin oli. Jopa osallistujat olivat kaikki toistensa näköisiä. Siinä menee hauskuus ohjelmasta pois, ja asunnotkin vaikuttavat tylsiltä kun ovat niin samanlaisia. Minusta ohjelma on ollut aiemmin ihan hauska, on ollut mukava nähdä erikoisia ja kauniita koteja. Paljon mielenkiintoisempi kuin esim Suomen kaunein koti kliinisine kämppineen.
Samaa mietin. Oli kyllä valittu niin saman näköisiä, tyylisiä ja oloisia kilpailijoita ettei mitään rajaa. Varmasti tarkoituksellista? Vaaleaa polkkaa vaan päässä.
Jaksossa 4 missä on pelkästään miehiä niin tuo juha, mistä on tuttu? Onko ollut jossain ohjelmassa kun näyttää niin tutulle? Tai onko kotoisin mistäpäin??
Sama juttu, hirmu tutun oloinen. En vaan millään saa päähäni missä olisi ollut, varmaan joku toinen tv-ohjelma.
Hmm. Olikohan joskus idolssissa?
Tai popstarssissa?
On ollut kisaamassa Mr. Gay Finland -kisoissa ainakin. Minun mielestäni tuntui myös todella tutulta, mutta en ole seurannut noita kisoja. Ehkä olen nähnyt hänet jossain lehdessä. Hän on symppiksen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 4 missä on pelkästään miehiä niin tuo juha, mistä on tuttu? Onko ollut jossain ohjelmassa kun näyttää niin tutulle? Tai onko kotoisin mistäpäin??
Myös ollut siinä viisi miestä viikossa ohjelmassa..
Samaa ihmettelin