Olikohan eräs entisen työpaikkani naispomo domina?
Hän tykkäsi joskus puhua minulle jotenkin nöyryyttävästi, mutta välillä oli oikein mukava ja ystävällinen.
Hämmästelin kovasti hänen käytöstään enkä oikein ymmärtänyt sitä.
Esim. kun meille tuli toinen miestyöntekijä joka oli hänen mieleensä fyysisesti, niin hän kehui tätä minun kuullen, ja välillä hän haukkui työni tulosta vailla syytä ja vertasi sitä tämän uuden työntekijän tulokseen.
Välillä taas sitten kehui ja oli tyytyväinen, osoitti tukensa ja oli ihan reilu.
Jotenkin en noista "ailahteluista" edes osannut loukkaantua, koska ei hän mennyt henkilökohtaisuuksiin ja silloin kun hän oli ystävällinen hän oli minusta sitä ihan aidosti, ja useimmiten hän oli.
Itseasiassa jotenkin kiihotti nämä hänen juttunsa ja ailahtelunsa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Nainen oli tyypillinen suhteellisuuden tajua vailla oleva intersektionaalinen feministi. Dominointi edellyttää älyä, jota kertomallasi henkilöllä ei löydy. Sitäpaitsi, luonnonlain mukaan mies alistaa ja nainen alistuu.
Nainen voi alistaa miestä kaikkein uskottavimmin leikin merkeissä, tavallaan läpällä. Jos mies oikeesti nauttii sellaisesta, voi homma toimiakin, kunhan mukana on huumoria ja iloista mieltä. Silloin kiihottavuus tulee siitä, että asetelma on jotenkin nurinkurinen ja se voi kääntyä koska vaan päinvastaiseksi.
Et sitten ottanut käytännössä selvää asiasta
Näkee viitteistä dominataipumuksiin edim pukeutumista. Ei töihin tarvitse tulla ruoska käsilaukussa
Ei voi tietää. Monet johtotehtävissä olevat tykkäävät alistua seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Nainen oli tyypillinen suhteellisuuden tajua vailla oleva intersektionaalinen feministi. Dominointi edellyttää älyä, jota kertomallasi henkilöllä ei löydy. Sitäpaitsi, luonnonlain mukaan mies alistaa ja nainen alistuu.
Intersektionaalinen feminismi on niin hieno sana, muttei se sovi joka paikkaan. Jos nainen käyttäytyy typerästi, ei se tee siitä feministiä, eikä miehestä sovinistiä.
M50+
Olisit kysynyt onko dominointi hänen fantasiansa. Kerran sanoin yhdelle työkaverilleni että jokaisella on seksifantasia, sinullakin. Hän myönsi ja lupasi kertoa sen minulle joskus. Seuraavana aamuna tuli kuva sängystä jonka päällä oli kasa nätisti niputettuja naruja. Illalla oltiinkin jo niillä leikkimässä. Hän tosin oli se joka halusi tulla sidotuksi, enkä minä pahastunut tästä ollenkaan 😘
PS: Tiina S. terkkuja, jos satut palstaa lukemaan
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysynyt onko dominointi hänen fantasiansa. Kerran sanoin yhdelle työkaverilleni että jokaisella on seksifantasia, sinullakin. Hän myönsi ja lupasi kertoa sen minulle joskus. Seuraavana aamuna tuli kuva sängystä jonka päällä oli kasa nätisti niputettuja naruja. Illalla oltiinkin jo niillä leikkimässä. Hän tosin oli se joka halusi tulla sidotuksi, enkä minä pahastunut tästä ollenkaan 😘
PS: Tiina S. terkkuja, jos satut palstaa lukemaan
Misdä kaukana tämä Tiina S naruja oikoo