Onko miehille turn off jos nainen harrastaa kutomista ja virkkausta?
Olen aloittanut tänä talvena kutomisharrastuksen ja kutonut itselleni kaulahuivin ja lapaset. Deittisovelluksessa mies sanoi sen olevan aika mummomaista, kun kerroin harrastavani MUUN MUASSA kutomista. Teen kyllä vapaa-aikanani muutakin; luen kirjoja, maalaan, käyn kävelyillä ja harrastan pilatesta silloin tällöin itsekseni kotona.. ollaan siis lähes 30-vuotiaita kumpikin, ettei nyt ihan 18-vuotiaitakaan. Luulin, että tässä iässä olisi kypsä suhtautuminen toiseen ihmiseen,
Kommentit (48)
Ei ole turnoff. Aika moni nainen tekee käsitöitä.
Viimeistään kun hieman miehet vanhenevat, niin alkavat arvostaa. Kun se äiti tai mummo ei enää kudokaan.
Mitä oot muuten mieltä tuollaisesta tyypistä, joka arvostelee harrastuksiasi ja kädentaitojasi?
Mitä väliä?
Tätä kysyy mummo, joka ei ole sitten vihreimmän nuoruuden jälkeen piitannut pätkääkään siitä, mikä on miehille jotain. Enemmän tai vähemmän onnellisia parisuhteita on riittänyt, eli miehiä, joita on miellyttänyt juuri tällainen nainen.
Onko nykyisille nuorille naisille tosiaan noin tärkeää se, mitä miehet ajattelevat? Tai ehkä minulla vaan jostakin kummallisesta syystä oli niin paljon valinnanvaraa, että ei minun tarvinnut miehiä miellyttää.
Ainakin viimeksi tapailemani mies olisi mitä ilmeisemmin halunnut että minulla on jotain vauhdikkaampia harrastuksia. On vaan vähän vaikea löytää aikaa ja innostusta johonkin hurjempaan, kun ensin käy 40 h viikossa fyysisessä työssä ja sen jälkeen sumplii yksin elämää kotona kahden lapsen (joilla harrastuksia) ja koiran kanssa. Tulee vähän elämän realiteetit siinä kohtaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Tätä kysyy mummo, joka ei ole sitten vihreimmän nuoruuden jälkeen piitannut pätkääkään siitä, mikä on miehille jotain. Enemmän tai vähemmän onnellisia parisuhteita on riittänyt, eli miehiä, joita on miellyttänyt juuri tällainen nainen.
Onko nykyisille nuorille naisille tosiaan noin tärkeää se, mitä miehet ajattelevat? Tai ehkä minulla vaan jostakin kummallisesta syystä oli niin paljon valinnanvaraa, että ei minun tarvinnut miehiä miellyttää.
Perisuomalainen ajattelutapa: Mitä muut minusta nyt ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee tälläisia älyvapaita aloituksia?
Tämä aloitus ei tunnu yhtään älyvapaalta kun juttelee hetken miesten kanssa tinderissä. Heillä itsellään on aikaa sukeltaa, laskuvarjohypätä ja maastopyöräillä ja odottavat että naiset olisivat tällaisia myös. Itselläni on hyvänä päivänä aikaa käydä Prismassa lähikaupan sijaan.
Kangaspuut - kutomiseen - vievät tilaa pienen huoneen verran ja niistä lähtee ääntä!
Naisellinen harrastus, eikä mitään vikaa siinä.
Minulle on 1000 kertaa pahempi että nainen käyttää sanontaa turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa. Mulla on fantasia, että panen naista takaa kun hän sängyllä virkkaa vauvallemme villapaitaa.
Joo, myönnän, olen hirveä sika.
Ihan vaan mielenkiinnosta, miten tässä kuvitelmassasi nainen kykenee virkkaamaan. Siis mietin ihan teknisessä mielessä, että kun kuitenkin naisen on nojattava vähintään kyynärpäihinsä, niin miten siinä asennossa vielä pystyy virkkaamaan? Ja eikö sinua yhtään haittaa, ettei nainen keskity sinuun vaan pelkästään siihen virkkuseen?
(ja villapaitoja harvemmin virkataan, edes vauvalle)
Ei tarvita kangaspuita, jos kutoo kaulaliinaa tai lapasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turnoff. Aika moni nainen tekee käsitöitä.
Ei tee, vaan treenaa mieluummin pyllyä salilla.
Nämä kaksi asiaa eivät poissulje toisiaan. Joka päivä kun ei kannata sitä ahteriakaan kurittaa.
Joillekin on, joillekin ei. Seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Puikoilla neulotaan. Kangaspuilla kudotaan.
Vierailija kirjoitti:
Murrejuttu tuo, mitä sanaa käytetään neulepuikoilla tehtävästä työstä (kutominen, neulominen, tikkuaminen, tikuttaminen).
Kyllä.
Se on turn-off niille Tinderin komistuksille.
Niille miehille jotka swaippasit vasemmalle se ei ole turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa. Mulla on fantasia, että panen naista takaa kun hän sängyllä virkkaa vauvallemme villapaitaa.
Joo, myönnän, olen hirveä sika.
Ihan vaan mielenkiinnosta, miten tässä kuvitelmassasi nainen kykenee virkkaamaan. Siis mietin ihan teknisessä mielessä, että kun kuitenkin naisen on nojattava vähintään kyynärpäihinsä, niin miten siinä asennossa vielä pystyy virkkaamaan? Ja eikö sinua yhtään haittaa, ettei nainen keskity sinuun vaan pelkästään siihen virkkuseen?
(ja villapaitoja harvemmin virkataan, edes vauvalle)
Heh, kyllä se onnistuu ;) oon virkannu nojaten kyynärpäihin mutta kukaan ei ole kyllä pannu takaapäin samalla 😂
Ei ole turn off, ellet kudo niin mukavaa huopaa, että sen alle nukahtaa ennen kuin ehtii tehdä muita sänkyhommia.
Ala tapailemaan 50-vuotiaita miehiä, he arvostavat käden taitoja