Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa mun paino! (sis. kuvan)

Vierailija
18.05.2015 |

Pituutta 168 cm.http://aijaa.com/PeXUEx

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte verrata miltä näyttää samanpainoiset/pituiset jne. Katsokaa: mybodygallery.com

Mä kyllä yllätyin tosta painosta koska luulin et näytän samalta. Olen 166 pitkä ja painan 65kg. ..

Vierailija
42/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:33"]

Muakin kiinnostaa mikä on bikini bidge.

[/quote]

http://bikinibridge.tumblr.com/

Mäkään en ollut ennen kuullut asiasta, enkä ole tajunnut että tuo on jotenkin tavoiteltava ominaisuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana, kun sun napa pullottaa tiukan paidan läpi??!! :)

Vierailija
44/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on kumma pakkomielle näyttää "laihemmalta", mitä vaaka kertoo. 

Voisiko se olla syynä näihin valheellisiin aloituksiin? Kuvan henkilö ei voi painaa 16 kg vaille sata tuolla pituudella.  Sellainen henkilö on jo lihava ja se näkyy kyllä huonoistakin kuvista. 

Mutta jatkakaa rauhassa päivittelyänne. Totta tuo nyt vain ei ole. 

Vierailija
45/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mullakin on tuo bikini bridge ja oon aina inhonnut sitä. En tiennytkään, että sille on joku nimitys ja että on joku tigh gapin kaltainen haluttu asia. Inhoan olla selälleen, kun luut törröttää.

Vierailija
46/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:48"]

Voisiko se olla syynä näihin valheellisiin aloituksiin? Kuvan henkilö ei voi painaa 16 kg vaille sata tuolla pituudella.  Sellainen henkilö on jo lihava ja se näkyy kyllä huonoistakin kuvista. 

[/quote]

No voi hyvänen aika, olen toki otettu ettet usko painoani mutta voi kuinka mielelläni painaisin vähemmän; en siis ikimaailmassa väittäisi painoani isommaksi kuin se on. :)

ap (edelleen 84 kg, huonona aamuna jopa 85 kg)

Vierailija
47/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap lisää vielä; kyllä, tiedän olevani ylipainoinen, minulla on höttöä mahassa, takamuksessa, reisissä. Yritän pudottaa painoa mutta hitaasti, etten menettäisi lihasmassaa jonka eteen olen kuitenkin tehnyt paljon työtä. (tarvitsen voimaa työssäni)

Vierailija
48/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:57"]

Ja ap lisää vielä; kyllä, tiedän olevani ylipainoinen, minulla on höttöä mahassa, takamuksessa, reisissä. Yritän pudottaa painoa mutta hitaasti, etten menettäisi lihasmassaa jonka eteen olen kuitenkin tehnyt paljon työtä. (tarvitsen voimaa työssäni)

[/quote]

Voisitko laitttaa saman kuvat, mut takaapäin niin voimme sanoa sitten et onko sulla takamuksessa ja reisissä höllöä?! Etukuvasta ei saa oikeaa osviittaa sun kropasta :)

Vierailija
49/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut, että n. 80 kg.

Olen saman pituinen ja aloin laihduttaa, kun vaaka näytti 74 kg. Omaan silmään en ollut järkyttävän kokoinen ja vyötärökin oli alle 75 cm, mutta ylittynyt ylipainoisuuden raja ahdisti.

Nyt painan 62 kg ja vielä olisi ylimääräistä. Vyörärö nyt 66 cm, tavoitteena se alle 65:n ja paino noin 58 kiloon.

Vierailija
50/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

54,5kg. Kelpais panna, jos vain annat? ;)

Vierailija
51/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Voisitko laitttaa saman kuvat, mut takaapäin niin voimme sanoa sitten et onko sulla takamuksessa ja reisissä höllöä?! Etukuvasta ei saa oikeaa osviittaa sun kropasta :)

[/quote]

En ole nyt kotona mutta yritän tänään myöhemmin :)

ap

Vierailija
52/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:17"]Nyt ollaan saatu jo tarpeeksi lähelle osuvia arvauksia eli paino on tosiaan 84 kg. Kiitos arvauksista, eilen salilla tuli paino puheeksi ja siellä todettiin että on tosi vaikea arvioida painoa päälle päin. Siitä tuli mieleen kokeilla myös täällä miten hankalaa painon arviointi oikeasti on. :)

ap toivottaa kaikille mukavaa maanantaipäivää koosta riippumatta :)
[/quote]

84???? Mä painan 88 ja olen saman pituinen ja näytän 1000000 kertaa lihavammalta kuin sinä. Ehkä se johtuu siitä, että synnytin juuri.

Vierailija
53/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näytät, ap!

Olen mielestäni samanmuotoinen ja -mittainen, painan 72 kg. Ärsyttää kun monen muodostaa mielipiteensä pelkän painon perusteella.

Vierailija
54/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:31"]

yli 62kg nainen on vaan oksettava läski joka ei kiihota mitenkään.

[/quote]

Ai vaikka olisi yli 180cm pitkä? Tai lihaksikas matalalla rasvaprosentilla? Ok.

T: 163/63, vyötärön ympärys 60 ja D-kupin tissit.

Vierailija
55/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä olen kanssa samaa mieltä, että tuo vartalokuva ei ole yli 80 kg. vartalosta, se kroppa voi olla sen painoinen, mutta tuo kuva ei ole otettu sen painoisena.

Tiedän, että kuvista painoa on vaikea arvioida oikein, mutta jos pituutta on ap:n mainitseman verran ja siinä 84 kg painoa, se näkyy, LÄSKISTI!

Vierailija
56/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57kg ?

Vierailija
57/100 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Mä olen kanssa samaa mieltä, että tuo vartalokuva ei ole yli 80 kg. vartalosta, se kroppa voi olla sen painoinen, mutta tuo kuva ei ole otettu sen painoisena.

Tiedän, että kuvista painoa on vaikea arvioida oikein, mutta jos pituutta on ap:n mainitseman verran ja siinä 84 kg painoa, se näkyy, LÄSKISTI!

[/quote]

Sulla on oikeus mielipiteeseesi, kuva on kuitenkin otettu juuri näillä kiloilla, ja lupasin illalla yrittää saada kuvan takaa. Näkyyhän tuossa ihan selvästi mahassakin ylimääräistä, reidet ottaa yhteen, jne.

ap

Vierailija
58/100 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uskoisi että painoa on 84kg???!! Sulla on suhteellisen liinteä ja pieni peppu musta....keskivartalossa vain vähäistä "jenkkakahvaa". Voitko laittaa vielä sivuprofiili kuvan niin näkee sun mahan kanssa :) T: Ällistynyt sun painosta :)

Vierailija
59/100 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:17"]

Nyt ollaan saatu jo tarpeeksi lähelle osuvia arvauksia eli paino on tosiaan 84 kg. Kiitos arvauksista, eilen salilla tuli paino puheeksi ja siellä todettiin että on tosi vaikea arvioida painoa päälle päin. Siitä tuli mieleen kokeilla myös täällä miten hankalaa painon arviointi oikeasti on. :)

ap toivottaa kaikille mukavaa maanantaipäivää koosta riippumatta :)

[/quote]

Olisin arvannut minäkin oikein, kun olen itse saman näköinen, kymmenen senttiä lyhyempi ja painan 74 kiloa :)

Kauhean kitkerä aihe tää paino tuntuu tän keskustelun perusteella olevan :D

Vierailija
60/100 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut 78-80. Saisko vielä mittoja, rinta-vy-lantio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi