Silmälasien hinta
POikkesin silmäasemalla ja kivat lasit linsseineen olisivat maksaneet 450e. Kehykset vieläpä tuossa puoleen hintaan. Normaalit linssit (siis ei kaksitehoja), toki ohennetut. Jotenkin tuntuu kallillta. En muista paljonnko edelliset maksoivat.
Kommentit (9)
Mun normilasit halppiskehyksillä on noin 500 euroa, miinusta on 6 ja hajataittoa, niin linssit maksaa ihan simona. Specsaverista sais noin 200-300 eurolla, mutta mulla on huonoja kokemuksia heidän linsseistään.
Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka ostaa noita kahdet lasit satasella, eikä tajua, että kun voimakkuudet kasvaa, ei linssejä edes tehdä ilman ohennuksia, eikä meillä sokeilla ole oikein muita vaihtoehtoja kuin pulittaa useampi satanen yksistä laseista.
Tilatkaa netistä.säästätte monta sataa.
Olipa edulliset. Itse viimeksi ostin lasit niin monitehot ja koko paketti kustansi 715€. Parempi hionta nosti hintaa, mutta kannatti. Tosin taas olen siirtynyt käyttämään piilareita.
Mä ostin lasit joskus pari vuotta sitten ja me maksoivat 500 euroa. Eikä pokat edes olleet mitään hienoa merkkiä. Kaveri kenellä on todella huono näkö maksaa yleensä jotain 700 €.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:18"]
Olipa edulliset. Itse viimeksi ostin lasit niin monitehot ja koko paketti kustansi 715€. Parempi hionta nosti hintaa, mutta kannatti. Tosin taas olen siirtynyt käyttämään piilareita.
[/quote]
monitehot nyt maksavat enemmän, sen tiedän. ap
Mä ostin omat monitehoni netistä. Ja ovat mielestäni yhtä hyvät kuin edelliset, suomalaisesta kivijalkaoptikolta ostetut. Erona vain hinta. Instrussa 759 euroa, Zenniopticalsissa 50 euroa plus postikulut 9,90.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:09"]
POikkesin silmäasemalla ja kivat lasit linsseineen olisivat maksaneet 450e. Kehykset vieläpä tuossa puoleen hintaan. Normaalit linssit (siis ei kaksitehoja), toki ohennetut. Jotenkin tuntuu kallillta. En muista paljonnko edelliset maksoivat.
[/quote]
Suomalainen resepti, ja selectspecs.co.uk
halvin lasiyhdistelmä noin 23 euroa (sis postit), ja tulee ihan omaan postilaatikkoon
-m35
Mulla viimeksi alkukeväällä Specsaversiltä vajaa 300 euroa. Kehykset taisi olla reilu satasen. Mulla on niin paksut linssit, että ne maksaa. Lisäksi on hajataittoa. Ne silmälasimainokset on aina kusetusta. Siis nää "osta lasit, saat toiset kaupan päälle". Harvalla on sellaiset vahvuudet, mihin toi kampanja pätee.