Kuka on kivoin suomalainen julkkis?
Aina näitä julkimoita pilkataan, mutta onko joku joka on tuonut iloa edes jotenkin omaan elämään?
Kommentit (28)
Toni Wirtanen. Menin örisemään sille kännissä mutta käyttäytyi silti mukavasti ja jopa käynnisti keskustelua vaikka olikin nykyisen vaimonsa kanssa liikenteessä (tämä vain katsoi huvittuneena touhua). Samanlainen mukava ja fiksu mies minkä kuvan "on antanut" mediassakin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:32"]Toni Wirtanen. Menin örisemään sille kännissä mutta käyttäytyi silti mukavasti ja jopa käynnisti keskustelua vaikka olikin nykyisen vaimonsa kanssa liikenteessä (tämä vain katsoi huvittuneena touhua). Samanlainen mukava ja fiksu mies minkä kuvan "on antanut" mediassakin.
[/quote] ja myöntänyt senkin, että suosion alkuaikoina meni kusi nuppiin
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:30"]Olin jokunen vuosi sitten töiden kautta telemisissä Kaija Koon kanssa ja yllätys oli kyllä roimasti positiivinen. Tosi hauska ja rento, itsenäinen nainen. Ja kohteli minua tasavertaisesti, ei ollut noussut hattuun.
[/quote] "itsenäinen nainen" Nauraa :D
Mieheni ;) lisäksi tumma, komea, osaa mm. laulaa. Enempää en kerro, hih. Mut on kaikille faneille mukava. Aina suostuu yhteiskuvaan, antaa nimmareita ja tervehtii. Ottaa työmatkoilla hotellihuoneeseen tytöt jotka on sen perässä tullu toiselle puolelle Suomea ilman hotellirahaa. Niin mukava se on :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:41"]Mieheni ;) lisäksi tumma, komea, osaa mm. laulaa. Enempää en kerro, hih. Mut on kaikille faneille mukava. Aina suostuu yhteiskuvaan, antaa nimmareita ja tervehtii. Ottaa työmatkoilla hotellihuoneeseen tytöt jotka on sen perässä tullu toiselle puolelle Suomea ilman hotellirahaa. Niin mukava se on :)
[/quote] Hih :-))))
Mukavia ovat ainakin.
Michael Monroe, Elastinen, Robin, Noriko Salo, Toni Virtanen, Eva Wahlström, Robert Helenius.
Maija Vilkkumaa.
Töykein oli Killer yhtyeen Siiri, mitta hän ei enää julkkis olekaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:24"]
Julkkikset on tuntemattomia ihmisiä ja te olette heille vielä tuntemattomampia. Ihmisillä on omituinen käsitys, että jos tapaavat julkkiksen, niin julkkiksen pitäisi suhtautua häneen kuin parhaaseen kaveriinsa. Sitä jos julkkis on varautunut kun täysin tuntematon ihminen tulee iholle, niin aletaan huutamaan, että on kusi noussut päähän tms.
[/quote]
Jos julkkis on ns vapaa-ajallaan raflassa syömässä/kävelemässä kadulla/kaupassa/leffassa tms, ei hänen tietenkään tarvitse suhtautua häneen liimaantuviin faneihin kuin kavereihinsa. Sen sijaan jos julkkis on jakamassa nimmareita keikan jälkeen sovitussa tilaisuudessa, olisi fanien aliarviointia jos ei edes yrittäisi olla heille ystävällinen.
Robin. Hyväntuulisuutta levittävä energinen lukiolaispoika. Tyttäreni oli just häntä luulemassa Särnniemessä. Kpnsertti tulee telkkarista sunnuntaina aamulla ysiltä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:30"]
Olin jokunen vuosi sitten töiden kautta telemisissä Kaija Koon kanssa ja yllätys oli kyllä roimasti positiivinen. Tosi hauska ja rento, itsenäinen nainen. Ja kohteli minua tasavertaisesti, ei ollut noussut hattuun.
[/quote]
Jännä, mulla pv kokemus. Tapasin Kaijan alkuvuodesta duunissa useampaan kertaan ja käyttäytyi kyllä kuin olisi kyllästynyt kaikkiin muihin ympärillään oleviin ihmisiin kuin itseensä. Vaikutti kyllä tosi diivalta, huonossa mielessä. No ehkä hänellä oli paska päivä.
Jenni vartianen on vitun kiva. Vein suklaata ja nallen jennille yhden keikan jälkeen ja se hymy :))))) Ja pussasi poskelle. En ole idiootti, tajuan että hän saa näitä lahjoja paljon mutta osasi ottaa mut kuin olisin ainoa kuka näitä hälle vie. t. Tomppa
Keräsikö Robin nallet lavalta lauantaina? Kiapa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:57"]
Jenni vartianen on vitun kiva. Vein suklaata ja nallen jennille yhden keikan jälkeen ja se hymy :))))) Ja pussasi poskelle. En ole idiootti, tajuan että hän saa näitä lahjoja paljon mutta osasi ottaa mut kuin olisin ainoa kuka näitä hälle vie. t. Tomppa
[/quote]
Et taida olla ainoo...
http://yle.fi/ylex/uutiset/jenni_vartiainen_sai_kaytetyt_kalsarit_naamaan/3-7579624
Antti Tuisku, sympaattinen ja nöyrän oloinen hurmuri :)
En ota kantaa niihin julkkiksiin joita en ole itse tavannut koska mielestäni huhupuheiden ja median antaman julkisuuskuvan perusteella ei voi sanoa kuka on kiva ja kuka ei. Olen jutskannut useita kertoja näitten kanssa:
Jenni Vartiainen. Lämmin ja huumorintajuinen ja yllättäen hyvin vaatimaton tyyppi, todella ihana luonnossa.
Anna Abreu. Ylimielinen hemmotellun oloinen pikkutyttö, kuvittelee itsestään hiukan liikoja.
Anna Puu. Hermostunut ainakin silloin fanitapaamisessa, tosikompi kuin mediasta käsityksen saa, ei jättänyt oikein mitään mielikuvaa.
Jari Sillanpää. Kiireisen oloinen, aika mekaanisesti suhtautui faneihin, ei kiva ei epämiellyttävä.
Olen kyllä huomannut tämän palstan inhon Jenni Vartiaista kohtaan. En usko että monikaan teistä on häntä tavannut, mutta ihan sama, minusta hän on kiva julkkis.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:00"]
En ota kantaa niihin julkkiksiin joita en ole itse tavannut koska mielestäni huhupuheiden ja median antaman julkisuuskuvan perusteella ei voi sanoa kuka on kiva ja kuka ei. Olen jutskannut useita kertoja näitten kanssa:
Jenni Vartiainen. Lämmin ja huumorintajuinen ja yllättäen hyvin vaatimaton tyyppi, todella ihana luonnossa.
Anna Abreu. Ylimielinen hemmotellun oloinen pikkutyttö, kuvittelee itsestään hiukan liikoja.
Anna Puu. Hermostunut ainakin silloin fanitapaamisessa, tosikompi kuin mediasta käsityksen saa, ei jättänyt oikein mitään mielikuvaa.
Jari Sillanpää. Kiireisen oloinen, aika mekaanisesti suhtautui faneihin, ei kiva ei epämiellyttävä.
Olen kyllä huomannut tämän palstan inhon Jenni Vartiaista kohtaan. En usko että monikaan teistä on häntä tavannut, mutta ihan sama, minusta hän on kiva julkkis.
[/quote]
Se nyt on ihan normaalia että ihmiset muotoilee mielipiteensä julkkikssta median antaman julkisuuskuvan mukaisesti. Esim Jenni vartiaisen sulkeutuneisuus Vain elämää ohjelmassa antoi hänestä kuvan että olisi kylmä ja ylimielinen ja tällä perusteella (myös) häntä halveksitaan ja inhotaan tällä palstalla. En oo häntä itse tavannut mutta useat kaverini ovat ja kertovat samaa kuin ed kirjoittaja että Jenni olisi todella mukava ihminen livenä.
Itse oon keskustellut kerran Samuli Edelmanin kanssa ja oli aika yksipuolista, ei Samulilta oikein juttu irronnut. En silti pidä häntä epämiellyttävänä.
Julkkikset on tuntemattomia ihmisiä ja te olette heille vielä tuntemattomampia. Ihmisillä on omituinen käsitys, että jos tapaavat julkkiksen, niin julkkiksen pitäisi suhtautua häneen kuin parhaaseen kaveriinsa. Sitä jos julkkis on varautunut kun täysin tuntematon ihminen tulee iholle, niin aletaan huutamaan, että on kusi noussut päähän tms.
Olin jokunen vuosi sitten töiden kautta telemisissä Kaija Koon kanssa ja yllätys oli kyllä roimasti positiivinen. Tosi hauska ja rento, itsenäinen nainen. Ja kohteli minua tasavertaisesti, ei ollut noussut hattuun.