Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapasin naisen

Vierailija
17.05.2015 |

Tää nainen on kaunis, hyvä sängyssä. Iloinen ja nauraa paljon.ei ujostele, mutta puhuu taukoamatta. Koko ajan. Ihan hauskoja juttuja ja sanookin, et käske olemaan hiljaa jos et jaksa kuunnella.mut kuka sellasta kehtaa sanoa. Tänään oltiin sohavalla ja katottiin telkkaria sylikkäin. Hän yllärtäin puhii ja yhtä äkkiä hyppäs ylös ja kertoi, ihan tohkeissaan jäniksestä minkä oli nähnyt ja esitti sitä jänistä. Ei ihan terveeltä vaikuta, vai mitä sanotte? Käy töissä ja on lapsi. puhuu siis välillä myös vakavampiakin asioita. mut tää päivä laittoi miettimään, et onkohan ihan terve kuitenkaan? ja toi puhuminen.. huh.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:08"]Se taitaa olla suhun tosi ihastunut...mites sää?
[/quote]

Hieman olen. Olen vähän hitaasti lämpenevä.

Vierailija
22/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sellanen adhd meininki aika rasittavaa, jos itse on rauhallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa oikeasti puhua itsestään ja tuli tänne hakemaan kehuja siitä, miten hassu ja söpö on, vaik toi oikeesti on ihan dorkaa.

Vierailija
24/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:04"]

Itse olen just tommonen spontaani hassuttelija ja esitän monesti erillaisia eläinhahmoja ja muuta hölmöilyä. Seurassa osaan kyllä käyttäytyä, mutta kyllä perheeni, lähimmät ystäväni ja avomieheni tietää totuuden. Mieheni oli aika jäykkis ennen minua ja naureskellaan usein meidän ekalle treffille joka oli miehelle pieni shokki, mutta hyvin on sopeutunut näkemään maailman nykyään rajattomana leikkikenttänä kanssasi, vetää sitten jäykkis roolia muitten kanssa, kotona kahdestaan hullutellaan ja ollaan ilman rajoja. Sinun kaltainen mies olisi kyllä minun kaltaiselle naiselle huonoin vaihtoehto, en jaksa suorittaa elämää vakavasti ja koko ajan muitten mielipiteitä peläten.

[/quote]

Täällä toinen samanlainen (vilkuttaa hillittömästi)

Vierailija
25/25 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että nekin miehet, jotka aluksi tykkäävät lapsenmielisestä hassuttelijasta, saavat tarpeekseen ennemmin tai myöhemmin. Vain yksi ikuinen ihailija minullakin on! :D Saattaa tietysti olla, että sosiaalinen paine käy miehelle liian kovaksi, kun kaverit ja suku huomauttelee ja muljauttelee silmiään. 

Itse en ole mikään papupata, joka ei osaa olla hiljaa, mutta muuten just tuommoinen luonnonlapsi, eläinten matkija.  Mies saa olla vaikka miten outo, mutta naisen pitää pysyä ruodussa, tai muuten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme