Latautuuko teillä blankoja sivuja AV:lla?
Uusi mobiiliongelma AV:lla vai onko ongelma puhelimessani? Molemmissa niissä.
viimeisen 2vk aikana sivua vaihtaessa latautuu monesti joko täysin valkoinen sivu tai pelkkä mainos. Sivusta ei pääse eteen eikä taakse backspacella vaan täytyy sulkea koko selain ja aukaista uudelleen.
Tooooosi rasittavaa. Paljon radottavampaa kuin kakkoset. Ärrrt....
Kommentit (17)
Mobiilissa on tämä ongelma tosiaan nykyään.
Klikkaa "edellinen" -nappia, niin saat auki sen sivun minne tahdoitkin.
Eli yksi askel eteen, yksi taakse= AV
Ongelman voi ohittaa päivittämällä sivu uudestaan, kun tyhjä tai mainoksellinen sivu tulee. Ei saa mua ainakaan harkitsemaan mainostettuja tuotteita tommonen bugi. :D
Osoite on oikea. Paina osoite uudestaan niin lataa oikea sivu tyhjän tilalle.
Sama vika! Rupee toimimaan kun päivittää/refreshaa sivun, chromella vetämällä url palkin alta niin tämä tapahtuu :) Tosi ärsyttävä!
Ohh kyllä! Arvaa monetko kilarit olen vetänyt tänään.
Ja uusinta uutta on se että jos ketjuun on linkitetty jokin toinen ketju, niin sinne ei pääse!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:44"]
Ohh kyllä! Arvaa monetko kilarit olen vetänyt tänään. Ja uusinta uutta on se että jos ketjuun on linkitetty jokin toinen ketju, niin sinne ei pääse!
[/quote]
Minkä tahansa linkin avaaminen ketjun sisällä heittää sinut ulos sieltä. Onpa sitten kiva tällä eessuntaassun systeemillä yrittää palata pitkään viestiketjuun ja sen keskelle, kun sivuja on vaikka kymmeniä. -Linkkejä ei voi avata, jos haluaa lukea koko ketjun aloittamatta alusta.
Sama! Mutta myös joillakin muilla sivuilla. Eihän teillä ole android-laitteita?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:48"]
Sama! Mutta myös joillakin muilla sivuilla. Eihän teillä ole android-laitteita?
[/quote]
Itse asiassa on Android! Ongelmia tulee joskus esim. Hymyn keskustelupalstalla ja Iltalehden kanssa. Lataa vain hetken ja jumittuu sitten. Olen kyllä asentanut Adblockin, liittyykö siihen? 12
Kiitos vinkeistä murut mutta mulla ei auta fressaaminen eikä backspacet. Miten täällä onkin kokoajan mobiiliongelmia.
Ap
Sama täällä! Raivostuttavaa. Kuin myös kirjoittajan nro 12 mainitsema linkki-juttu.
Mulla tulee kans pelkkä mainos, alkaa toimia kun päivitän (vetämällä alas sivun ylälaidasta). Jos et halua sotkea lukemaasi sivua mutta haluat katsoa linkin niin itellä tulee vaihtoehdoksi että avaa välilehteen kun painan linkkiä pitkään
Mulla tulee välillä valkonen sivu mut heti auttaa kun päivittää vaan.
Koko ajan! Ei toimi ei...