Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muut naiset kadehtivat minua niin paljon?

Vierailija
17.05.2015 |

Olen huomannut, että lähes kaikkialla muut naiset kadehtivat ja inhoavat minua. Mistä tämä johtuu?
Osaan epäillä, että heillä on jonkinlaista katkeruutta minua kohtaan. Olen akateemisesti koulutettu ja keskivertoa kauniimpi nainen. Olen keskimääräistä älykkäämpi ja kiinnostunut politiikasta. Olen myös rikas ja varakas, minulla on varaa moniin asioihin ja olen matkustellut ja nähnyt maailmaa enemmän kuin toiset.
Minulla on komea, hyvännäköinen rikas mies ja asumme suuressa, modernissa ja hyvinsisustetussa omakotitalossa ns. "eliittialueella". Lapseni ovat kauniita ja hyvinkasvatettuja, ja heillä on hyvä koulumenestys.
Minulla on myös ollut koko elämän ongelmana se, että normaalia paremman ulkonäköni takia kimpussani pyörii koko ajam miehiä ja se on rasittavaa! Jos erehdyn uskoutumaan asiasta tuttavalle, on vastauksena välitön selänkääntäminen.
Olen huomannut, että muiden ihmisten - erityisesti naisten - on vaikeaa hyväksyä tätä ja he tuntuvat inhoavan minua tämän takia. Katkeroidutteko todella siitä, jos toisilla menee hyvin? Miksi teitä kiukuttaa muiden - erityisesti muiden naisten - menestys?
Miksi minua pitää niin ylitsepääsemättömästi kadehtia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon tyyliin tuot itseäsi esille tosielämässä niin eiköhän syy ole selvä.

Vierailija
2/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohh. Taisitkin jo itse käsitellä "kysymyksesi". Kannattaa katsoa joskus oman navan ulkopuolelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvin pinnalliselta ja huomionhakuiselta persoonalta. Et itse pysty toimimaan vuorovaikutuksessa muiden kanssa ja olet ylimielinen ja ylpeä. Siksi muut naiset välttelevät sinua.
Todennäköisesti kukaan ei kadehdi sinua. Haluat vain uskoa niin, sillä muuta sisältöä elämässäsi ei näytä olevan kuin päteminen ja todistelu.

Vierailija
4/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö VS-mallilta vai oletko enemmän sellainen taskuvenus?

Vierailija
5/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä nyt siis oon vaan niin teidän muiden yläpuolella. Miks ette tykkää musta?"

Vierailija
6/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus... Ei ketään kiinnosta sun "suosiosi", kämppäsi, ukkosi, penskasi tai matkasi. Itse tuot noita asioita esille jatkuvasti ja koko ajan, odotat muilta ihailua ja palvontaa sekä janoat kateutta.

Vierailija
7/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä eliittialue porvoossa?

Vierailija
8/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
9/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuten sinä, ap, mutta lisäksi minulla on tunneälyä, joten en tuo menestystäni esille liikaa. Ystäviä on aina riittänyt.

Vierailija
10/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:51"]Olen huomannut, että lähes kaikkialla muut naiset kadehtivat ja inhoavat minua. Mistä tämä johtuu?
Osaan epäillä, että heillä on jonkinlaista katkeruutta minua kohtaan. Olen akateemisesti koulutettu ja keskivertoa kauniimpi nainen. Olen keskimääräistä älykkäämpi ja kiinnostunut politiikasta. Olen myös rikas ja varakas, minulla on varaa moniin asioihin ja olen matkustellut ja nähnyt maailmaa enemmän kuin toiset.
Minulla on komea, hyvännäköinen rikas mies ja asumme suuressa, modernissa ja hyvinsisustetussa omakotitalossa ns. "eliittialueella". Lapseni ovat kauniita ja hyvinkasvatettuja, ja heillä on hyvä koulumenestys.
Minulla on myös ollut koko elämän ongelmana se, että normaalia paremman ulkonäköni takia kimpussani pyörii koko ajam miehiä ja se on rasittavaa! Jos erehdyn uskoutumaan asiasta tuttavalle, on vastauksena välitön selänkääntäminen.
Olen huomannut, että muiden ihmisten - erityisesti naisten - on vaikeaa hyväksyä tätä ja he tuntuvat inhoavan minua tämän takia. Katkeroidutteko todella siitä, jos toisilla menee hyvin? Miksi teitä kiukuttaa muiden - erityisesti muiden naisten - menestys?
Miksi minua pitää niin ylitsepääsemättömästi kadehtia?
[/quote] ja sitten herätyskello soi ja heräsit...

Vierailija
11/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell' onni on, sen kätkeköön :(

Vierailija
12/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkuus on vittumainen luonteenpiirre. Yllätyitkö?

Vierailija
13/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he kadehdi, vaan halveksuvat.

Vierailija
14/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, että mitä?

Vierailija
15/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri kateus varmaankin aiheuttaa tuon. Sehän se perimmäinen syy on aina jollei jotakin hyväksytä porukkaan tms.

Vierailija
16/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sun kaltaista ääliötä kadehdi

Vierailija
17/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa taas... Boooooriing...

Vierailija
18/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko  aloittaja esimerkin siitä miten tämä "kateus" ilmenee? Näin nopeasti lukien sain käsityksen että aloittajan mielestä muut kadehtivat häntä mutta tämä voi olla hänen omaa kuvitelmaansa enkä tiedä miksi aloittajalla on tarve kuvitella että juuri  häntä kadehditaan. Ihmettelen myös aloittajan tarvetta avautua asiasta ja taustastaan juuri tällä palstalla.

Vierailija
19/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoosta taas päivääääääääää

Vierailija
20/22 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa: ystäväsi voivat ottaa kertomasi asiat pätemisenä ja kerskailuna joten ehkä sinun on tarkistettava tyyliä, jolla asioita heille kerrot. Minä esimerkiksi en tunne tarvetta mennä kertomaan kavereilleni jos joku erityisen hyvännäköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja minua lähestyy. Tuskin edes muistaisin koko asiaa seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi