Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku nainen seurustella kanssani?

Vierailija
17.05.2015 |

Asun tällä hetkellä yhdessä äitini kanssa omakotitalossa. Säästötilillä minulla on noin 50 000e. Luonteeltani olen romanttinen, rauhallinen, mukava, keskustelutaitoinen, älykäs, liikunnallinen.

Pidän itseäni ns. alemman tason miehenä, koska olen kokematon naisten kanssa. Monia naisia pelottaa se että omaan ruman naaman, vaikka olen aika pitkä (186cm) niin silti ruma naamani karkoittaa naiset pois. Ikä minulla lähestyy pian kolmeakymmentä. 

Löytyisikö halukkaita naisia lähteä treffeille kanssani? Olen myös erittäin spontaani, joten lähtisin mielelläni myös lomamatkalle kanssasi. Kesä tulee ja on paljon aikaa tehdä kaikkea kivaa. Naiselle minulla ei ole muuta kriteerejä, kuin että olet luonteeltasi kiltti ja ystävällinen sekä lapseton. Onko liikaa vaadittu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon äidistäsi, niin sitten voisi kiinnostaa. Oon aina toivonut omakotitaloa.

Vierailija
2/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:08"]

Hankkiudu eroon äidistäsi, niin sitten voisi kiinnostaa. Oon aina toivonut omakotitaloa.

[/quote]

Äitini on vanha ja sairas ihminen. Jonkun täytyy olla tukenaan ja avustamassa häntä, eikä ole juuri muita lähimmäisiä kuin minut. Perin myös talon itselleni tulevaisuudessa, joten olen varautunut maksamaan viisinumeroisen summan perintöveroa.

Miksi naisille on kova turnoff jos asuu lapsuudenkodissaa ja äidissään. En minäkään tuomitse naista sen mukaan missä hän asuu. Jo on kummat ennakkokäsitykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/4 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä \o/ .... jaa hetkinen, en olekaan nainen. Damn it, unohdetaan ne 50 donaa.