Ovulaatio-oireet
Onko kellään kurkun kutinaa just ovulaation aikaan? Lisäks päänsärkyä.
Kommentit (29)
Joo, kaikki inhottavat oireet osuvat ovikseen. Ei paljon tee mieli lisääntyä.
Hyvä että sattui tämä ketju nyt vastaan. Synnytin joku aika sitten, ja muutama kk sitten alkoivatkin menkat, ja siitä lähtien minulla on ollut oviksen aikaan todella outoja oireita, joihin nyt tulikin selvyys, että mistä onkaan kyse 😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sattui tämä ketju nyt vastaan. Synnytin joku aika sitten, ja muutama kk sitten alkoivatkin menkat, ja siitä lähtien minulla on ollut oviksen aikaan todella outoja oireita, joihin nyt tulikin selvyys, että mistä onkaan kyse 😁
Olisin kiinnostunut kuulemaan minkälaisia oireita sulla on? Tää on aika rasittavaa kun ei aina tiedä, mikä mistäkin johtuu.
Ovulaation aikoihin on aina nenä tukkeessa, kurkku arka ja limainen, vatsa löysällä, unettomia öitä...
Limakalvot turpoo eli myös sieraimet.
Onks kenelläkään ollut ovis nippailua molemmissa munasarjoissa yhtäaikaa, mulla ovis tikutettu ja erikoista että molemmat kipeytyi, yleensä vain toinen
Mulle nousee vähän kuumetta, mikä tekee sellaisen olon että olis flunssa tulossa. Kestää päivän pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää limaisuus kestää? Mulla jatkuu ja jatkuu.
Kummassa päässä?
Ala-.
Voi kestää viikonkin. Yleensä ovis on limojen vikana päivänä.
Itseasiassa ovulaatio tapahtuu 48h sisällä viimeisistä kunnon kananmunalimoista.
Ironista, että himot ja limat lisääntyy yhtä aikaa. Minua nimittäin ärsyttää liikaa se limaisuus, olen niin liukas ettei mikään kosketus tunnu miltään.