Ei kai kukaan nainen ala parisuhteeseen
Ennen kuin on testannut miehen panotaidot ja peniksen koon?
Kommentit (19)
Kyllä alkaa. Sänkytaitoja voi parantaa suhteen aikana, yhdessä opetella mistä toinen tykkää jne. Ei minun parisuhteet ainakaan pelkälle seksille perustu..
Ethän sä osta autoakaan koeajamatta sitä? :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:27"]
Kyllä alkaa. Sänkytaitoja voi parantaa suhteen aikana, yhdessä opetella mistä toinen tykkää jne. Ei minun parisuhteet ainakaan pelkälle seksille perustu..
[/quote]
Ei munkaan perustu _pelkälle_ seksille mutta kyllä seksi on hyvin olennainen osa parisuhdetta. Jos se ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.
Ensimmäisen tsekataan lompakon paksuus.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:25"]Tuskin. Valitettavasti usein lunttuavat muualla mieluummin kun puhuu aiheesta rehellisesti kumppanilleen.
[/quote]
Tää on tuttua. "panin kyllä muitakin, kun et kertonut että haluat mua". Hohhoijaa.
Itsellä ainakin on mennyt kiinnostus useaankin mieheen huonojen sänkytaitojen ja pienen munan takia. Jos ei seksi luista, niin suhdekaan ei tule kestämään.
Menin jopa naimisiin testaamatta. Ei kaduta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:27"]
Menin jopa naimisiin testaamatta. Ei kaduta.
[/quote]
Onko miehellä mikropenis?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:28"]
[/quote]
Ei munkaan perustu _pelkälle_ seksille mutta kyllä seksi on hyvin olennainen osa parisuhdetta. Jos se ei toimi, niin ei toimi suhdekaan.
[/quote]
Just näin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:28"]
[/quote]
[/quote]
Just näin.
[/quote]
Varmaan tomii loistavasti kännisten toisilleen täysin outojen henkilöiden kesken heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Jotenkin en vaan usko.
Testaaminen on varmaan tarpeen, jos tykkää miehistä, jotka ovat niin armottoman tyhmiä, etteivät kuitenkaan kykene oppimaan uutta. Jos ottaa fiksun miehen, tietää, että kunnianhimoa ja halua oppia uutta riittää elämän kaikille osa-alueille.
Kyllä mä ekani otin ilman testailua, mutta olin 19 v ja neitsyt.
En tullut edes ajatelleeksi koko pemiksen kokoa ihastuessani mieheeni. Rakastelutaidot ovat suoraan verrannolliset rakastumisentunteen vahvuuteen, joten sitäkään ei tarvinnut murehtia...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:00"]Testaaminen on varmaan tarpeen, jos tykkää miehistä, jotka ovat niin armottoman tyhmiä, etteivät kuitenkaan kykene oppimaan uutta. Jos ottaa fiksun miehen, tietää, että kunnianhimoa ja halua oppia uutta riittää elämän kaikille osa-alueille.
[/quote]
Ei liity älykkyyteen mitenkään. Jotkut vain ovat niin onnettomia sängyssä. Esimerkiksi ovat todella mekaanisia sängyssä.
Todellakin testaan aina ensin. Yleensä ensi treffeillä. Jos ei seksi tunnu hyvältä ja toimi, ei suhteesta voi tulla mitään.
En itse voisi harrastaa seksiä ennen kuin suhde on jo vakaalla pohjalla, ja etsin siksi rinnalleni miestä joka ajattelee samoin.
Sitten taas on miehiä jotka eivät voi kuvitellakaan seurustelevansa ennen kuin pääsevät panemaan, joten on hyvä että on myös erilaisia naisia.
Kaikki voittavat.
N21
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:00"]Testaaminen on varmaan tarpeen, jos tykkää miehistä, jotka ovat niin armottoman tyhmiä, etteivät kuitenkaan kykene oppimaan uutta. Jos ottaa fiksun miehen, tietää, että kunnianhimoa ja halua oppia uutta riittää elämän kaikille osa-alueille. [/quote] Ei liity älykkyyteen mitenkään. Jotkut vain ovat niin onnettomia sängyssä. Esimerkiksi ovat todella mekaanisia sängyssä.
[/quote]
Tuossa varmaan ajettiin takaa sitä että älykäs ja oppimiskykyinen voi kehittyä, jos pyytää olemaan hellempi, rajumpi, vaihtelevampi tai mikä sitten ikinä onkaan pielessä
Tuskin. Valitettavasti usein lunttuavat muualla mieluummin kun puhuu aiheesta rehellisesti kumppanilleen.