onko aamuseisokkisi kivikova vai puolikova
?
Omalla poikkiksella vain puolikova, mites muilla?
Kommentit (19)
Kivikova. Välillä saattaa mennä pidemmän aikaa että laskee.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:08"]Kivikova. Välillä saattaa mennä pidemmän aikaa että laskee.
[/quote]
Jos miehellä on aamuseisokki, tarkoittaako se että hän on valmis seksiin?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:08"]Kivikova. Välillä saattaa mennä pidemmän aikaa että laskee.
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Ilman muuta.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:08"]Kivikova. Välillä saattaa mennä pidemmän aikaa että laskee.
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Ilman muuta.
[/quote]
Jes. Olisipa minullakin aamustondistelija. Aloittaisin aamuni ratsastuksella.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:08"]Kivikova. Välillä saattaa mennä pidemmän aikaa että laskee.
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Ilman muuta.
[/quote]
Jes. Olisipa minullakin aamustondistelija. Aloittaisin aamuni ratsastuksella.
[/quote]
Oi, kävisi oikein mainiosti mulle ;D
Mikä hitto mulla on ollut tänä aamuna? Heräsin ja olin aivan kivikova. Runkkasin ja helpotti vähäksi aikaa ja olen nyt tänään runkannut jo neljästi vaikka olen ollut vain vajaa kolme tuntia hereillä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:22"]Mikä hitto mulla on ollut tänä aamuna? Heräsin ja olin aivan kivikova. Runkkasin ja helpotti vähäksi aikaa ja olen nyt tänään runkannut jo neljästi vaikka olen ollut vain vajaa kolme tuntia hereillä.
[/quote]
Tarvitsisit minun apuani.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 12:22"]Mikä hitto mulla on ollut tänä aamuna? Heräsin ja olin aivan kivikova. Runkkasin ja helpotti vähäksi aikaa ja olen nyt tänään runkannut jo neljästi vaikka olen ollut vain vajaa kolme tuntia hereillä.
[/quote]
Tarvitsisit minun apuani.
[/quote]
Sullako olisi jokin helpotus tähän vaivaan? Missä asut?
Joka aamu kivikovana, lisäksi myös keskellä päivää sama juttu ;)
M39
Vaihtelee, joskus puolikova, joskus kovempi.
1. Mistä aamuerektio johtuu?
10 kysymystä erektiosta | Rakkaudeksi.fi
Aamuerektio ja yölliset erektiot ovat sama asia. Miehellä on 5-10 erektiojaksoa yön aikana ja viimeinen niistä usein osuu heräämisen aikoihin. Tästä syystä puhutaan aamuerektioista. Yölliset erektiot ovat ihmisen tahdosta riippumattoman hermoston aikaansaamia ja johtuvat tahattomasta peniksen verisuonten laajenemisesta, joka johtaa erektioon. Myös testosteronilla on merkittävä osuus asian säätelyssä.Aamu- ja yöerektioiden tarkoituksena on todennäköisesti peniksen verenkierron huoltaminen ja kunnossapitäminen.
Ei se enää niin kova ole kuin teinipoikana oli joka aamu...silloin oli joka aamu pakko runkata..olli välillä hankala hiipii veskii tai suihkuun etttei äiti tai sisko nähny....M24
Kivikova! Ja en laittais ollenkaan hanttiin jos nainen ratsastaisi pienet ravit... :p
M47
Joka aamu aivan kivikova.. jopa tavallista kovempi kuin myöhemmin päivällä saatu erektio. välillä ihmetyttää miten voi olla niin kova seisokki vaikka ei näkisi mitään seksiin liittyvää untakaan ja tästäkös naiset innostuu ja ei liene yllätys että pidän aamuseksistä :D
Vaihtelee kivikovasta puolikovaan. Tänä aamuna oli ihan järjetön seisokki kokoajan vielä aamupalaa syödessäkin oli sydänpokserit pullollaan... Mies 30v
Ongelma on aamuseisokin liiallinen kivikovuus. Kuselle ei voi mennä puoleen tuntiin (vaikka olisi kiire), eikä joka aamu jaksaisi runkata kikkeliä laskusuuntaankaan. Vielä kun ei ole mitään varmuutta, että runkkaus saisi seisokin laskemaan.
Kiireettöminä aamuina siis ihan ok, mutta yleensä patsaana seisoskelevä penis lähinnä vituttaa.
Oma akka niin masentava ettei seiso ollenkaan.
t.lerppakulli.