Kiinnittymisestä plussaan, kokemuksia kaivataan!
Hellurei!
Täällä ois taas yks kuumeilija lisää, joka kaipais kanssaihmisten apuja, mielipiteitä ja kokemuksia alkuraskaudesta, omista kokemuksista ja tietenki niistä plussauksista! :)
Oma tilanteeni on sellainen, että nyt on viides yk menossa, ja vähän ois sellanen tunne että nyt ois saattanu tärpätä!
Kierto on pillereiden lopettamisen jälkeen ollu todella säännöllinen 30pvää, ja oviksen oon tunnistanu aina kalenteria seuraamalla ja omia oloja tutkiskelemalla.. (en siis kertaakaan oo tikuttanut)
Nyt hoksasin oviksen tossa kp 14-15 tienoilla, ja molempina päivinä pupuiltiin.. ^^
Eilen sit (dpo 5-6) alko illalla aivan mahdoton juiliminen alavatsalla oikealla, vähän saman tyylinen ku jonku ururheilusuorituksen jälkeen.. (juu nou, sellanen mikä yleensä kyljessä tuntuu :D) Sitä kesti noin tunnin, jonka jälkeen kipuilu siirty aikalailla keskelle alavatsaa, ihan häpyluun päälle. Yöllä oli tullu hirvee määrä valkkaria, että ihan alkkarit oli kastunu.. :'D Noh, aamulla sit huomasin että vessassa käydessä paperiin jäi ihan pieni rusehtava tuhru, ja myöhemmin tuli joku "lima köntti" o.O
Ei oo ennen ainakaan oviksen aikaan noin vahvaa tavaraa tullu, ja sitä jäin kovasti ihmettelemään..
Nyt sitte tuon klöntin jälkeen tuntuu mahassa koko ajan sellasta ihan minimaalista "menkka jomotusta". Ei oo sillee kipeää, mutta kuitenki että tuntuu.. Ja tosiaan menkat pitäs alkaa vasta reippaan viikon päästä :) Näistä siis arvelen ja toivon että kiinnittyminen ois tapahtunu.?!?
Tässä olis siis mun kokemukset ja olotilat, ja nyt haluaisinki kuulla muiden oloista! Onko teillä kiinnittyminen tuntunut missään, missä vaiheessa teitte testin ja niin edelleen! Olis mahtava löytää vertaistuke tässä vaiheessa, kun itse en ainakaan ystäville halua kertoa mitään ennenkuin on varmaa :)
Mukavaa kevään jatkoa ja plussatuulia kaikille odottamista odottaville! ♡