Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen tunteen, kun pitää ostella uusia tuotteita hajonneiden/kuluneiden tilalle, eikä siinä ole mitään shoppailun iloa?

Vierailija
18.01.2022 |

Ainoastaan sellaista järkipohdintaa..Ja tylsää on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun nykyään on jo kaikkea, eikä mitään uutta oikeasti tarvitse, niin ainoa ostelu on juuri tuota hajonneen/kuluneen tilalle. Ja silloin se tuntuu ihan hyvältä.

Vierailija
2/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Melkein kaikki shoppailu on nykyään tällaista. En minä oikeasti tarvitse tai halua mitään, mutta pitää etsiä ja ostaa kun vanha ei enää toimi tarkoituksessa. Silti menee aikaa ja vaivaa ja rahaa. Kai tämä on sitä aikuisuutta. Omistan jo kaiken sellaisen, mikä voisi tehdä elämästä kivempaa. Kaikki ylimääräinen on vain tiellä. Erityisen harmillista on, jos joutuu korvaamaan vanhan loppuun kuluneen asian huonommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kun nykyään on jo kaikkea, eikä mitään uutta oikeasti tarvitse, niin ainoa ostelu on juuri tuota hajonneen/kuluneen tilalle. Ja silloin se tuntuu ihan hyvältä.

Totta, on aika lailla sellainen "kaikkea on" -tilanne.

Vierailija
4/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en minä tunnepohjalta muutenkaan asioita osteskele.

Vierailija
5/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Melkein kaikki shoppailu on nykyään tällaista. En minä oikeasti tarvitse tai halua mitään, mutta pitää etsiä ja ostaa kun vanha ei enää toimi tarkoituksessa. Silti menee aikaa ja vaivaa ja rahaa. Kai tämä on sitä aikuisuutta. Omistan jo kaiken sellaisen, mikä voisi tehdä elämästä kivempaa. Kaikki ylimääräinen on vain tiellä. Erityisen harmillista on, jos joutuu korvaamaan vanhan loppuun kuluneen asian huonommalla.

Ehkä tää on jotenkin tylsempää, kun aiemmin itse kävin aina kaupoilla ja ilahduin, että nyt on tämmönen tarjouksessa, ostetaanpa tää (ei suoraan tarpeeseen). Nettikaupan kanssa on vain tylsää selailua. Eikä mitään iloa siinäkään vaiheessa kun paketti tulee.

Vierailija
6/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa shoppailusta mitään iloa ylipäätään. Mutta ärsyttää, kun kaikki loppuu tai hajoaa samaan aikaan.

Vierailija
7/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en minä tunnepohjalta muutenkaan asioita osteskele.

Olen iloinnut hyvistä tarjouksista tai jos vaikka löydän jonkun poistotuotteen sesongin ulkopuolelta, joka tulee tarpeeseen. ap

Vierailija
8/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kasvavia lapsia, on todella paljon tätä ei-tyydyttävää ostamista. Joka talvi, kevät, kesä, syksy pitää hankkia uudessa koossa kenkiä, housuja, välivaatteita, sukkia, lapasia, rukkasia, hattuja. Jos löydätkin alennuksesta jonkin erityisen toimivan tuotteen jota on helppo käyttää, peset sen vahingossa väärässä lämpötilassa ja se kutistuu, tai sitten lapsi hukkaa toisen sukan/rukkasen/kengän. Sitten ostat täydellä hintaa uuden samanlaisen tai huonomman.

Vierailija
9/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä liittyy minusta vähän tähän aikaankin. Kaikki mitä täytyy ostaa ostetaan vain itseä varten. Ihmiset eivät enää käy kylässä ja ovat muutenkin ilottomia ja näköalattomia. Sitä tämä korona-avovankilaelämä on viimeisen parin vuoden aikana teettänyt koko kansalle.

Vierailija
10/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä liittyy minusta vähän tähän aikaankin. Kaikki mitä täytyy ostaa ostetaan vain itseä varten. Ihmiset eivät enää käy kylässä ja ovat muutenkin ilottomia ja näköalattomia. Sitä tämä korona-avovankilaelämä on viimeisen parin vuoden aikana teettänyt koko kansalle.

Totta varmasti. Minä sain nyt iloa, kun ostin samalla asian, jonka aion jossain vaiheessa antaa lahjaksi. Se vähän ilahdutti minua. ap

Vierailija
11/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja sitten kun haluaisit samanlaisen, kuin se hajonnut, niin eihän niitä enää valmisteta. Ja jos tehdään, niin heikompilaatuisena. Ylipäänsä kaikesta voi olettaa, että mikään ei kestä käytössä, vaikka maksaisi itsensä kipeäksi, ja materiaalit on sutta ja sekundaa.

Vierailija
12/12 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyvän fiiliksen kun ostin rikkoutuneiden kengännauhojen tilalle uudet ja samalla korjasin ompelemalla niitä kangaslenkauja. Kuin uudet kengät nyt. Säästyi 50-100 e kun ei tarvinnut uusia ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme