Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita olet jättänyt tekemättä rahan puuteen vuoksi?

Vierailija
16.05.2015 |

Tälläinen keskustelu oli täällä aikaisemmin, mutta en millään löytänyt! Eli mitä asioita olette jättäneet tekemättä, koska ei ole ollut varaa? :)

Itsellä varmasti harrastaminen, tosin olin silloin lapsi joten tämä johtui enemmän vanhempien tilanteesta. Kova hinku oli ollut harrastaa ja tanssia, mutta ainakin pääsin kerran viikossa tanssimaan ja myöhemmin voimistelemaan!
Aikuisemmalla iällä ajokortin hankkiminen, mutta nyt voisin sen tehdä. Myös kampaamokäynnit ja kauneusjutut piti jättää vähälle. Ei mitään suurempaa, opiskeluaikana ruokaa piti säästellä vaikka mieli olisi tehnyt kunnollista ja terveellistä ruokaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttanut mukavampaan asuntoon vaikka tästä nykyisestä on jo lainat maksettu. On niin järkyttävänhintaiset asunnot Espoossa, että käytän ne rahat mieluummin johonkin muuhun. Palkatonta vapaata olen jo vähän pitänyt, ehkä tänä kesänä lisää.

Vierailija
2/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:33"]

Lähes kaiken. Aika ja rahat ei riitä mihinkään. Unet jää vähemmälle ja kaikki mistä unelmoi nuorempana, että sitten kun mä täytän niin ja niin paljon, mä olen saavuttanut sen ja sen tai tehnyt sen ja sen. Miten väärässä olinkaan. Tämä on vain luopumista omista unelmista jotta jälkikasvu pärjää. Kun lapses huutaa sua, se tarvii sua. Enkä voi vaan sanoa, että kuule, minulla on muuta tekemistä enkä ehdi sinua auttaa.

[/quote]

No on sulle edes nuo lapset. Mulla jäi käytännössä kaikki hankkimatta. Lapset, okt jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt aikoinani vaihto-oppilaaksi vaikka olisin halunnut. Aikuisena hankkiuduinkin opiskelemaan ulkomaille.

Vierailija
4/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtänyt hammaslääkärikäyntiä. Jättänyt ostamatta kaikki ne ruoat joita on tehnyt mieli, mutta joihin ei ole ollut varaa. Olen ostanut vain tarjouksesta laskien ruokaostosten terveellisyyttä ja saatavia kaloreita (toivottavasti mahdollisimman paljon kaloreita ja erityisesti hyvälaatuista proteiinia tarpeeksi per euro). Olen jättänyt ostamatta vaatteita, vaikka vanhat ovat melkein hajonneet päälle. Ostin vain parsinneulan ja lankaa ja korjasin vanhoja vaatteitani. Olen jättänyt ostamatta sijauspatjan ja nukkunut pelkästään kovalla vaahtomuovipatjalla. Olen selvinnyt ilman pyykinpesukonetta 10 vuotta. Ilman vessapaperia myös.

Vierailija
5/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt lopettamasta työntekoa, jotta voisin keskittyä harrastuksiin ja vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
6/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaiken. Aika ja rahat ei riitä mihinkään. Unet jää vähemmälle ja kaikki mistä unelmoi nuorempana, että sitten kun mä täytän niin ja niin paljon, mä olen saavuttanut sen ja sen tai tehnyt sen ja sen. Miten väärässä olinkaan. Tämä on vain luopumista omista unelmista jotta jälkikasvu pärjää. Kun lapses huutaa sua, se tarvii sua. Enkä voi vaan sanoa, että kuule, minulla on muuta tekemistä enkä ehdi sinua auttaa.

Vierailija
7/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole matkustellut, mökkeillyt enkä harrastanut sellaista (esim. ratsastusta), mistä haaveilen. Lisäksi joudun asumaan isossa kaupungissa, jossa on töitä, koska ei ole varaa olla ilman eli olen jättänyt muuttamatta maalle. En juuri shoppaile, käyn harvoin kampaajalla enkä syö juurikaan ulkona.