Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tirkistely nuorena

Vierailija
18.01.2022 |

Onko millaisia kokemuksia nuoruuden tirkistelyistä muilla?

Itse olin nuori kolli ja pääsin näkemään kun kaverin vanhemmat paneskeli saunalla. Oli todella kiihottava kokemus ja sieltä jäänyt myös kova tirkistelyhalu. En ole kylläkään sen jälkeen päässyt näkemään mitään

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös salaa hiivin kuuntelemaan teininä vanhempien oven taakse kun siellä alkoi kuulua seksin ääniä. Pari kertaa oli myös valot päällä tirkistelin avainmenreijästä...Samalla kiihottavin kokemus siihen asti mut samalla häpesin tuota mitä tein.

Mitä tuota häpeilemään?

Vierailija
82/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tirkistellyt nuorena äitiäni. Nähnyt hänen tissit ja pil lun. Kerran mökillä näin, kun isä ja naapurimökin ukko nussivat äitiä  yhdessä. Nämä tapahtuneet -80 luvun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näistä on jo 40 vuotta aikaa, joten rötös lienee hyvinkin jo vanhentunut.

Naisen seksuaaliseen itsemääräämiseen kohdistuva loukkaus ei vanhene koskaan.

Entäs miehen? Sitä ei kait lasketa.

Ei ne siat mitään itsemääräämisoikeutta ansaitse!

Vierailija
84/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 1980 luvulla lapsena/nuorena poikana paikkakunnalla missä oli paljon karjalasta paenneita evakkoja eikä äidin kaverien mökeillä käydessä tarvinnut paljoa tirkistellä... naiset jatkuvasti alasti ja tussua sekä tissiä näkyi. Muistan parhaiten sen kun olin 11-12v ja saunaan tuuppasi kaksi muhkeaa +60v rouvaa eikä paljoa kyselleet saako tulla saunaan vai ei. Istuin sitten vastapäätä rouvia ketkä istuivat jalat levälleen ilman mitään häpeää... kunnon karvoitus ja isot riipputissit.  

Ensimmäistä kertaa elämässä sain seisokin ja kun astuin saunasta pukuhuoneeseen niin sain ensimmäistä kertaa orkun vaikka en koskenut vehkeeseeni kertaakaan. Pyyhe meni roskiin. 

Juu, ihan eri maailma oli tuolloin. Nykyään paljon niuhompaa menoa.

Vierailija
85/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota oksettaa nää kertomukset? Varsinkin ne jossa kiihotutaan vanhempien sekstailusta. Hyi stna

Vierailija
86/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 1980 luvulla lapsena/nuorena poikana paikkakunnalla missä oli paljon karjalasta paenneita evakkoja eikä äidin kaverien mökeillä käydessä tarvinnut paljoa tirkistellä... naiset jatkuvasti alasti ja tussua sekä tissiä näkyi. Muistan parhaiten sen kun olin 11-12v ja saunaan tuuppasi kaksi muhkeaa +60v rouvaa eikä paljoa kyselleet saako tulla saunaan vai ei. Istuin sitten vastapäätä rouvia ketkä istuivat jalat levälleen ilman mitään häpeää... kunnon karvoitus ja isot riipputissit.  

Ensimmäistä kertaa elämässä sain seisokin ja kun astuin saunasta pukuhuoneeseen niin sain ensimmäistä kertaa orkun vaikka en koskenut vehkeeseeni kertaakaan. Pyyhe meni roskiin. 

Eli naiset eivät enää alistu teidän prvojen leikkikaluksi ja tietävät omat oikeutensa eivätkä kiltisti alistu mutta siitä te vihaiset incel äijät ette pidä haluatte alistaa samalla tavalla kuin muslimit naiset ja tytöt nyrkin ja hellan väliin

Vierailija
87/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset eivät enää alistu teidän prvojen leikkikaluksi ja tietävät omat oi

70- ja 80-luvulla oltiin paljon suvaitsevampia ja seksi vapaanpaa. Nykyisin ollaan ahdasmielisempiä ja konservatiivisyys pukkaa esiin. Naisetkin oli vaativampia ja halusivat omaakin nautintoa siinä missä miehetkin. Nuo sukupolvet harrastivat seksiäkin enemmän. 

Vierailija
88/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jota oksettaa nää kertomukset? Varsinkin ne jossa kiihotutaan vanhempien sekstailusta. Hyi stna

Lapset ovat lapsia, eivätkä ymmärrä mistä on soveliasta kiihottua. Itsekin vilkuilin lapsena kiinnostuneena äidin intiimejä paikkoja, vaikka ne eivät todellakaan aikuisena kiinnosta.

Vierailija
89/100 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin mansikkafarmin vierellä ja kuustoistakesäsenä tuli kiikaroitua pellolla töissä olevia tyttöjä. Näin ekan kerran pillun kiikareiden avulla kun yhdessä pellon kulmassa oli huoltorakennus jonka taakse meiltä näkyi vintiltä suoraan. siellä pissalla käyneitä tyttöjä muistelen lämmöllä yhä neljännesvuosisata jälkeen päin. niin

Juuri niin. Näyttivätpä tytöt ihanoitustaan tarkoituksellisesti tai tarkoittamattaan, useimmat miehet muistelevat näkemäänsä suurella lämmöllä ja tyttöjä arvostaen. Kynis.mies 

Vierailija
90/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat lapsia, eivätkä ymmärrä mistä on soveliasta kiihottua. Itsekin vilkuilin lapsena kiinnostuneena äidin intiimejä paikkoja, vaikka ne eivät todellakaan aikuisena kiinnosta.

Itse en ollut lapsi vaan nuori teini-iässä kun tirkistelin ja kuuntelin salaa vanhempieni seksiä. Vaikka en paljoa nähnyt niin varmasti kiihottuminen johtui että näki ensimmäistä kertaa naisen alasti ja samalla toki hävetti kun tiesi että se ei ole soveliasta.

Vierailija
91/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on kiihottumisesta puhunut muu, kuin sinä. Taidat ite näistä kiihottua. Tässä vaan kyseltiin mitä on nähnyt.

Vierailija
92/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko varsinaisesti tirkistelyä, kun tilanteeseen ajautui vahingossa ja näkymästä ei voinut välttyä. 

Tällänen tilanne jäi junnuna mieleen, kun oltiin kahden kaverin kanssa uistelemassa kesäiltana järvellä. Oli vähän sateista ja mökeillä ja rannoilla ei näkynyt ketään. Oltiin siinä kierretty lahti pariin otteeseen, kun perämoottori alko käymään pätkien ja lopulta se piti samuttaa. Otettiin moottori ylös ja alettiin putsaamaan tulppaa, kun se oli nokeentunut. Oltiin melko lähellä yhden mökin rantaa ja tuuli paino venettä vielä lähemmäksi. Huomattiin että sielä mökillähän oli joku, kun verhot heilahti ikkunassa. Seuraavaks sieltä mökistä tuli nainen pelkkä pyyhe päällä, ja käveli suoraan rantaan minkä lähettyvillä mekin oltiin ehkä 20 metrin päässä. Tää ehkä keski-ikäinen nainen pudotti pyyhkeen laiturille, käveli sitä pitkin alasti rappusille ja pulahti uimaan. Nousi ylös järvestä, käveli pyyhkeen luo ja noukki sen kumartaen samalla varmistaen että me nähtiin aivan kaikki. Siitä sitten tyytyväisenä pyyhe kädessä käveli takasin mökille. Tää nainen varmaan sai siitä itselleen mielihyvät, koska sattumaa toi ei ollut. Mekään ei siinä montaa minuuttia turattu ennenkö saatiin moottori taas käymään. Oltiin sillon mopoikäisiä nii ei se näky mitenkään hivellyt sen ikäisen silmiä, mutta, jälkikäteen ollaan naurettu monesti tolle ja hyvin jäi kyllä mieleen tapaus.

Vierailija
93/100 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla Pohjolan Liikenteen aamupäivävuoro Kemistä tuli n klo 11.

Sitten se ajoi hiekkakuopille "siestalle". Bussissahan oli autoemäntä!!!

Yritimme vakoilla,mutta eihän sinne liki uskaltanut!!!

Kortsu löytyi kun bussi lähti. Jotain ymmärrettiin.

Vierailija
94/100 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko että et. Kyllä meillä kotonakin saunottiin enkä hätkähtånyt jos joku oli nakkena mutta ei mitenkään kiihottanut. Ei edes Isosisko. Eikä vanhempien bylsiminen. Jotenkin jo pienenä se tuntui väärältä. Sukulaistyttö olisi halunnut nähdä kullini mutta en näyttänyt. 

Muuten naiskauneus on ollut lähellä sydäntä ja vaikka en tirkistele niin kiitollisuudella muistan niitä kertoja kun etee on sattunut alaston nainen.

Vierailija
95/100 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 80-luvulla otettiin aurinkoa yläosattomissa ja saunottiin höyrysauboissq ja muutenkin alastomuuteen suhtauduttiin myönteisesri - mutta ei siihen aikaan mitään nurkissa aauvaa siirtoväkeä ollut. 

Vierailija
96/100 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalon saunaosasto oli maan tasossa ja ikkunoissa jääkukkalakka. Mutta lakkauksen ja ikkunan karmin väliin oli jäänyt muutaman millin rako (huonosti asetultu suojateippi?), josta pystyi kurkkimaan saunaan. Siitä tuli talotikkailla roikkuen ajoittain kurkittua saunojia, mutta eipä näkymät olleet erityisen hyvät, joten muutamaan kertaan se jäi.

Meillä sama mutta samennetut lasit. Tosin kerran oli lasi mennyt rikki ja paein viikon ajan siinä oli kirjakas lasi ennenkuin se vaihdettin uuteen sameaan. Sinä aikana me pojat kyllä tirkisteltiin sisään muttei nähty mitään nakuja ihmisiä ihmeellisempää, mitä nyt kerran yhdellä talon ukoista seisoi siinä pesuhuoneessa. Pillut ja tissit kiinnosti enemmän, ja näistä jäi mieleen n. nelikymppinen punatukkainen rouva jolla oli punainen vitunpuska myös.

Asuin koulurakennuksessa ja seikkailin siellä luvattomasti iltaisin. Tajusin että urheiluhallissa oli siivoojan koppi jossa oli vihreässä spraypullossa jotain desinfiointi- ja raikastusainetta. Miten lie keksin että kun sitä runttasi jäälakan päälle niin siihen sai kairattua kirkkaan kohdan. Iltamyöhään kun naisten jumppa loppui mentiin tirkistelemään niistä kirkkaista kohdista. Naiset kiinnittivät niin paljon huomiota toisiinsa rupatellessaan ettei kukaan koskaan huomannut meidän tirkistelyä. Ihania naisiahan ne oli. 

Vierailija
97/100 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sukulaisten häissä ja hotellissa meille oli varattu parvekkeellinen näköalahuone lintujärven rannalta. Olin juuri saanut lahjaksi kiikarit jotka otin innoissani mukaan kun kerrankin olisi jotain katseltavaa.

Pettymys oli suuri kun päädyimmekin takapihan puolelle eikä huoneesta näkynyt kuin vastapäinen kerrostalon seinä. Pimeällä huomasin liikettä yhdestä kirkkaasti valaistusta ikkunasta ja kaivoin äkäisesti kiikarit esille kun paljaalla silmälläkin näki että joku riisuutui vaatteitaan ikkunan takana.

Se oli MILF jonka vielä suht kiinteät tissit hölskyivät ikkunan edessä kun se kumarteli alastomana vaatteita pesukoneesta kuivumaan, lajitteli uuden koneellisen sisään ja jäi sitten nojailemaan pöytään pitkäksi aikaa katselemaan ulos ikkunasta hinkit melkein kiinni lasissa

Tämä sai selityksen kun sivusta tuli mitä ilmeisimmin tytär suihkusta tukka märkänä ja pyyhe ympärillään jolloin äiti siirtyi suihkun puolelle. Pettymyksekseni tytär nosti pyyhkeen kuivumaan, peilasi vain pikaisesti tissien koon ja muodon kädellä nostellen ikkunaa vasten ja poistui jonnekin muualle pukemaan.

Päivystävä pilkunnushija saa tulla tähänkin pätemään ja vinkua jotain laittomasta katselusta. Verhot on keksitty niille joiden tissit menevät rikki kun joku ihailee niitä kadun toisella puolella olevasta hotellista.

Vierailija
98/100 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Padasjoella naisten tiirailijoita, kun nakukymppi juostaan 13.6.?

Vierailija
99/100 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kirvesmies, ja lukiopoikana olin kesätöissä hänen apurinaan. Eräällä lääkärillä oli pienessä kalliosaaressa kesämökki, jonne oli tilattu laiturin ja saunan terassin remontti. Se oli muutaman tunnin urakka, johon kolmanneksi tuli mukaan isän työkaveri, muuan Mäkinen, bustereineen lautojen kuljettamista varten.

Tultiin perille ja kuormaa purettaessa huomattiin, että lääkäri vaimoineen oli ylempänä mökin pihassa ilkosillaan. Minä olin heidät nähnyt kaupalla. Rouva oli lääkärin uusi vaimo, kolmekymppinen hoitsu, uhkea vaaleaverikkö.

Ja sieltä hän nyt ilkosillaan laskeutuu polkua pitkin rantaan ja kysyy iloisesti hymyillen, onko "miehillä kaikki hyvin". Kaikki on kunnossa, vakuutimme ja yritimme olla katsomatta, tai ainakin minä. Sen verran panin merkille, että rouvalla oli ruskea, tuuhea pörrö tomeran vatsan alla.

Rouva katseli touhuamme hetken ja poistui. Mutta ei aikaakaan, kun hän tuli uudestaan tarkistamaan ja kyselemään miten työ sujuu. Ei ongelmia, vakuutimme, lahoja lautoja uusitaan. Mäkinen oli tällä välin toipunut hämmennyksestään, sen olin miehissä huomannut, niin kuin varsinkin itsessäni, ja alkoi jututtamaan rouvaa kesänvietosta ja lintuhavainnoista, ja niistähän rouva mielellään kertoili.

Vielä kolmannen kerran rouva Eevan asussaan laskeutui rantaan tuomaan meille mehua ja suolakeksejä, valittaen, että parempaa tarjottavaa ei satu olemaan. Kyllä tämä riittää, vakuutimme, olihan meillä omatkin eväät.

Niin lopulta saatiin urakka valmiiksi ja päästiin paluumatkalle. Huomasitte varmaan kuinka lääkäri siellä pihalla myhäili tyytyväisenä, Mäkinen arveli. Hän oli sitä mieltä, että ukko varta vasten lähetti eukkonsa sinne rantaan. "Se halus näyttää meille millaista tavaraa hän nai."

"Hmh", isä hymähti. Minä olin hiljaa. Pitkään minä sitä kokemusta mukanani kannoin ja kaikilta kanteilta hyväkseni käytin.

Vierailija
100/100 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset eivät enää alistu

Itse asiassa #metoo on tavallaan konservatiivista, paluuta käytösetikettiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi