Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tirkistely nuorena

Vierailija
18.01.2022 |

Onko millaisia kokemuksia nuoruuden tirkistelyistä muilla?

Itse olin nuori kolli ja pääsin näkemään kun kaverin vanhemmat paneskeli saunalla. Oli todella kiihottava kokemus ja sieltä jäänyt myös kova tirkistelyhalu. En ole kylläkään sen jälkeen päässyt näkemään mitään

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin siskoa tuli tirkisteltyä monesti,itse Olin 6 luokalla ja hän lukio ikäinen. Oli se nuorelle pojalle ihmeellistä katsella sellaista vartaloa oven raosta ja suurta hämmennystä aiheutti stringit,samalla niin seksikkään näköiset hänen päällä mutta samalla tuli mietittyä tuntuuko ne oikeasti hyvältä päällä.

Vierailija
42/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän joskus johonkin vilautus-keskusteluun kertonutkin. Teininä järvellä uimassa ja vanhassa venekoppelissa vaihdettiin uikkarit, ja näin kuinka toiselle puolelle tuli naapurin uhkea mami vaihtamaan uima-asuaan, ja minä näin kaiken hirsien välistä. Näkyi pimpit ja tissit ja kaikki. Eka kerta elämässäni kun näin "vieraan" naisen alasti ja vieläpä vahingossa/salaa, ja minä toivottoman ujo teinipoika pissasin uikkareihini tämän näyn johdosta. Monesti kyllä on tumputeltu tuolle, ihan jopa hiljattainkin, vaikka tuosta on jo 20v aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana ja vähän vanhempanakin vietin paljon kesiä maalla, jossa oli muutaman vuoden itseäni vanhempia sukulaistyttöjä. Tapana oli että me lapset kävimme yhdessä saunassa, isommat vahtivat pienempiä, ja minä kun useimmiten ainoa poika olin, niin eipä siinä eri vuoroja ollut. Kun siihen totuttu oltiin, niin tapa jatkui nuorukaisenakin, ja kyllähän siinä silloin kasvavalle pojalle kaikenlaista nähtävää oli.

Rempsein noista sukulaisplikoista taisi kyllä ihan tahallaankin antaa pojalle ylimääräistä katsottavaa, esim saunarannassa uidessa kävellen käsillään pohjassa, ja kas kummaa kun vedenkorkeus ulottui juuri sinne lantion korkeudelle silloin. Se alkoi olla jo kovastikin mielenkiintoista, ja sattumoisin onkimisesta tuli ihan lempiharrastus, ainakin silloin jos nyt ei jostakin syystä satuttukaan olemaan samaan aikaan saunassa...

Vierailija
44/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorelle ihmiiselle, jolla on kuitenkin alkanut tulla sopivasti sitä uteliaisuutta ja rohkeutta, maailmaa sekä sen päällä kulkevia lajitovereitaan kohtaan niin se saattaa olla riittävä syy innostua.

Harrastamaan tirkistelyä.

Antoisintahan se varmasti kaikille on juuri silloin, ja varsinkin kun on ikään kuin, 'tapahtumapaikalla' ihan vahingossa tai sattuman oikusta eksynyt: 

- kaikenlaiset vaatteidenvaihto tapahtumat?

Sellainen kun on ikään kuin 'vahingossa paikalla' vaan tuo sellaisen ylimääräisen tunnevyöryn aina siihen jännään seksuaalisesti kiinnostavaan hetkeen.

Vierailija
45/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertsa ja Kilu tirkistelijöinä.

Vierailija
46/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin usein ammeessa, kun vanhemmilla oli vieraita. Oli kyllä todella kiihottavaa, kun iso rouva kävi vessassa ja karvat olivat runsaat ja mahtava perse. Myöhemminkin sain tästä näystä nauttia, kun olimme samalla mökillä ja tämä nainen otti aurinkoa alasti. Kerran myös jäin kiinni runkkaamisesta puuceessä, kun hän repäisi oven auki yllättäen.

Vierailija
47/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näistä on jo 40 vuotta aikaa, joten rötös lienee hyvinkin jo vanhentunut.

Naisen seksuaaliseen itsemääräämiseen kohdistuva loukkaus ei vanhene koskaan.

Entäs miehen? Sitä ei kait lasketa.

Vierailija
48/100 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisajan maaseuduilla tunkioiden päällä olleet vessat olivat mainioita paikkoja lapsille tutkia altapäin alapäiden anatomiaa. Nykyiset vessat eivät tue tätä bioharrastetta.

Vierailija
49/100 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuuntelin salaa kun vanhempani panivat saunassa ja samalla masturboin. Sairasta ehkä, tiedän ja siksi olenkin nykyään varmaan seksuaalisesti mitä olen.

Itselläni täysin samanlaisia kokemuksia. Tosin kuuntelin seksiä/rakastelua makuuhuoneen oven takana saunan jälkeen. Toki tunsin kovaa häpeää ja varmaan aiheestakin aina sen jälkeen.

Vierailija
50/100 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuuntelin salaa kun vanhempani panivat saunassa ja samalla masturboin. Sairasta ehkä, tiedän ja siksi olenkin nykyään varmaan seksuaalisesti mitä olen.

Itselläni täysin samanlaisia kokemuksia. Tosin kuuntelin seksiä/rakastelua makuuhuoneen oven takana saunan jälkeen. Toki tunsin kovaa häpeää ja varmaan aiheestakin aina sen jälkeen.

Kai tuo on teini-ikäiselle aika normaalia.

N 38

Vierailija
51/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2000-luvun alussa oppilaskunnan hallituksessa ja me pidettiin kokousta koululla. Hallitukseen kuului myös seurusteleva pariskunta, jotka eivät malttaneet pitää käsiään erossa toisistaan edes tuossa tilanteessa. He istuivat muiden takana ja hipelöivät toisiaan pöydän alla. Satuin istumaan sellaisessa kulmassa heihin päin, että näin koko jutun. Vilkaisin silloin tällöin ja viimeinen näkymä ennen kokouksen päätöstä oli, kun tyttö avasi pojan vetskaa ja hyväili kädellään pystyssä seisovaa isoa paljasta pippeliä. Nopeasti he saivat itsensä ojennukseen, kun piti lähteä tuoleista. Pojalla selvä teltta, jota hän yritti peittää kädet taskussa.

Käytiin salissa katsomassa uusia näyttämölavasteita, joita oli hankittu oppilaskunnan budjetilla. Lopuksi, kun palasimme takaisin samaan enkun luokkaan, en nähnyt sitä kiimaista paria missään. Kaikki muut olivat pakkaamassa kamojaan ja lähtemässä. Epäilykseni heräsivät ja suuntasin viereisen äikän luokan varastoa kohti, johon oli pääsy käytävästä päin. Naamioin sen matkaksi lokerolleni, joka oli siinä lähettyvillä. Kuulin aikaisemmin, miten maikka valitti talkkarille, ettei ovea saa lukkoon.

Avasin sitä varovasti ja pariskunta makasi päällekkäin lattialla poika tietysti ylimmäisenä ja tyttö näytti olevan tosi tiukasti kokonaan pojan alla ja pojan liikkeet koko vartalollaan aika rajuja. Kovan näköiset työnnöt läiskähtelivät pariskunnan huohottaessa ja jatkaessa tuskin minua huomaten. Suljin oven hiljaa ja mieleen tuli lähinnä se, miten tuossa paikassa voi olla miellyttävää harrastaa seksiä ja yhdyntää, varsinkin sille tytölle. Se näytti vielä niin superkiihkeältä. En ollut yllättynyt parin tyylin tietäen ja olin utelias nuori.

Vierailija
52/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä on tullut tirkisteltyä nuorena miehen alkuna. Siinä sitä näki naisen vartaloa, tissejä ja joskus myös pil lua.

Vierailija
53/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti tämän jonnekin jo kertonut, mutta kerran keskellä kaupunkia näin nuoren pariskunnan, kylläkin vähän sivummalla kadulta. Pysähdyin lenkilläni vähäksi aikaa porttikongin kohdalle, jossa oli pressu suojaamassa sisäpihan julkisivuremonttia ja koko väylä oli suljettu läpikululta. Tummaa pressutaustaa vasten erottui hoikka, ruskea-inkkarihapsumokkatakkinen tyttö nojaamassa selkäänsä seinään ja vaalea-kiharapäinen poika suuteli kuumana ja vaativana hänen edessään. Poika nojasi tyttöön ja piti tytön molempia käsiä ylhäällä yhdellä kädellä ja samalla nyki toisella kädellään tämän tiukkoja housuja alas. Suuteli tyttöä taukoamatta ja saatuaan tytön housut alas avasi oman vetoketjunsa. Komea penis nousi esiin ja niin upean, ylvään näköisesti kohosi aivan pystyyn kohti napaa. Tyttö yritti levittää jalkojaan minkä siinä seisaaltaan pystyi ja sulki silmänsä. Poika piti koko ajan tytön käsiä kiinni ylhäällä kädessään ja koukisti polviaan. Hän ohjasi seisokkinsa nopeasti tytön haaroihin ja alkoi niin äärettömän kiihottavan näköisesti työnnellä polvet notkolla tytön kädet kiinni toisessa kädessä ja toinen käsi otti tukea seinästä. Vaikka halusin, en pystynyt katsella nuorten kiihkoa loppuun asti. Lähdin jatkamaan matkaa, sillä tirkistely sekä kiihotti että nolotti tosi paljon jostakin syystä. Tuli jotenkin niin nostalginenkin olo, vaikka en ole kuin 25 v.

Vierailija
54/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee äitinsä saunassa alasti, se ei ole tirkistelyä. Mutta jos näkee äitinsä jossain muussa huoneessa alasti, se on tirkistelyä. Niinkö?

Vierailija
55/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakatselu on seksuaalirikos, asuinalueellani tapahtui tuollaista. Eli ihan eri asiasta nyt puhe kuin ketjun muut viestit.

Jos ei käytä teknisiä apuvälineitä (kiikari tms) eikä mene kotirauhan piiriin kuuluvalle alueelle (yksityiselle tontille tai aivan ikkunan eteen), kyseessä ei ole rangaistava teko.

Vierailija
56/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Näistä on jo 40 vuotta aikaa, joten rötös lienee hyvinkin jo vanhentunut.

Naisen seksuaaliseen itsemääräämiseen kohdistuva loukkaus ei vanhene koskaan.

Nyt kun löysin tämän foorumin olen tajunnut että oli virhe lopettaa lobotomian käyttäminen hoitomuotona 1970-luvulla.

Virheen voi antaa anteeksi tuon ajan lääkäreille kun ne eivät voineet mitenkään ennustaa internetin tuloa.

Vierailija
57/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertsa ja Kilu tirkistelijöinä.

Pekka ja Pätkä tirkistelijöinä

Vierailija
58/100 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minilex

"Paljain silmin tehty tarkkailu ei täytä salakatselurikoksen tunnusmerkistöä."

Siinäs kuulitte. Ja pesen kyllä nämä roiskeet teidän makuuhuoneen ikkunastanne. Anteeksi että talloin kukkapenkin.

No ihan vakavasti ottaen en miehenä osaa kuvitella millaista olisi tulla tirkistellyksi vaikka lukion luokkabileissä opin että tirkistely on fetissinä ihan yhtä yleistä tytöilläkin.

Nousuhumala kääntyi loppuillasta laskuhumalan puolelle ja vessakin oli varattu joten kapusin omakotitalon yläkertaan olisiko siellä toinen. Yllätyksekseni luokan kaksi eturivin rillipäistä kympin tyttöä kiipeilivät suunnilleen toistensa yli kun yrittivät tunkea makuhuoneen ovenrakoon jota ne pitivät sopivasti auki.

Kun lähdin könyämään niitä kohden, nämä kääntyivät vihaisena sihisemään sormi suun päällä että olen hiljempaa ja tekivät sitten yllättävän sovinnolla tilaa minulle että sain tungettua pääni ovenrakoon. Siellä luokan teiniprinsessa oli vanhemman poikakaverinsa kanssa saanut jo kädet puseron alle ja isot kiinteät tissit vilahtelivat näkyvissä. Tytön kädet olivat kundin avatuissa housuissa.

Harmaavarpuset ovenraossa huohottivat kuuluvasti ja hinkkasivat itseään minua vasten kun olin näiden välissä mutta hätä oli niin armoton että oli pakko mennä vessaan pissalle. Kesken toimituksen kuulin ryminää kun kaksikko ryntäsi alakertaan, sitten vihaisen kundin äänen ja makuuhuoneen oven pamahduksen.

Seuraavana päivänä välttelivät kaikkea kontaktia eivätkä olleet minua näkevinäänkään.

Vierailija
59/100 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varhaisteininä tirkistellyt äidin siskoa saunassa, hänen pienet rinnat ja todella musta ja tuuhea kolmia jalkovälissä oli todella kiihottavaa katseltavaa. 

Ja isosiskoa pääsin kerran tirkistelemään kun hän sheivaili häpykarvoitusta

Vierailija
60/100 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin teini-iässä että läheisen mansikkapellon pomijat joista 99 prossaa oli tyttöjä kävivät pissalla meidän tontin rajalla joittenkin lannoitesäkkipinojen takana. Tirkistelin kiikareilla vajasta pissaavia ihania tyttöjä varmaan yhden kokonaisen mansikkakauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi