Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro lauttasaareta asuinalueena?

Vierailija
16.05.2015 |

Olen muuttamassa helsinkiin ja lauttasaaren merellinen ympäristö kiehtoo, kerro lauttasaaresta asuinalueena?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut siellä ensimmäisen vuoteni, joten muistikuvaa minulla ei ole, mutta vanhempani muistelevat paikkaa aina tuulisena ja kosteana. Muuten viihtyivät hyvin.

Vierailija
2/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meressä kiehtoo? Mä en maksaisi esimerkiksi merniäköalasta yhtään mitään. Mulle on ihan se ja vitun sama mitä mun ikkunasta näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullanlinna on kiva. Laru on vähän landee jo

Vierailija
4/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos merellisyys kiehtoo, Itä-Helsinkiin suunta! Saat parempaa edullisemmin. En ole sarkastinen nyt, enkä suosittele Lähi-Itäkeskusta tai Kontulaa. Itse vietin lapsuuteni ja osan nuoruuttani Kaitalahdessa.

Vierailija
5/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan ok alue. Pari päivää sitten aamutvn uutisissa oli juttua, miten koulut paisuu Lauttasaaressa. Ala-asteikäiset ovat 750 oppilaan koulussa ja parakeista tehty lisätilaa. Lapsettomana minua ei niinkään kiinnosta, mutta jotenkin tuo uutinen kuitenkin herätti huomioni.  Oli siis maikkarin uutisissa.

Vierailija
6/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:54"]Mikä meressä kiehtoo? Mä en maksaisi esimerkiksi merniäköalasta yhtään mitään. Mulle on ihan se ja vitun sama mitä mun ikkunasta näkyy.
[/quote]
Vittu niin on mulleki ihan sama mitä vittu sun vitun ikkunasta näkyy. Ihan sama vaikka näkys vittu

Vierailija
7/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro tulee, häiriöt mukana.

Vierailija
8/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jakomäki

Vierailija
9/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

By far Helsingin paras asuinalue! Vähän häiriötekijöitä, lähellä keskustaa, kivat ulkoilualueet, meren läheisyys, peruspalvelut lähellä, Länsiväylän varrella on Iso Omena ja Suomenojan erikoisliikkeet ja -myymälät, hyvät yhteydet töihin ja harrastuksiin keskustan tai Länsiväylän ja kehäteiden kautta.

En voisi kuvitellakaan asuvani muualla Helsingissä. Voin vain suositella, olipa elämänvaihe mikä tahansa.

Vierailija
10/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu paljon naisia. Eli jos sinulla on hyvännäköinen mies niin hänet kannattaa lukita kotiin.

Vierailija
11/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihypetty asunnonvälittäjien toimesta jotka lanseerannut kaikenlaisia myytteja larusta. Todellisuudessa plussaa on läheisyyskeskustaan ja puistomaisuus / merellisyys (huom tämä ei ole mitään uniikkia stadissa), miinusta on ahtaus ja huonolla tavalla vanha rakennuskanta (paitsi uudet ökytalot).

Vierailija
12/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:18"]By far Helsingin paras asuinalue! Vähän häiriötekijöitä, lähellä keskustaa, kivat ulkoilualueet, meren läheisyys, peruspalvelut lähellä, Länsiväylän varrella on Iso Omena ja Suomenojan erikoisliikkeet ja -myymälät, hyvät yhteydet töihin ja harrastuksiin keskustan tai Länsiväylän ja kehäteiden kautta.

En voisi kuvitellakaan asuvani muualla Helsingissä. Voin vain suositella, olipa elämänvaihe mikä tahansa.
[/quote]
DDDD

Vierailija
13/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:18"]By far Helsingin paras asuinalue! Vähän häiriötekijöitä, lähellä keskustaa, kivat ulkoilualueet, meren läheisyys, peruspalvelut lähellä, Länsiväylän varrella on Iso Omena ja Suomenojan erikoisliikkeet ja -myymälät, hyvät yhteydet töihin ja harrastuksiin keskustan tai Länsiväylän ja kehäteiden kautta.

[/quote]
DDDD
[/quote]

Ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Vituttaisi itseänikin asua jossakin Helsingin slummialueella. Kandee käydä enemmän töissä, niin ehkä sullakin on varaa asua massipäälliköiden tyyssijassa eli Larussa. Itse saatan upgreidata Haukilahteen tai Westendiin jossakin vaiheessa, mutta Helsingissä ei ole muita alueita, jotka täyttäisivät korkeat kriteerini.

Vierailija
14/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:18"]By far Helsingin paras asuinalue! Vähän häiriötekijöitä, lähellä keskustaa, kivat ulkoilualueet, meren läheisyys, peruspalvelut lähellä, Länsiväylän varrella on Iso Omena ja Suomenojan erikoisliikkeet ja -myymälät, hyvät yhteydet töihin ja harrastuksiin keskustan tai Länsiväylän ja kehäteiden kautta.

[/quote]
DDDD
[/quote]

Ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Vituttaisi itseänikin asua jossakin Helsingin slummialueella. Kandee käydä enemmän töissä, niin ehkä sullakin on varaa asua massipäälliköiden tyyssijassa eli Larussa. Itse saatan upgreidata Haukilahteen tai Westendiin jossakin vaiheessa, mutta Helsingissä ei ole muita alueita, jotka täyttäisivät korkeat kriteerini.
[/quote]
Tervetuloa, siis salli mun nauraa sinulle silloinki DDDD
[/quote]

Vitun elämäm kulu muluku. Poistu internetistäni!
[/quote]

Ihania ihmisiä larussa, perun tervetuloa toivotuksen. No et pääse ilmeisesti edes töihin maanantaina.
[/quote]

En oo menossa maanantaina. Ajattelin lähteä lomalle. Kuis ite?
[/quote]

Olen kesä/heinäkuun reissussa. (Purjehtimassa )

Vierailija
15/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:18"]By far Helsingin paras asuinalue! Vähän häiriötekijöitä, lähellä keskustaa, kivat ulkoilualueet, meren läheisyys, peruspalvelut lähellä, Länsiväylän varrella on Iso Omena ja Suomenojan erikoisliikkeet ja -myymälät, hyvät yhteydet töihin ja harrastuksiin keskustan tai Länsiväylän ja kehäteiden kautta.

[/quote]
DDDD
[/quote]

[/quote]
Tervetuloa, siis salli mun nauraa sinulle silloinki DDDD

Vierailija
16/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laru on vaan paras paikka Helsingissä tai ehkä koko Suomessa.

Pieni kylä, mutta lähellä kaupunkia. Kivoja ihmisiä, turvallista ja rannan ulkoilureittin on niin upea etten ole missään nähnyt.

olen asunut useissa paikoissa Helsingissä, mutta tänne aina halusin takaisin. Paljon lapsia ja pienet koulut, se on tosiaan ongelma, toivottavasti ratkeaa pian.

Vierailija
17/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva

Vierailija
18/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras.

Vierailija
19/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava on asua. Kiva kun metro tulossa päsee nopeammin keskustaan. Aika vähän mitään häiriöjengiä... Mitä nyt se yks hullu joka syö aina berliinin munkkeja ja välillä silmät kiiluen "yhtyy" munkkeihin sormellaan ja nuolee sormeaan kiimaisen näköisenä, mutta onneksi tunnistan tuon tyypin jo kaukaa ja osaan vältellä.

Vierailija
20/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:18"]By far Helsingin paras asuinalue! Vähän häiriötekijöitä, lähellä keskustaa, kivat ulkoilualueet, meren läheisyys, peruspalvelut lähellä, Länsiväylän varrella on Iso Omena ja Suomenojan erikoisliikkeet ja -myymälät, hyvät yhteydet töihin ja harrastuksiin keskustan tai Länsiväylän ja kehäteiden kautta. En voisi kuvitellakaan asuvani muualla Helsingissä. Voin vain suositella, olipa elämänvaihe mikä tahansa. [/quote] DDDD [/quote] Ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Vituttaisi itseänikin asua jossakin Helsingin slummialueella. Kandee käydä enemmän töissä, niin ehkä sullakin on varaa asua massipäälliköiden tyyssijassa eli Larussa. Itse saatan upgreidata Haukilahteen tai Westendiin jossakin vaiheessa, mutta Helsingissä ei ole muita alueita, jotka täyttäisivät korkeat kriteerini.

[/quote] ainakin kalliimpia ja parempia asuntoja löytyy Krunikasta, Katajanokalta, Eirasta, Kaivopuistosta, Töölöstä mitä Lauttasaaresta, siellä on nyt muutamia kerrostaloja oikein ökysellaisia
[/quote]

No, taas riippuu ihan siitä, mistä tykkää. Jos haluat asua ydinkeskustassa, niin siitä vaan. Lauttasaaressa on sellaisia arvoja, joita en koe saavani mainitsemillasi alueilla. Esimerkiksi auton omistajalle monet vanhat Töölön ja Krunikan osakkeet ovat huonompi vaihtoehto kuin asuminen Lauttasaaressa. Oletko ikinä käynyt esim. Töölön tai Krunikan alkuperäiskuntoisissa huoneistoissa? Toki löytyy varmasti täysin remontoituja kohteita, jotka ovat vimpan päälle, mutta useimmat ovat hillittömiä lääviä. Ja ne läävätkin maksavat enemmän kuin uudiskohteet Lauttasaaressa.