Sain kolmannen rokotteen marraskuussa ja viikko sen jälkeen sairastuin
Johonkin virustautiin joka parani hitaasti ja olin todella kipeä. Pian sairastuin uudelleen ja taas, eli kolme pitkää tautia olen sairastanut kahdessa kuukaudessa. Sydänoireita on ollut koko ajan, muljahduksia ja tiheälyöntisyyttä sekä rytmihäiriöitä. Kohta pitäisi ottaa neljäs, mutta en taida enää uskaltaa..
Muita, joille on käynyt vastaavasti?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samoin, en ota kolmatta. Rokote romauttaa immuniteetin tason ja tämä jo lääkärien tasolla myönnetään myös.
Älä viitsi valehdella. Tutukimusten mukaan liian usein annettut tehosterokotukset saattavat hieman alentaa joidenkin ihmisten immuunipuolustusta. Tuosta on hyvin pitkä matka siihen että immuunipuolustus jotenkin romahtaisi kaikilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa mahdat asua? Suomessa ei anneta neljättä.
Kyllä annetaan kun kolmannesta rokotteesta on tarpeeksi kulunut aikaa.
Vain immuunipuutteisille.
https://thl.fi/fi/-/thl-suosittelee-vakavasti-immuunipuutteisille-nelja…
Joten aloittaja ei liene muutenkaan ihan tavallinen tallaaja terveytensä suhteen.
Minulla on ollut 10 vuotta käytössä biologinen lääke psoriasikseen. Lääkitys ei ole ikinä madaltanut vastustuskykyäni, ennen kuin kolmannen rokotteen jälkeen, jolloin kuntoni romahti. En ole ollut edes sairauslomalla vuosikausiin ennen kolmatta piikkiä. Nyt olen jo toista kuukautta työkyvytön.
Biologinen lääke on tauolla, luonnollisesti.
No sitten sinulle ei olla antamassa neljättä rokotusta joten voit unohtaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samoin, en ota kolmatta. Rokote romauttaa immuniteetin tason ja tämä jo lääkärien tasolla myönnetään myös.
Älä viitsi valehdella. Tutukimusten mukaan liian usein annettut tehosterokotukset saattavat hieman alentaa joidenkin ihmisten immuunipuolustusta. Tuosta on hyvin pitkä matka siihen että immuunipuolustus jotenkin romahtaisi kaikilla ihmisillä.
Tuokin on yli sen esitety hypoteesin. Se arvio on että jos vuoden sisään tulee vaikka kuusi annosta, niin nimenomaan vasta-aineiden tuotanto siihen tautiin vähenee. Tämä sama tapahtuu mihin tahansa tautiin tai parasiittiin, joka on jatkuvasti läsnä. Esim malaria tai Paavo Väyrynen. Ei silti tarkoita että kuolee tai sairastuu vakavasti, vaan immuunijärjestelmän toinen osa ottaa taudin vastuulleen. Vasta-aineet on vain yksi osa immuunijärjestelmää, ja se on aika "kallis" tai "raskas" tapa reagoida. Sitä kannattaa lieventää, kun tauti on opittu tunnistamaan nopeasti.
En halua mitenkään vähätellä oireitasi mutta ihmisen mieli haluaa yleensä löytää aina jonkun selkeän syyn asioille ja se etsitään sitten jostain joka jotenkin pelottaa. Nyt viimeisen vuoden aikana jokainen outo oire johtuu ihmisten mielestä aina rokotteista. Sitä ennen se johtui esim. homeesta, kännykkäsäteilystä, ruoan lisäaineista, lähellä olevasta tuulivoimalasta tai jostain muusta. Aina on joku sopivan pelottava syy.
Oikeasti syy voi olla ihan vain esim. stressi tai masennus jotka saattavat aiheuttaa ihmiselle myös hyvinkin pahoja fysiologisia oireita ja viedä työkyvyn.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut ottaa myös influensarokotus. Sekä varoa RS tartuntaa. Tänä vuonna molemmat ovat pahoja.
Mikä helv.tti on RS tauti...ikinä kuullutkaan. onko joku kakaroitten tauti
En usko, että monikaan enää tarvitsee neljättä tätä samaa rokotetta, Omikroniin on tulossa paremmin tehoava rokote ja ehkä jopa tämä tauti laantuu muutamassa viikossa. Ei kyllä ihan niin pian, kuin optimiset arviot on. Koska pakko on sairaalakuorman ym syiden takia rajoituksia pitää, ja heti kun niitä vähennetään, näyttää tartunnat lisääntyvän.
Et kai sä nyt enää itseesi myrkkyjä tunge, jos olet jo valmiiksi huonossa kunnossa?
Mikä teitä ihmisiä vaivaa ?
En ole rokotevastainen, olen ottanut kolme rokotetta!