Katsotteko Pokka pitää-sarjaa? Keskustelua sarjasta
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska sarja, mutta liian monta kertaa katsottuna alkaa toistaa itseään ja vitsit alkaa kulumaan.
Tämä olikin yksi keskeisimmistä syistä, miksi Patricia Routledge halusi lopettaa.
Fiksu nainen.
"Roskarettelöitsijöitä!" :)) Nauratti kun H. sanoi jätehuollon tyypille puhelimessa: "Kohta luullaan että tuotan ylettömät määrät jätettä!!" ettei saa ajaa kovin usein jäteauto hänen kotinsa ohi, hänen kadullaan!
Sille joka sanoi tuolla aiemmin Onslowia sairaalloisen lihavaksi, olen kyllä sitä mieltä että ei ole kyllä sairaalloisen lihava jos vertaa niihin 300-kiloisiin joita leikellään Dr. Now:n vastaanotolla. Sanoisin että Onslow on muuten vaan normilihava... ;)) Ilmankos kun olut maistuu niin hyvin ja sohvalla vaan istuskelee päivät pitkät, mitä nyt välillä hoitelee Hyasintin juoksupojan tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska sarja, mutta liian monta kertaa katsottuna alkaa toistaa itseään ja vitsit alkaa kulumaan.
Tämä olikin yksi keskeisimmistä syistä, miksi Patricia Routledge halusi lopettaa.
Fiksu nainen.
Muutenkin olen sitä mieltä, että huipulla kannattaa lopettaa. (Esimerkiksi Sinkkuelämässä tämä ei tapahtunut ja aika floppeja ovat sarjan jälkeiset leffat, ilmeisesti ainakin tämä uusin.)
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin nyt katsomaan tätä ensimmäistä kertaa ja jo muutaman jakson jälkeen alkoi samojen vitsien toisto kyllästyttämään
Kerran olen katsonut sarjan läpi, ihan hauska. Muttei sen pariin ole tarvinnut toiste palata, ei se niin hauska ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin nyt katsomaan tätä ensimmäistä kertaa ja jo muutaman jakson jälkeen alkoi samojen vitsien toisto kyllästyttämään
Totta että samat vitsit eivät sinällään enää naurata, mutta minulle sarja edustaa jonkinlaista hyvän mielen vanhanaikaista turvasatamaa. Siksi sitä on kiva katsoa aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä sarja, hauska
Huonoa valmiiksi naurettua huttua. Taattua puskateatteritasoa ylinäyttelemisineen kaikkineen.
Just näin ja wt-porukkaan uppoaa, kun muusta eivät ymmärrä.
No voi, ylemmyyttä ilmassa? Koskaan kuullut, että sama ihminen voi katsoa kyseistä sarjaa, oikeaa teatteria, balettia, stand uppia, ajankohtaisohjelmia, pikku kakkosta ja kuunnella klassista musiikkia tai vaikka vaihteeksi heviä? Pukeutuakin voi mielialan mukaan.
Sinun tyylisi olla ja elää ei ole juuri se ainut ja oikea, yllätys yllätys.
Ja sinun mielestäsi wt-porukan ja minun muka "ylemmyyteni" välissä ei voi olla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että sarjaa tehtiin 80-90 - luvuilla jolloin suoratoistopalveluja ei ollut. Totta kai vitsit kyllästyttää jos jaksoja katsoo putkeen monta peräkkäin. Tilanne oli aivan toinen kun jaksoja tuli yksi per viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän minusta alkaa kuoriutumaan oman elämäni Hyacinth Bucket( anteeksi, siis Bouquet). Inhoan huonoja käytöstapoja ja epäkohteliaisuutta, ihailen brittiaristokraatteja yli kaiken ja olen aina huoliteltu. Olen ilmeisesti ainoa ihminen maailmassa, jonka mielestä Hyacinth on oikeasti aika sympaattinen tyyppi.
Mäkin tykkään Hyacintista. On rasittavaa kun ympärillä on niin paljon ihmisiä, joita ei kiinnosta tyyli eikä estetiikka. On kiva tavoitella elämäänsä vähän tyyliä ja luksusta. Hyvää käytöstä ja kauniita tapoja.
Hyacinthan nimenomaan käyttäytyy erittäin HUONOSTI muita ihmisiä kohtaan.
Hänellä on olematon itsetunto, jonka pönkittämiseen on luonut ympärilleen oman maailmansa ihmisineen, joista hyötyy.
Hyacinth on kopioinut "tyylinsä ja "estetiikkansa" muilta, joihin samaistumalla - ja joden saavutuksia ja nimiä droppaamalla yrittää epätoivoisesti todistaa, että kuuluu itsekkin näihin, joita pitää muita parempina.
Hyacinth on karikatyyri toimimattomassa perheessä kasvaneesta lapsesta, jonka minuus on jäänyt kehittymättä. Hän on korvannut minuutensa ulkoisilla "arvomerkeillä", jotka nekin on vain kopioinut muilta.
Se, kuinka Hyacinth ketäkin kohtelee, riippuu täysin siitä, kuinka paljon ko henkilöstä on hänelle hyötyä tässä sosiaalisessa pelissä.
En ole samaa mieltä. Minusta Hyacint turhautuu siihen kun kukaan sen ympärillä olevista ihmisistä ei tajua sen hienoja speksejä. Mutta se ei anna periksi eikä lakkaa yrittämästä. Se ajattelee, että kun mä vaan yritän oikein kovasti, niin kyllä joku päivä mun hienot jutut onnistuu.
Ei se mikään narsisti ole eikä huonokäytöksinen. Sehän koko ajan yrittää, että kaikki olis oikein fiinejä.
On olemassa ihmisiä, jotka eivät katso laadutonta paskaa.
Se, että Salatut elämät -sarjaa on esitetty telkkarissa vuodesta 1999 taas kertoo siitä, että sen paskan katsojia on Suomessa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän minusta alkaa kuoriutumaan oman elämäni Hyacinth Bucket( anteeksi, siis Bouquet). Inhoan huonoja käytöstapoja ja epäkohteliaisuutta, ihailen brittiaristokraatteja yli kaiken ja olen aina huoliteltu. Olen ilmeisesti ainoa ihminen maailmassa, jonka mielestä Hyacinth on oikeasti aika sympaattinen tyyppi.
Mäkin tykkään Hyacintista. On rasittavaa kun ympärillä on niin paljon ihmisiä, joita ei kiinnosta tyyli eikä estetiikka. On kiva tavoitella elämäänsä vähän tyyliä ja luksusta. Hyvää käytöstä ja kauniita tapoja.
Hyacinthan nimenomaan käyttäytyy erittäin HUONOSTI muita ihmisiä kohtaan.
Hänellä on olematon itsetunto, jonka pönkittämiseen on luonut ympärilleen oman maailmansa ihmisineen, joista hyötyy.
Hyacinth on kopioinut "tyylinsä ja "estetiikkansa" muilta, joihin samaistumalla - ja joden saavutuksia ja nimiä droppaamalla yrittää epätoivoisesti todistaa, että kuuluu itsekkin näihin, joita pitää muita parempina.
Hyacinth on karikatyyri toimimattomassa perheessä kasvaneesta lapsesta, jonka minuus on jäänyt kehittymättä. Hän on korvannut minuutensa ulkoisilla "arvomerkeillä", jotka nekin on vain kopioinut muilta.
Se, kuinka Hyacinth ketäkin kohtelee, riippuu täysin siitä, kuinka paljon ko henkilöstä on hänelle hyötyä tässä sosiaalisessa pelissä.
Aivan! "Richard, you know I love my family, but that's no reason why I should have to acknowledge them in broad daylight!" 😂
(Richard, tiedät että rakastan perhettäni, mutta ei se tarkoita että minun olisi pakko tunnustaa heidät sukulaisiksini kirkkaassa päivänvalossa!")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko sheridan näkynyt yhdessäkään jaksossa?
"OOOOHJHHHhhhh SHHHhhhhhEEEEeeeridaannn!! Richard, it's Sheridan!" :DD
Richard: "How much does he want his time?"
Loppujen lopuksi hyasintti oli aika sydämellinen. Onslowkin sai tulla kylään jos ei koske seiniin.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei. Miksiköhän käsikirjoittaja ei halunnut Sheridania edes piipahtamaan sarjassa?
Sehän on nerokas ratkaisu. Samoin se, että Hyacinthin isä ei puhu koskaan.
Nämähän kaksi hahmoa on sellaiset, joiden todellisesta olemuksesta katsoja ei ensin tiedä mitään, kuulee vain Hyacintin esittämät väitteet ja tekee sitten omat johtopäätöksensä itse -- mikä onkin osa komediaa kun katsoja tajuaa jotain mitä kukaan sarjan henkilö ei uskalla kertoa Hyacinthille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richardin näyttelijä oli juutalainen. Aika jännää, miten meni silti kirkkoherran ja muun Hyacinthin anglikaanisen seurakunnan riennoissa :)
Meinaatko, että juutalainen ei mielestäsi voisi näytellä kristittyä? Voihan kristittykin näytellä vaikka muslimia. Ei siinä oikeasta uskonnonharjoittamisesta ole kyse.
Ei kai nykyään voi. Pitää olla trans jos näyttelee transia, ja samalla logiikalla alkoholisti, jos näyttelee alkoholistia jne. Nuorempi sukupolvi on niin ahdasmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tämä ohjelma uppoaa yksinkertaisiin ihmisiin kuten pieruhuumorikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Aina ne samat Elizabethin kahvikupin pudotus, Sheridanin puhelinsoitto, Onslown auton pakoputken pamahdus, jne.
Kyllä, juonenkäänteet muistaa jos on useammin nähnyt, mutta usein tykkään katsoa uusintana, koska silloin kiinnittää enemmän huomiota siihen näyttelemiseen ja kässäriin.
Ja aihehan ei tunnu muuttuvan aikojen kuluessa: kukapa meistä ei tuntisi ihmisiä, jotka yrittävät esittää parempia kuin ovatkaan... nettihän on oikein pullollaan heitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen.
Juu, juuri sopiva määrä kausia sarjassa. Kannattaa lopettaa ennen kuin lässähtää. Aihe on jo syventävästi käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi hyasintti oli aika sydämellinen. Onslowkin sai tulla kylään jos ei koske seiniin.
Olen samaa mieltä, vaikka Ms.B-u-k-e-e olisikin ärsyttävä niin aika usein valmis auttamaan muita ja osallistuu kaiken maailman tapahtumiin. Selvästi välittää siskoistakin ja haluaisi niille vain parasta, omalla tavallaan. Hyacinth ei missään nimessä ole paha:)
Juuri näin. Aina ne samat Elizabethin kahvikupin pudotus, Sheridanin puhelinsoitto, Onslown auton pakoputken pamahdus, jne.