Suomi NATOON ja pulinat pois!
Kommentit (102)
No niin nato vinkujat menkäähän takaisin sinne äidin hameen alle piiloon pahaa maailmaa.
Natokiimailijoista tulee mieleen taas tämä vanha sanonta; tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
En ollutkaan ennen ymmärtänyt, miten suomettunut tämä maa on ollut. Enkä varsinkaan ymmärrä ihmisiä, jotka eivät halua Natoon.
Ehdotus: jaetaan Suomi kahtia ja itäpuolelle asumaan kaikki NATO-vastaiset. Länsipuoli NATOON.
Minä en halua reserviläisenä sotatehtäviin ulkomaille. Niin käy jos Suomesta tehdään Naton jäsen. Suomessa on Puolustusvoimat ja hyvä niin. Se ei ole Hyökkäysvoimat.
Rolex-sedät tesloineen menkää te sinne Naton konflikteihin eturintamaan. Ai ei kiinnosta vaan kiinnostaa pörssiin sijoitaminen ja elitistiset harrastukset. Sitä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Usan sotilaat vie teidän naiset.
Uuuu, Suomen kadut täynnä ömericcalaizia zolttupoikia.. Ihmettelemässä sotanorsuja. Nooh, venäläiset koulutti sotahirviä, jotta ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua reserviläisenä sotatehtäviin ulkomaille. Niin käy jos Suomesta tehdään Naton jäsen. Suomessa on Puolustusvoimat ja hyvä niin. Se ei ole Hyökkäysvoimat.
Rolex-sedät tesloineen menkää te sinne Naton konflikteihin eturintamaan. Ai ei kiinnosta vaan kiinnostaa pörssiin sijoitaminen ja elitistiset harrastukset. Sitä minäkin.
Ei muissa NATOmaissa ole kuin palkkasotilaita. Mitä ihmettä horiset oikein??
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se poikkeaa nykyisista rauhanturvatehtävistä esimerkiksi Afganistanissa?
Samaa mieltä.