Miten saisin miehet kiinnostumaan minusta
Kommentit (22)
Hommaa Mersu. Mieluiten urheilumalli.
Pikkasen nyt paha mennä tämän tutustumisen perusteella sanomaan.
Älä ole kiinnostunut heistä. Toimii kuin magneetti.
Pitäis vaan olla aitoa.
Lopeta jäätelön, leivosten, pizzan, kakkujen, sipsien yms. ahmiminen ja ala liikkua.
Ole parempi ja fiksumpi kuin normaali.
Pistä Tinderiin yksi kuva ja kirjoita olevasi ihan normaali nainen.
Done.
Eka juttu, yritäthän aktiivisesti etsiä? Eli olet esim Tinderissä tms. Eivät tule kotoa hakemaan.
Sitten on tietysti luonteeseen ja ulkonäköön liittyvät asiat. Ulkonäkö: jos sinulle kelpaa tavallinen, niin jos itse olet tavallisen näköinen se ei estä seuran löytämistä.
Luonne on sellainen mikä osalla kuten mulla on este. Useimmat tykkää sosiaalisista, avoimista, hymyilevisyä naisista. Mä olen tosikko introvertti. Luonteelle ei oikein mitään voi, täytyy vaan etsiä kunnes löytää samanhenkisen. Nuorena kokeilin sitäkin että näyttelin sellaista mitä odotin miesten haluavan. Joo he ihastuivat minuun niin, mutta se oli epätyydyttävää koska MINÄ en saanut rakkautta vaan roolihahmo, vale.
Vierailija kirjoitti:
Näyttämällä tältä
Mieluummin häneltä..
DSC_0136.JPG (1066×1600) (bp.blogspot.com)
Vierailija kirjoitti:
Ennen mulla oli erilainen mielikuva miehistä, mutta palstan miesten juttujen perusteella on alkanut ällöttämään. Ovat empatiakyvyttömiä alaikäisille kuolaajia, joiden kanssa on turha kuvitellakaan kehittävänsä jotakin syvää ja merkityksellistä suhdetta. Olen viihtynyt sinkkuna jo vuosia, hyvin mennään loppuelämäkin. Mieluummin yksin ilman sydänsuruja.
N28
Joo, palstatrollit = miehet :D
Olemalla hoikka, pitkähiuksinen, hymyilevä ja tekemällä omantasoisillesi miehille aloitteita. Taisi olla liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Niele mällit
Aina tää saatanan sama yksinkertainen mällijankkaaja joka keskustelussa. ”Nieletkö mällit” ”niele mällit”.
Uusi kampaus ja pukeutumistyyli uusiksi?
Voin kokemuksesta sanoa, että olemalla mahdollisimman aito. Ole oma itsesi koska esittäminen käy pidemmän päälle raskaaksi ja loppujen lopuksi jos siitä joku suhde syntyy, pakostahan sitä jossain vaiheessa alkaa näyttää todellista puoltaan :)
Vierailija kirjoitti:
Älä ole kiinnostunut heistä. Toimii kuin magneetti.
Pitäis vaan olla aitoa.
Ei todellakaan toimi.
Samat kysymykset kuin miehille.
Miten ja missä olet yrittänyt lähestyä miehiä? Oletko miettinyt millaisen haluaisit? Ja tärkein; millainen itse olet?
Miksi pitää saada miehet - monikossa siis - kiinnostumaan?
Eikö olisi parempi että vain yksi, tai korkeintaan muutama kiinnostuu?
Rohkeasti vaan treffeille, kokeile Tinderiä tai jotain muuta palvelua, nyt koronan aikana se on varmasti helpoin tapa tutustua.