Sara Chafak ja reiän vilautus
Musiikki on minulle HAPPIREIKÄ, sanoo Sara Chafak. Siis mitä...
Kommentit (6)
Oisko vatipää tarkoittanut henkireikää ja ei oikein sitten onnistunut tämän asian esille tuonti.
No reikä se on persereikäkin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:39"]Hyvää jatkoa happireikä Saaralle. Onhan meillä kielinainen Saarakin.
[/quote]
Ja Sara La Fountaine vai mikä lie...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:39"]Hyvää jatkoa happireikä Saaralle. Onhan meillä kielinainen Saarakin.
[/quote]
Ja Sara La Fountaine vai mikä lie...
[/quote]
Saara Kuronen
En tiedä mitään niin kamalaa kuin ns "laulavat missit". Luulee automaattisesti menestyvänsä laulajana vain koska on kaunis ja puhunut pari sanaa jonkun järkyttävän wt JVG:n paskavideolla. No Suomessa tuo menee varmastikin läpi kun typerät idioottiäijät runkkaa tuon tuleville videoille.
Myönnän ilkeyteni ja kusipäisyyteni tämän sanoessani, mutta väistämättä syntyy mielikuva flegmaattisesti änisevästä poppiprinsessasta. Chafakin ulosanti on vain niin p u u d u t t a v a n tylsää. Olin aina pitänyt reipasta ja kiinnostunutta ulosantia yhtenä missin tärkeimmistä ominaisuuksista, mutta nähtävästi olin väärässä. Ja se kokkiohjelma.. Voi elämä. Innovatiivista sipulikastiketta leggingseissä kuvausryhmälle lirkutellen.