Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Chafak ja reiän vilautus

Vierailija
16.05.2015 |

Musiikki on minulle HAPPIREIKÄ, sanoo Sara Chafak. Siis mitä...

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015051519683314_vi.shtml

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ilkeyteni ja kusipäisyyteni tämän sanoessani, mutta väistämättä syntyy mielikuva flegmaattisesti änisevästä poppiprinsessasta. Chafakin ulosanti on vain niin p u u d u t t a v a n tylsää. Olin aina pitänyt reipasta ja kiinnostunutta ulosantia yhtenä missin tärkeimmistä ominaisuuksista, mutta nähtävästi olin väärässä. Ja se kokkiohjelma.. Voi elämä. Innovatiivista sipulikastiketta leggingseissä kuvausryhmälle lirkutellen.

Vierailija
2/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jatkoa happireikä Saaralle. Onhan meillä kielinainen Saarakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vatipää tarkoittanut henkireikää ja ei oikein sitten onnistunut tämän asian esille tuonti.

No reikä se on persereikäkin.

Vierailija
4/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:39"]Hyvää jatkoa happireikä Saaralle. Onhan meillä kielinainen Saarakin.
[/quote]
Ja Sara La Fountaine vai mikä lie...

Vierailija
5/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 13:39"]Hyvää jatkoa happireikä Saaralle. Onhan meillä kielinainen Saarakin.
[/quote]
Ja Sara La Fountaine vai mikä lie...
[/quote]
Saara Kuronen

Vierailija
6/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään niin kamalaa kuin ns "laulavat missit". Luulee automaattisesti menestyvänsä laulajana vain koska on kaunis ja puhunut pari sanaa jonkun järkyttävän wt JVG:n paskavideolla. No Suomessa tuo menee varmastikin läpi kun typerät idioottiäijät runkkaa tuon tuleville videoille.