Olenko ainoa jota ärsyttää tuo Minttu Virtanen?
En edes tiedä miksi ärsyttää. Joku hänen olemuksessaan vain ärsyttää.
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:15"]En muuten usko , että kimi on sanonut mitään tollasta. Että ollaan juntteja. Kimi on aina hallinnut julkisuuden hyvin. Ja nyt sitten minttu ryssii huolella kaiken. On tosiaan ikävä Jenniä.
[/quote]
Niin ryssii. Käy kalliiksi Kimille tämä Minttu. En usko minäkään Kimin noin sanoneen, ja miksi sanoisi, kun sponssorirahat on kiinni ihmisistä ja heidän kiinnostuksesta Kimiä kohtaan.
kimi on suomalasisten, junttien ja muiden, sankari ja nyt minttu haukkuu ihmisiä junteiksi. eikö kukaan todella lue etukäteen noita väläytyksiä ennen kuin ne pääsee eetteriin? formulakuskeilla on huiput managerit ja viestintäjoukot, jos mintulla olisi järkeä päässä, olisi antanut luoda itselleen tyylikkään imagon. olisi kyllä edellyttänyt että olisi ikuisesti pitänyt suunsa kiinni kaikkialla. epämiellyttävä tyyppi, jolla on noussut kaikki hattuun. veikkaan että kimin tiimi on ihan tuskissaan sen kanssa.
Tulee mieleen sellanen aikuinen pissaliisa tosta Mintusta. Ei kukaan ihminen, joka tajuaa rahan ja sen edellyttämän työmäärän päälle leveile tuolla tavalla. Käyttäytyy kuin uusnousukas, jolla ei oikeasti edes ole itsellä rahaa ja aitoa menestystä. Vaikuttaa vähän ettei toi Minttu ole niitä penaalin terävimpiä ja miten olisikaan tolla koulutus- ja työtaustalla.
Mikä juttu tää oli Seiskassa, että niillä on joku lastenhoitaja? Sen ymmärtäis, jos Minttukin olis kiireinen... Mutta mitä se sit niin kuin tekee, päivittää koko päivän blogiaan? :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]Mä vähän kadehdin häämekkoa ja -laukkua. Upeat.
[/quote]Tuusulan fässönista ... :D
[/quote] ihan sama. Haluatko vielä kertoa mistä vaatteet kuuluu ostaa?
[/quote] ihan sama kuhan ei postaa .
En jaksanut lukea ketjua, ehkä jollain muullakin samat ajatukset; mua ei ärsytä Minttu Virtanen mutta ärsyttää kun joka ikinen hänen blogikirjoituksensa pitää mainita Iltalehdessä. Sama juttu näiden missien yms turhakkeiden Instagram-kuvien kanssa, aina kun postaavat kuvan itsestään niin siitä tehdään iltalehden verkkosivulle uutinen. Haloo...!!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:11"]
Minttu on yksi maailman kauneimmista tulevista äideistä...?
[/quote]
Kuinka vanha lapsen pitää olla, että naisesta tulee äiti?
Toisaalta tässä kuvassa näyttää taas samalta kuin aiemminkin.
Puuttumatta hänen persoonaan (häntä tuntematta); itselleni ei tulisi mieleenkään esitellä mieheni ostamia lahjoja minulle kenellekään. Se vaivaannuttaa lahjan antajan ja tiedon vastaanottajan= tyylitöntä. Olisi mukava kuulla heidän arkielämästään kaikenlaisia asioita, mutta tuntuu, ettei siellä oikein muuta tehdä, kuin harrastetaan kuntoilua, rahan kuluttamista ja itsensä esittelyä. Näin siis ulkopuolisen silmin. Toivon sydämeni pohjasta tälle parille kaikkea hyvää kuitenkin.
Minttu mainostaa tuoreimmassa blogissaan HM-vaatteita oikein kuvien kanssa, notta kyllä oli kivoja ja kiinnostavia - ja sitten heti perään toteaa, että no NIIN paljon en niistä tykännyt, että olisin itselle ostannut kumminkaan. Ja kävi sitten Valentinolla kenkäostoksilla.
Kuvissa näkyy tällä kertaa mm. rannekello, taulu esillä totta kai. Timo TA Mikkonen harrasti samaa takavuosina.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, että minun pitäisi muka olla kiinnostunut hänen tekemisistään eli juorulehdet hehkuttavat häntä kuin jotain kuninkaallista. Nyt hän aloitti/aloittaa jonkun blogin jossakin mediassa. Kilpa-autoilijan avovaimo ostaa laukun, kilpa-autoilijan avovaimo esittelee kellonsa, kilpa-autoilijan avovaimo esittelee kotikaupunkinsa jne. Minä, minun, minua... Onneksi juttuja ei ole pakko lukea.
Oletko ennustaja? :D
Kaikki on käynyt toteen. Tänään viimeksi kellon esittely.
Mintun kuvapostauksiin kätkeytyy lähes poikkeuksetta luksusluksuksen esittelyä. Milloin on hermesin huopa huolettomasti taka-alalla, milloin birkin kurkistaa jostakin kuvan reunasta sillain ihan vahingossa. Nämä ovat sellaisia kuva-arvoituksia :) huvitti se hm&balmain - kommentti "ei sitten löytynyt halvasta kaupasta mitään, mutta ostinpa sitten valentinon 900€ kengät". Vähän tyylitöntä tuo kerskakulutus mielestäni. Mitähän minttu ostaa kimille isänpäivälahjaksi, olis kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mintun kuvapostauksiin kätkeytyy lähes poikkeuksetta luksusluksuksen esittelyä. Milloin on hermesin huopa huolettomasti taka-alalla, milloin birkin kurkistaa jostakin kuvan reunasta sillain ihan vahingossa. Nämä ovat sellaisia kuva-arvoituksia :) huvitti se hm&balmain - kommentti "ei sitten löytynyt halvasta kaupasta mitään, mutta ostinpa sitten valentinon 900€ kengät". Vähän tyylitöntä tuo kerskakulutus mielestäni. Mitähän minttu ostaa kimille isänpäivälahjaksi, olis kiva tietää.
Huomenna se kuullaan, kun Iltalehdessä hehkutetaan, miten Minttu-rakas ja Batman järjestivät ekan isänpäivän kunniaksi super-yllärin Kimi-isille: Eriväriset Hermeksen kalsongit viikon jokaiselle päivälle ja samanlaiset reenikamppeet kuin Minttu-rakkaalla on.
Eiköhän Minttu esittele isänpäivälahjan, ainakin pakkauksen, josta merkki näkyy.
Jennistä on paha sanoa, kun ei ole avoimesti ollut niin tyrkky ja lesoilija. Jenni on ollut kaikinpuolin tyylikkäämpi eleissään, toisin kuin tämä uusnousukkaasti eli juntisti itseään esiin tuova Minttu. Nyt hän itkee eri lehdissä junteista ja idiooteista arvostelijoista, mutta kaiken sen hän on omalla typerällä käytöksellään ansainnut. Mutta mitä sitä odottaa vähän kouluja käyneeltä vailla omaa elämää elävältä julkisuushakuiselta tusinapirkolta. Harmittaa Kimin brändin puolesta, että sotkeutumalla näihin tyrkkyihin alkaa vaan taas lehtien etusivut täyttyä jutuista, joita ymmärtääkseni Kimi on kaikin tavoin pyrkinyt välttämään. Toisaalta kuka fiksu ja korkeastikoulutettu suomalainen nainen suostuisi Mintun kanssa samaan asemaan eli elämään esittelynukkena vailla omaa uraa ja omaisuutta. Minttu repii ilon nyt irti, mutta ei tarvi olla kummoinen Sherlockki tajutakseen, että kun Kimi lopettaa F1:ssä, niin tämä muija katoaa kuin tuhka tuuleen.