Miten voin tienata muutaman tonnin ylimääräistä kesään mennessä?
Ideoita, kun työnhaku ei tuota tulosta? Opiskelen toista tutkintoa ja joudun keskeyttämään opinnot, jos en saa jostain rahaa pian.
Kommentit (29)
Sijainen lastentarhaan ja kouluun. Suora yhteydenotto viranhaltijaan, reksiin ja päiväkodinjohtajaan. Paljon pulaa sijaisista. Jos olet vastuullinen ja täyspäinen.
Myy persettä. Kesään mennessä ehdit tienata paljon enemmän kuin muutaman tonnin.
Jos olet nainen, niin myy itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin myy itseäsi.[/quote
Miksi tämä neuvo vain naisille? Osaatko selittää?
Mä voisin maksaa 50€ panosta. Mites olis?
Lääh puuh tyllerö jne. Siinä ei kauaa taas kestänyt.
Etkö pääse edes henkilökohtaiseksi avustajaksi, lehdenjakajaksi siivoojaksi?
Talous. Kaikki haluaa jotain. Voitko tarjota sen heille ja mihin hintaan?
Sanomalehtien varhaisjakajista on pulaa jatkuvasti, tee vaikka pelkkiä viikonloppuja niin saat sunnuntaikorvaukset ja voit viikolla nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Kauniille ja viehättävälle tarjoan sen 250/tunti. Saa tulla tarjoamaan tavaraansa.
Mun kaveri siivoaa 4,5 tuntia viikossa, saa siitä käteen noin 250 e, riittäisikö sulle tällainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniille ja viehättävälle tarjoan sen 250/tunti. Saa tulla tarjoamaan tavaraansa.
Entäs vähän rumalle pullukalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vähän rumalle pullukalle?
Vähän pullukat on ihan parasta...
Kaupaan kassaksi, siivoustyöhön, taksinajoon ja vaikka mihin.
Ihan on tavallisiakin duunipaikkoja auki, joihin ei tarvita mitään erikoisosaamista.
Vuokrafirmoista löytyy avoimia paikkoja samoin TE:toimistoista.
Jos opiskelee jo toista tutkintoa, eikä tiedä miten ja mistä hommia voi kysellä, niin huonosti olet koulusi käynyt. Heikkoa on osaaminen käytännön tasolla, jos ei kykene edes duunia hakemaan.
Posti hakee jakajia varhaisjakeluun ja päivätöihin.
Mac Donals ilmoittaa kaiken aikaa et saa töitä.