Korvaa aloitusten 1 sana pierulla
Kommentit (26316)
Nyt pikaista apua!? piereskelyyn ja ahdistukseen
Vierailija kirjoitti:
Teillä autistipaskiaisilla on TaAs NiiN HAuSkAa EttTä. 🤦🏻
Miksi naiset ei vastaa minulle. Nimimerkkini on piereskelijä.
Niin mikä tässä piereskelyssä olikaan hienoa?
On teillä autistivajakeilla taas nIiN HaUsKaA että. 🤦🏻
Kauanko kannattaa odottaa, että mies pieraisee? Olemme seurustelleet jo 2,5 vuotta.
Olenen kärsinyt unettomuudesta jo useita päiviä, mutta eilisiltana keksin tähän lääkkeen ja sain pieraistua hyvin, arvaatko miten?
Jos juo päivittäin noin 4-5 desilitraa rasvatonta piimää, onko se pierun kannalta hyvä, neutraali vai huono asia?
En voisi koskaan seurustella miehen kanssa, joka polttaa tupakkaa eli kaikki elämäni pierut ovat olleet savuttomia!
Tunnettujen somevaikuttajien välille repesi kiista Pieru-arvioinnista Viittä tähteä ei ole tapana antaa
Piereskely kiinnostaa, mistä lähteä liikkeelle?
Ilmari Käihköä hävettää haihattelut pieruista
Perheenäidin pieruaddiktio. Kaikki vinkit otetaan vastaan
M*mumies oli koko suhteen ajan karttanut papana-aukkopiereskelyä mutta tapahtumapäivän aamuna mies oli ilmoittanut että tänään olisi papana-auk
Onko tuota piereskelyä nyt oikeasti niin räjähdysmäisesti liikkeellä mitä ip-lehdet väittää?. Yleensä iltapäivälehdet paisuttelevat. Omassa tuttavapiirissä ei ole ollut kellään, tosin ei tästä kaikki puhu ääneen, on sen verran ikävä vaiva.
Mikä on kun päässä vippaa?.Aina kun kuulen juttuja piereskelystä, niin mulla alkaa pääkoppa tutista ja tuskanhiki kuplii otsalle. Onko muilla samoja oireita?
Ehdotin eräälle miehelle piereskelyä ja hän kieltäytyi. On sinkku, joten mikään vaimokaan ei olisi ollut esteenä.
Parisuhteissani aina ongelmana se, että minulla on paljon enemmän pieruja kuin kumppanilla
Mies ei halunnut jatkaa tapailua, parit pierut takana. Tarvitsen vertaistukea!