Työkaverin tytär
Antoi pikkujouluissa ymmärtää että olisi kiinnostunut ja voisin pyytää treffeille ja viime viikolla sain sähköpostiini viestin häneltä.
Ikää hänellä jo 22v eli ei mikään teini. Olen 38v sinkku ja kiinnostaisi kovasti tavata.
Kannattaako jutella tällaisesta asiasta työkaverini kanssa ja olla rehellinen ja kysyä lupa vai olla ihan hiljaa ja pitää salaisuutena.
Miten itse haluaisit? Jos työkaverini sanoo että ei missään nimessä niin kunnioitan hänen päätöstä.
Kommentit (31)
Toi onkin jännä dilemma.
Työkaveri voi tosiaan olla entinen jos menee tyttären kanssa heilastelemaan. Sitten taas eihän sellaiseen isän/äidin lupaa tarvitse. Toisaalta tytär ei menetä vanhempaansa mutta työkaveriin voi pistää välit poikki kevyemmin.
Nyt kannattaa olla tarkkana työkaverin kaksimielisten ja naisia alentavien juttujen kanssa. Ei ollenkaan niille hekottelua, mieluiten löhdet tilanteesta pois ja tuomitset ne. Aikanaan juttunne paljastuu ja sitten iskä on vihainen, jos tietää sinut ei-herrasmieheksi. Jos yhtään vakavalta suhteelta vaikuttaa, niin mieluiten kihlat vaan mahd pian.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa olla tarkkana työkaverin kaksimielisten ja naisia alentavien juttujen kanssa. Ei ollenkaan niille hekottelua, mieluiten löhdet tilanteesta pois ja tuomitset ne. Aikanaan juttunne paljastuu ja sitten iskä on vihainen, jos tietää sinut ei-herrasmieheksi. Jos yhtään vakavalta suhteelta vaikuttaa, niin mieluiten kihlat vaan mahd pian.
Ahaa, muuten saa siis naisia alentaa vaikka kuinka. Itsekkin siis myönnät, että näin miehet puhuvat, alentavasti naisista. Onhan tuokin sentään jotain.
Hyvä veli neuvoo..
AP on trolli joka ei ole koskaan edes naista saanut. Luuletteko kenenkään miehen kyselevän tuollaisia saati raportoivan vauva palstalle jos olisi oikeasti tuollainen tilanne 😂 Hölmöt kuuskymppiset ukot uskoo kaiken mitä tänne seksiosioon tarinoidaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, muuten saa siis naisia alentaa vaikka kuinka. Itsekkin siis myönnät, että näin miehet puhuvat, alentavasti naisista. Onhan tuokin sentään jotain.
Hyvä veli neuvoo..
Minä olen kyllä keski-ikäinen nainen. Ja tiedän, että miehet puhuvat naisista ja seksistä härskejä juttuja. Niin puhuvat naisetkin (härskejä) ainakin joskus. Ei ne puheet haittaa, teot merkkaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä veli neuvoo..
Minä olen kyllä keski-ikäinen nainen. Ja tiedän, että miehet puhuvat naisista ja seksistä härskejä juttuja. Niin puhuvat naisetkin (härskejä) ainakin joskus. Ei ne puheet haittaa, teot merkkaa mulle.
Johdonmukainen alentava puhe on toista kuin ajoittain härski sekispuhe. En halua jakaa halventavaa puhetta tytöistä ja naisista. Mulle se merkkaa paljon, että toista kunnioittaa.
Vihapuhe on vihapuhetta ja se leviää. Sanat muuttuvat teoiksi hyvin helposti.
Vertaa natsisaksa, mitä tapahtuikaan.
Ai että kun pääsis painamaan parikymppistä. Sileä, tiukka kroppa ja haaroissa liukasta posliinia. Nammm
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun pääsis painamaan parikymppistä. Sileä, tiukka kroppa ja haaroissa liukasta posliinia. Nammm
Ai, sinäkin haet sitä henkistä yhteyttä?
Pidä tyttö panemalla tyytyväisenä. Tyytyväinen pikkunarttu ei kerro mitään isälleen.
Vierailija kirjoitti:
Pidä tyttö panemalla tyytyväisenä. Tyytyväinen pikkunarttu ei kerro mitään isälleen.
3 kliseetä. Panemalla tyytyväisenä, narttu, ja aikuinen ei saisi isälleen kertoa. Tyypillistä ääliömieheltä.
Liikaa ikäeroa kuitenkin. Ja varmaan etenkin työkaverin eli isän mielestä. Koistisella voipi kopsahtaa kun muna vie miestä...