Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin tytär

Vierailija
17.01.2022 |

Antoi pikkujouluissa ymmärtää että olisi kiinnostunut ja voisin pyytää treffeille ja viime viikolla sain sähköpostiini viestin häneltä.

Ikää hänellä jo 22v eli ei mikään teini. Olen 38v sinkku ja kiinnostaisi kovasti tavata.

Kannattaako jutella tällaisesta asiasta työkaverini kanssa ja olla rehellinen ja kysyä lupa vai olla ihan hiljaa ja pitää salaisuutena.

Miten itse haluaisit? Jos työkaverini sanoo että ei missään nimessä niin kunnioitan hänen päätöstä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää laittaa, ensi sunnuntaina päivätreffit luonani. Hirvee jännitys iski ja jotenkin ajatus laukkaa et onkohan fiksua ja tulin siihen tulokseen että ei ehkä ole mutta jälkikäteen kaduttaisi jos en tapaisi.

Eihän teillä nyt niin hirveästi ikäeroa kuitenkaan ole ja aikuinen nainen teki itse aloitteen. 

Liikaa ikäeroa kuitenkin. Ja varmaan etenkin työkaverin eli isän mielestä. Koistisella voipi kopsahtaa kun muna vie miestä...

Vierailija
22/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi onkin jännä dilemma.

Työkaveri voi tosiaan olla entinen jos menee tyttären kanssa heilastelemaan. Sitten taas eihän sellaiseen isän/äidin lupaa tarvitse. Toisaalta tytär ei menetä vanhempaansa mutta työkaveriin voi pistää välit poikki kevyemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa olla tarkkana työkaverin kaksimielisten ja naisia alentavien juttujen kanssa. Ei ollenkaan niille hekottelua, mieluiten löhdet tilanteesta pois ja tuomitset ne. Aikanaan juttunne paljastuu ja sitten iskä on vihainen, jos tietää sinut ei-herrasmieheksi. Jos yhtään vakavalta suhteelta vaikuttaa, niin mieluiten kihlat vaan mahd pian.

Vierailija
24/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa olla tarkkana työkaverin kaksimielisten ja naisia alentavien juttujen kanssa. Ei ollenkaan niille hekottelua, mieluiten löhdet tilanteesta pois ja tuomitset ne. Aikanaan juttunne paljastuu ja sitten iskä on vihainen, jos tietää sinut ei-herrasmieheksi. Jos yhtään vakavalta suhteelta vaikuttaa, niin mieluiten kihlat vaan mahd pian.

Ahaa, muuten saa siis naisia alentaa vaikka kuinka. Itsekkin siis myönnät, että näin miehet puhuvat, alentavasti naisista. Onhan tuokin sentään jotain.

Hyvä veli neuvoo..

Vierailija
25/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on trolli joka ei ole koskaan edes naista saanut. Luuletteko kenenkään miehen kyselevän tuollaisia saati raportoivan vauva palstalle jos olisi oikeasti tuollainen tilanne 😂 Hölmöt kuuskymppiset ukot uskoo kaiken mitä tänne seksiosioon tarinoidaan 😂

Vierailija
26/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, muuten saa siis naisia alentaa vaikka kuinka. Itsekkin siis myönnät, että näin miehet puhuvat, alentavasti naisista. Onhan tuokin sentään jotain.

Hyvä veli neuvoo..

Minä olen kyllä keski-ikäinen nainen. Ja tiedän, että miehet puhuvat naisista ja seksistä härskejä juttuja. Niin puhuvat naisetkin (härskejä) ainakin joskus. Ei ne puheet haittaa, teot merkkaa mulle.

Vierailija
27/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä veli neuvoo..

Minä olen kyllä keski-ikäinen nainen. Ja tiedän, että miehet puhuvat naisista ja seksistä härskejä juttuja. Niin puhuvat naisetkin (härskejä) ainakin joskus. Ei ne puheet haittaa, teot merkkaa mulle.

Johdonmukainen alentava puhe on toista kuin ajoittain härski sekispuhe. En halua jakaa halventavaa puhetta tytöistä ja naisista. Mulle se merkkaa paljon, että toista kunnioittaa.

Vihapuhe on vihapuhetta ja se leviää. Sanat muuttuvat teoiksi hyvin helposti.

Vertaa natsisaksa, mitä tapahtuikaan.

Vierailija
28/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun pääsis painamaan parikymppistä. Sileä, tiukka kroppa ja haaroissa liukasta posliinia. Nammm

Vierailija
29/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun pääsis painamaan parikymppistä. Sileä, tiukka kroppa ja haaroissa liukasta posliinia. Nammm

Ai, sinäkin haet sitä henkistä yhteyttä? 

Vierailija
30/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tyttö panemalla tyytyväisenä. Tyytyväinen pikkunarttu ei kerro mitään isälleen.

31/31 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä tyttö panemalla tyytyväisenä. Tyytyväinen pikkunarttu ei kerro mitään isälleen.

3 kliseetä. Panemalla tyytyväisenä, narttu, ja aikuinen ei saisi isälleen kertoa. Tyypillistä ääliömieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä