Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sterilisaatio, kokemuksia?

Vierailija
17.01.2022 |

Kuinka pitkään täytyi jonottaa julkisella? Pääsikö yksityiselle nopeasti? Tietysti joku kartoitus tehdään ensin, mutta saiko toimenpideajan yksityiselle nopeasti?
Paljonko maksaa julkinen vs yksityinen?
Haittoja?

Miehelläni ja minulla on kolme lasta ja olemme molemmat ajatelleet jo jonkin aikaa, että emme halua enempää lapsia nyt emmekä tulevaisuudessa. N. 6% miesten sterilisaatioista kuitenkin puretaan/yritetään purkaa, joten siinä mielessä vielä hieman arveluttaa jos mieli joskus muuttuisi jos meillä yhtäkkiä olisikin satumaisen paljon enemmän aikaa kuin nyt. Vasektomia kuitenkin heikentää miehen hedelmällisyyttä pysyvästikin vaikka sen purkaisi. Aikamme kuluksi tätä siis vielä mietimme, mutta olisi mielenkiintoista kuulla viisaampien kokemuksia jo nyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päähän sai valita aikoja yksityisellä. Olisikohan jotain 800 euron kantturoissa ollut tuo toimenpiteen hunta.

Vierailija
2/6 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kasan saa kortsuja sillä toimenpiteen hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison kasan saa kortsuja sillä toimenpiteen hinnalla.

Keskeytettyä vaan ja abortti tarvittaessa.

Vierailija
4/6 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikierukassa käyttöaikaa jäljellä vielä noin vuosi. Jos mies varaisi ajan vasektomiaan pian, olisi ehkäisy kunnossa hyvin sen varoajan ja sperman tutkimisen kierukan poistoon asti. Siksikin tätä asiaa alettu taas työstää mielessä. Kierukka on myös minulla lisännyt vuotoja, joten jokin muu luotettava menetelmä olisi mieluisampi.

ap

Vierailija
5/6 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin tyräleikkauksen yhteydessä kunnallisella.

Vierailija
6/6 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti valitsee tuhkamunaisuuden. Vain 2k22 juttuja.