Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka tukevat ja kannustavat kaikessa, myös pahassa.

Vierailija
17.01.2022 |

Joskus ihmetyttää, että mitä tällaisten kasvattajien tai läheisten päässä liikkuu, jotka ymmärtävät kannustamisen ja tukemisen niin, että sitten kannustetaan ihan kaikessa. Myös pahassa ja vahingollisessa. Kuvittelevatko tuollaiset tekevänsä hyvääkin työtä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri, joka löysi tyttöystävän. Ja tämä tyttöystävä oli todella kannustava siinä, että kaveri olisi ihan vain oma itsensä. Kaveri sitten alkoi olemaan oma itsensä, eli ohareita tekevä, viesteihin vastaamaton, röyhkeä puheissaan, jne.

En sitten enää halunnut olla hänen kanssaan tekemisissä, koska hänen seurassaan ei ollut enää mitään hyvää. Hän oli kovin ihmeissään, että mikä minulla on, kun hänhän juuri löysi niin kannustavan tyttöystävän...

Vierailija
2/4 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kaveri, joka löysi tyttöystävän. Ja tämä tyttöystävä oli todella kannustava siinä, että kaveri olisi ihan vain oma itsensä. Kaveri sitten alkoi olemaan oma itsensä, eli ohareita tekevä, viesteihin vastaamaton, röyhkeä puheissaan, jne.

En sitten enää halunnut olla hänen kanssaan tekemisissä, koska hänen seurassaan ei ollut enää mitään hyvää. Hän oli kovin ihmeissään, että mikä minulla on, kun hänhän juuri löysi niin kannustavan tyttöystävän...

Ei sillä kaverilla sitten mitään omaa aivotoimintaa sattunut olemaan? Oliko pahakin juttu ajautua erilleen hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta sanoo "ei" , kun pelätään reagointia, yritetään päästä helpolla, mutta ei ymmärretä että mitä enemmän antaa periksi, sen pahemmaksi ongelma kasvaa.

Vierailija
4/4 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä kaverilla sitten mitään omaa aivotoimintaa sattunut olemaan? Oliko pahakin juttu ajautua erilleen hänestä?

Ei ole ollut ikävä, ei.