Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lukenut Kalle Päätalon kirjoja?

Vierailija
15.05.2015 |

Mistä pidit eniten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mistä pidin eniten. Mielestäni taivalkoskelaiset ovat kyllä livenä paljon pitkäveteisempiä kuin Kallen kirjoissa.

Vierailija
2/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, mutta en jaksa niin raskassoutuista tekstiä. Menee liian pikkutarkaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Iijoki sarjasta... Jäin koukkuun yllättävästi. Tylsä teksti alkoi elää.. :-)

Vierailija
4/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Koillismaa-sarjasta. Iijoki-sarjaa en ole jaksanu lukea. Vois taas lainata jonkun niistä kirjoista.

Vierailija
5/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut pienen pätkän vain. Meillä oli aina lapsuudessani tapana ostaa isänpäivälahjaksi uusin Päätalo. Kuulema yksi kirja saattaa kertoa yhdestä savotasta. Vähän liuan hidas tahti näin kärsimättömälle.

Mutta ihailen toki lahjakasta kirjailijaa

Vierailija
6/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan. Enkä lue. 

N 50v. 

Vierailija
7/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:56"]Oon lukenut pienen pätkän vain. Meillä oli aina lapsuudessani tapana ostaa isänpäivälahjaksi uusin Päätalo. Kuulema yksi kirja saattaa kertoa yhdestä savotasta. Vähän liuan hidas tahti näin kärsimättömälle.

Mutta ihailen toki lahjakasta kirjailijaa
[/quote] meilläkin sama isänpäivälahja. Yritin lukea, pystyin ehkä parikymmentä sivua. Siinäkin ajassa edettiin ehkä pari minuuttia arkista päivää eteenpäin.

Vierailija
8/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koillismaa-sarjan lapsena jo ja Ii-joki -sarjan myöhemmin. Kaikista tykkäsin paitsi viimeisistä kirjoista. Eniten ehkä Ii-joki -sarjan alusta ja siitä, kun muutti Tampereelle.

Vierailija
9/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, eikä ne huonoja ole,  mutta en tykkää niin paljon kuin esim Väinö Linnan teoksista. 

Vierailija
10/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iijoki-sarja on parasta Päätaloa.