Keskimittainen ja kokoinen penis on paras, perustelut!
Vaikka tällä palstalla kuinka jotkut trollit jatkuvasti hehkuttavat isojen penisten perään, olen samaa mieltä kuin tutkitusti suurin osa naisista, että keskiverto on paras! Se mahtuu hyvin suuhun, käteen, pilluun ja perseeseen. Ei tarvitse varoa jatkuvasti, että työnnöt sattuu tai leuat puutuu vaan voi keskittyä seksistä nauttimiseen.
Lisäksi voi kokeilla erilaisia asentojakin helpommin kun penis liikkuu sisällä ketterämmin. Ja tämän voin todeta kymmenien penisten kokemuksella. Joka kokoa (10-22cm) ja näköä on tullut kokeiltua, mutta parhaimman nautinnon saa keskimittaisella, joka on kiinni taitavassa rakastajassa! Ei naisetkaan tee mitään keilapallon kokoisilla rinnoilla, jotka on tiellä myös seksin aikana.
Että olkaa tyytyväisiä keskivertovehkeisiinne ja keskittykää seksistä nauttimiseen kullin koon murehtimisen sijaan!
Kommentit (77)
tärkeintä olisi ,että muna ja pillu ovat samaa kokoluokkaa. Ei ole mukava nussia liian väljään pilluun (kumpikaan ei saa tuntumaa)eikä myös liian tiukkaan pilluun (molemmilta tulee paikat kipeeksi)
Mies 47v
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän on tunnuttava naisestakin joltakin... En halua olla miehen kanssa, jos yhdyntä ei tunnu miltään..
Ja miehestä. Ei kukaan mies halua naista jonka kanssa seksi ei tunnu miltään. Jos normi penis ei tunnu, sinulla on keskimääräistä löysempi pumputin. Sinulla on siis asiat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän on tunnuttava naisestakin joltakin... En halua olla miehen kanssa, jos yhdyntä ei tunnu miltään..
Ja miehestä. Ei kukaan mies halua naista jonka kanssa seksi ei tunnu miltään. Jos normi penis ei tunnu, sinulla on keskimääräistä löysempi pumputin. Sinulla on siis asiat huonosti.
Eihän ne huonosti ole, mies on vain liian pieni. Isompi pumputin vaatii isomman miehen, ihan yksinkertaista matematiikkaa. Siksihän niitä on erikokoisia. Jokainen pysyköön lestissään.
Itsellä penis on erektiossa 6cm eli noin 8cm lyhempi kuin normaali ja kaiken lisäksi vielä melko ohut. Huonoja arvosteluja on tullut naisilta seksin jälkeen ja suurin syy on minun mikropenis.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että keskikokoinen on paras ja olenkin siksi hyvin tyytyväinen mieheni 17 cm penikseen. Toki onhan tuo ehkä sentin normaalia isompi, mutta kuitenkin edelleen hyvin keskikokoinen.
Keskimitta on n. 13 cm ja toisin kuin legendat väittävät, myös Afrikassa. Oliko tämä nyt "ovela" tapa kerskua miehesi varustuksella, vai kenties omallasi?
N42 kirjoitti:
Liian pitkää olen saanut mutta en liian paksua.. Omasta mielestä 18cm on ihan maksimi ja paksuutta en ole koskaan mitannut miehiltä. Loppujen lopuksi nautinnon takaa kuitenkin sen mulkun käyttäjä... Ja omalla miehellä max 15cm isoterskainen tatti...
Vastineeksi olen kyllä saanut n 10-12 cm ohutta nakkia joka ei kyllä tuntunut missään...
Klassinen testi on vessapaperin hylsy. Tavallisen ympärys on n. 15 cm. Jos siitä ei mahdu, alkaa olla varsin paksu.
Eihän sillä ja sen koolla ole väliä, paitsi ulkonäöllä.
Orgasmin nainen saa muullatavoin.
Ei ihan neitsyttyttö kirjoitti:
97% varmuudella miehen kirjoittama aloitus. Ja arvioisin hänen kalukseen n 14-16 cm pituitta ja tympeän tavanomainen paksuudeltaan. No, harmaa corolla on hieno auto, jos pitää sellaisista autoista.
Niitä naisia, joille oikeasti, siis muutaman totuttelukerran jälkeen tuottaa vaikeuksia ottaa sisäänsä vaikka nyt suurenpuoleinen kalu, on todella vähän. Ehkä 5%. Kaikki muut ovat valmiita myöntämään että kookkaampi kalu kiinni muutenkin hyvässä rakastajassa on paras vaihtoehto.
Tuo rintojen vertailuheitto viimeistään paljasti mieheksi aloittajan. Rintojen koko tai ehkö paremmin muoto on kiva visuaalinen juttu muttei sitä mitenkään voi verrata yhdynnässä syntyvään täyttymyksen tunteeseen. Pienemmällä kalulla tuo tunne on pienempi ja isommalla isompi.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää, ettei suuri tee minulle yhtään sen parempaa kuin pienempi? Samaa tiedän useasta naisesta. On se kumma kun joku lies tietää paremmin nämä aivan joka kerta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vain semmoinen ongelma, että todella suurella määrällä miehiä ei ole edes sitä keskikokoista.
Itsellänikin on lyhyt ja ohut. Tähän en tule ikinä tule olemaan tyytyväinen ja huonojen kokemusten jälkeen olen myös tehnyt päätöksen, että enpä tätä enää kenellekään tule esittelemäänkään.
Ota nyt sekin huomioon ettei tuo asia ole kaikille tärkeä. Saatat tuottaa pettymyksen niille joille on, mutta saatat myös löytää sopivan emännän itsellesi. Ei kenelläkään ole semmoista meisseliä joka olisi jokaisen naisen mieleen, et ole siinäkään suhteessa poikkeus. Varmaan puolet naisista on melko välinpitämättömiä asian suhteen.
Se on vähän turha sanoa, että asia ei ole kaikille tärkeä. Suurimmalle osalle se on ja löytääkseen sen sopivan ihmisen täytyisi käydä läpi liian monta väärää ja psyyke ei välttämättä kestä sitä. Ja toisaalta en haluaisi, että nainen suhtautuu penikseeni välinpitämättömästi. Vaikeaa siis on. Siksi onkin parempi, että en alamittaiseni kanssa lähde enää deittimarkkinoille heilumaan.
Kiitos silti mukavista sanoista.
Vetäytymällä ihmissuhteista säilyy turvassa, mutta sillä tavalla ongelmat eivät ratkea. Luulenpa, että heijastelet omia ajatuksiasi alamittaisuudesta naisiin.
Naisilla myös on vastaavanlaisia ongelmia pillunsa kanssa useinkin eli eivät ole sen kanssa tarpeeksi hyvissä väleissä esitelläkseen sitä ylpeänä. Se ero asiassa vain on, että jos mies ei ole ylpeä ja onnellinen peniksestään niin erektiota voi olla vaikea ylläpitää. Naisen itsetunto-ongelmat eivät heijastu seksiin suorituspelkona, vaan epäsuoremmin ristiriitaisena käytöksenä, jolle ei tule järjellistä syytä.
Luonnollista on varmaan, että omat kokemukset - huonot ja hyvät - heijastelevat ajatusmaailmaan, ja oli se ajatusmaailma sitten oikea tai vääristynyt niin vaikea sitä on lähteä muuttamaan ellei pääse kokemaan jotain, mikä antaisi aihetta ajatella toisin. Ajatuksillani ei sinällään ole naisten kanssa tekemistä. Jokainen nainen saa haluta minkä kokoista penistä tahansa tai pitää tiettyä kokoa liian isona tai toista liian pienenä.
Tietenkin olisi mukavaa, että olisin kokemukseni olisivat olleet toisenlaisia tai että yleinen suhtautuminen pieniin peniksiin olisi erilainen kuin se nyt on. Näin ei kuitenkaan ole ja siksi onkin vaikeaa yhtäkkiä muuttaa ajatteluaan ja alkaa pitämään omaa penistään hyvänä tai edes riittävänä. Ei siihen ole kohdallani mitään perusteita.
Ymmärrän sun ajatuksia, mutta harmittaa näin naisena sekä sun että itseni puolesta. Itseni puolesta sikäli, että kuulostat hirmu fiksulta, analyyttiseltä ja jalat maassa olevalta tyypiltä jolla on poikkeuksellisen hyvä ulosanti ja kyky tuoda esiin omia fiiliksiään - kaikki ominaisuuksia, joita toivoisin etsimälläni miehellä olevan. Monet naiset menettää sussa melkoisen timantin, jos pidät itsesi poissa parisuhdemarkkinoilta.
Jep jep. Todellisen timantin. Miltei Afrikan tähden.
Minulla on todella iso penis 24/17 ja se on suurimmalle osalle liikaa. Voisinko saada sääliä sen sijaan, että penikseni ominaisuuksia haukutaan?
Tuo pienemmällä varustettu ei muistaakseni kommentoinut missään vaiheessa ketjua muista alentavasti toisin kuin sinä, jos tulkitsin sun Afrikan tähti -kommentin oikein. Viittaa mun ajatusmaailmassa siihen, että hänellä on miellyttävämpi persoona ja loppujen lopuksi ehkä myös terveempi itsetunto, vaikkakin peniksen koon suhteen vähän kolhiintunut. Jos näiden viestien perusteella pitäisi valita teistä kahdesta niin ottaisin sen pienikaluisen.
Mutta kehorauha pitäisi kyllä saada teille molemmille. Perseestä jos aikuiset (?) ihmiset haukkuu toisten ruumiinosia.
t. Tuo jota kommentoit
Erittäin hyvin sanottu
Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin isomunainen mies jolla huono itsetunto. Mutta jos munan mukana on tullut käyttöohjeet, niin se pelastaa jo paljon.
Tuo on sinun kokemuksesi ja täysin ok, itselleni taas pitkä penis on ehdoton, jotta sen saa ihan pohjaan asti. Eikä ole tarve mahduttaa sitä anaaliin, kun ei ole itselleni merkityksellistä tuo niin valitsen miehen peniksen ihan pillun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ja sen koolla ole väliä, paitsi ulkonäöllä.
Orgasmin nainen saa muullatavoin.
No, en minä naisena jaksaisi seksiä miehen kanssa, jos yhdyntä olisi poissuljettu / ei tuntuisi tarpeeksi hyvältä.
Uskon vahvasti, että suurimmalle osalle naisista keskimittainen on riittävä ja paras. Mulla on 18/13.5 ja voisin ihan hyvin antaa muutamat sentit pituudesta pois. Musta olisi mahtavaa takaapäinkin saada paukuttaa kunnolla varomatta, ettei satuta vaimoa. Se on suoraan sanottuna ihan perseestä varsinkin hekuman huipulla, kun tekisi mieli työnnellä ihan pohjaan asti. Sitäpaitsi orgasmit lähtee siitä parin kolmen sentin syvyydestä naisella. Joo ja kohta joku sanoo, että kyllä sen pitää kurkkuun ylettyä, kun siellä on niitä pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon vahvasti, että suurimmalle osalle naisista keskimittainen on riittävä ja paras. Mulla on 18/13.5 ja voisin ihan hyvin antaa muutamat sentit pituudesta pois. Musta olisi mahtavaa takaapäinkin saada paukuttaa kunnolla varomatta, ettei satuta vaimoa. Se on suoraan sanottuna ihan perseestä varsinkin hekuman huipulla, kun tekisi mieli työnnellä ihan pohjaan asti. Sitäpaitsi orgasmit lähtee siitä parin kolmen sentin syvyydestä naisella. Joo ja kohta joku sanoo, että kyllä sen pitää kurkkuun ylettyä, kun siellä on niitä pisteitä.
Josko nyt et yleistäisi. Vaimoni saanut tuhansia yhdyntäorgasmeja ja kaikki vain niin, että minun sinun kaluasi isompi kaluni ollut tyveä myöten pohjassa. Käytetty vain niitä asentoja, missä pystynyt ottamaan kokonaan sisään ja saamaan samalla painetta klitorikseen ja pillun pohjaan. Tekniikkalaji isolla kalulla naiminen. Doggynä meillä ei ole voinut naida koskaan. Ainoastaan vaimo mahallaan, tyynyt lantion alla ja jalat suorana. Silloin ei mene liian syvälle, muttei kyllä anna vaimolle orgasmejakaan. On vain minua varten, jos en ole muuten lauennut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuo parin kolman sentin syvyys ei tunnu hyvältä. Sen sijaan kurkkuun ei tarvitse ylettyä, mutta pillun pohjaan kyllä. Enköhän minä naisena tiedä paremmin mikä tuntuu itsestäni hyvältä kuin sinä miehenä.... On se kumma, että mies tulee kertomaan mistä nainen saa tykätä.
Miksi ette hanki Ohnut seksidonitsia joka lyhentää penetraatiopituutta? Saisi rauhassa pamputtaa.
Miksi pitäisi ahdistua? 16 cm on ihan normaali penis.