Keskimittainen ja kokoinen penis on paras, perustelut!
Vaikka tällä palstalla kuinka jotkut trollit jatkuvasti hehkuttavat isojen penisten perään, olen samaa mieltä kuin tutkitusti suurin osa naisista, että keskiverto on paras! Se mahtuu hyvin suuhun, käteen, pilluun ja perseeseen. Ei tarvitse varoa jatkuvasti, että työnnöt sattuu tai leuat puutuu vaan voi keskittyä seksistä nauttimiseen.
Lisäksi voi kokeilla erilaisia asentojakin helpommin kun penis liikkuu sisällä ketterämmin. Ja tämän voin todeta kymmenien penisten kokemuksella. Joka kokoa (10-22cm) ja näköä on tullut kokeiltua, mutta parhaimman nautinnon saa keskimittaisella, joka on kiinni taitavassa rakastajassa! Ei naisetkaan tee mitään keilapallon kokoisilla rinnoilla, jotka on tiellä myös seksin aikana.
Että olkaa tyytyväisiä keskivertovehkeisiinne ja keskittykää seksistä nauttimiseen kullin koon murehtimisen sijaan!
Kommentit (77)
No itse naisena olen kyllä sitä mieltä, että koolla on väliä. Peppuun en todellakaan halua mutta tavallinen normaali yhdyntä on minulle ihan ehdoton ja sen pitää tuntua hyvältä, koska se on minulle ainut tapa saada tarpeeni tyydytettyä. Rintojen kokoa ei voi verrata peniksen kokoon, koska peniksen koko vaikuttaa naisen yhdyntänautintoon.
Yhdynnän on tunnuttava naisestakin joltakin... En halua olla miehen kanssa, jos yhdyntä ei tunnu miltään..
Olen samaa mieltä että keskikokoinen on paras ja olenkin siksi hyvin tyytyväinen mieheni 17 cm penikseen. Toki onhan tuo ehkä sentin normaalia isompi, mutta kuitenkin edelleen hyvin keskikokoinen.
Olen kokenut seksiä monen kokoisen ja paksuisen peniksen kanssa ja huomannut saman että kyllä se keskiverto on paras. Ja peniksen kovuudella on merkitystä. Myös sekin vaikuttaa että penis on sopusuhtainen pituuden ja paksuuden suhteessa.
97% varmuudella miehen kirjoittama aloitus. Ja arvioisin hänen kalukseen n 14-16 cm pituitta ja tympeän tavanomainen paksuudeltaan. No, harmaa corolla on hieno auto, jos pitää sellaisista autoista.
Niitä naisia, joille oikeasti, siis muutaman totuttelukerran jälkeen tuottaa vaikeuksia ottaa sisäänsä vaikka nyt suurenpuoleinen kalu, on todella vähän. Ehkä 5%. Kaikki muut ovat valmiita myöntämään että kookkaampi kalu kiinni muutenkin hyvässä rakastajassa on paras vaihtoehto.
Tuo rintojen vertailuheitto viimeistään paljasti mieheksi aloittajan. Rintojen koko tai ehkö paremmin muoto on kiva visuaalinen juttu muttei sitä mitenkään voi verrata yhdynnässä syntyvään täyttymyksen tunteeseen. Pienemmällä kalulla tuo tunne on pienempi ja isommalla isompi.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän on tunnuttava naisestakin joltakin... En halua olla miehen kanssa, jos yhdyntä ei tunnu miltään..
Aika kumma jos keskikokoinen 13-15cm ei tunnu missään. Ei se pillukaan ole mikään loputon tunneli.
Samaa mieltä. Keskikokoinen ja sopusuhtainen, suora penis on paras. Isostakin on kokemusta, en tykännyt yhtään eikä se varmaan miehellekään mikään ilo ole, kun pitää koko ajan varoa. Haittaa valitettavasti aika paljon seksiä eli vaikea on varomiselta päästä tunnelmaan. Mutta isokin tietysti käy, jos mies on oikea, ettei nyt sekään ole ehdoton este.
Täällä trollaa joku yksittäinen noita isojuttuja. Normaali aikuinen mies on ollut suhteissa ja tietää, etteivät naiset ole kuten homomiehet, joille iso penis on tärkeä. Naisille on tärkeintä mies itse eikä peniksen koko.
Katselin telkkarista brittiversiota Naked Attractionista ja siinä nainen häpeilemättä sanoi etsivänsä isoa. Ei siinä mitään, mutta sitten siihen tuli "tiedeosuus", jossa selitettiin useilla naisilla klitoriksen hermotuksen menevän aiemmin luultua syvemmälle ja he saavat sitten isosta nautinnon.
Olis hauska löytää alkuperäinen tutkimus arvioitavaksi, että onko ihan vakavasti otettavaa tiedettä vai hömppää.
Ei ihan neitsyttyttö kirjoitti:
97% varmuudella miehen kirjoittama aloitus. Ja arvioisin hänen kalukseen n 14-16 cm pituitta ja tympeän tavanomainen paksuudeltaan. No, harmaa corolla on hieno auto, jos pitää sellaisista autoista.
Niitä naisia, joille oikeasti, siis muutaman totuttelukerran jälkeen tuottaa vaikeuksia ottaa sisäänsä vaikka nyt suurenpuoleinen kalu, on todella vähän. Ehkä 5%. Kaikki muut ovat valmiita myöntämään että kookkaampi kalu kiinni muutenkin hyvässä rakastajassa on paras vaihtoehto.
Tuo rintojen vertailuheitto viimeistään paljasti mieheksi aloittajan. Rintojen koko tai ehkö paremmin muoto on kiva visuaalinen juttu muttei sitä mitenkään voi verrata yhdynnässä syntyvään täyttymyksen tunteeseen. Pienemmällä kalulla tuo tunne on pienempi ja isommalla isompi.
Tämä vastaus on 100% miehen kirjoittama, koska sen tunnistaa jo corolla vertauksista ja siitä, ettei ymmärrä minkälaista on naisena kantaa isoja rintoja. Itse häpeän omia suuria tissejäni, kun ne seksin aikana valahtavat aina sivuille tai painavat mahallaan maatessa. Ratsastaessakin hävettää kun rinnat heiluvat puolelta toiselle ja sen vuoksi pidän mielummin liivejä päälläni. Ja en myöskään nauti pitkistä kulleista. Kohtuni on aika alhaalla joten pitkät vain sattuvat. Paksuutta saa toki olla.
Vierailija kirjoitti:
Katselin telkkarista brittiversiota Naked Attractionista ja siinä nainen häpeilemättä sanoi etsivänsä isoa. Ei siinä mitään, mutta sitten siihen tuli "tiedeosuus", jossa selitettiin useilla naisilla klitoriksen hermotuksen menevän aiemmin luultua syvemmälle ja he saavat sitten isosta nautinnon.
Olis hauska löytää alkuperäinen tutkimus arvioitavaksi, että onko ihan vakavasti otettavaa tiedettä vai hömppää.
Ei kai siinä mitään hävettävää ole, että haluaa isoa. Sellaisia naisia on, mutta ovat kuitenkin vähemmistö. Voi hyvinkin johtua anatomiasta, sehän on aika laajalla alueella. Anatomiasta johtuen itse suosin keskikokoista ja pientä, koska iso ja pitkä tekee yksinkertaisesti kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan neitsyttyttö kirjoitti:
Tämä vastaus on 100% miehen kirjoittama, koska sen tunnistaa jo corolla vertauksista ja siitä, ettei ymmärrä minkälaista on naisena kantaa isoja rintoja. Itse häpeän omia suuria tissejäni, kun ne seksin aikana valahtavat aina sivuille tai painavat mahallaan maatessa. Ratsastaessakin hävettää kun rinnat heiluvat puolelta toiselle ja sen vuoksi pidän mielummin liivejä päälläni. Ja en myöskään nauti pitkistä kulleista. Kohtuni on aika alhaalla joten pitkät vain sattuvat. Paksuutta saa toki olla.
Autovertailut tulevat kyllä miehen näppikseltä todellakin. Mieleen tulee, että mies on itse itsensä tykännyt täyttää peniksellä, joko oikealla tai dildolla, kun tuo täyttymisen tunne ja isous niin kiinnostaa. Rintojen omistamisesta ja tuntoherkkyydestä sekä merkityksestä seksissä taas ei ole kokemusta.
Joten minäkin luulen, että vastaus oli miehen kirjoittama. Joka kerta näitä aloituksia täältä löytyy samoin kuin "hetero"miehiä, jotka haluavat myös penistä. Vakioaiheita täällä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kumma jos keskikokoinen 13-15cm ei tunnu missään. Ei se pillukaan ole mikään loputon tunneli.
Mua ainakin vähän nolottaisi huudella, että keskokoinen ei tunnu missään... siinä meinaan tulee tehtyä kiusallinen tunnustus omasta anatomiasta samalla kertaa.
Mä olen mies jolla on kai se hivenen keskivertoa isompi. Eli 16-senttinen. Musta olisi hirveän tylsää ja ahdistavaa jos pitäisi pannessa varoa, eikä voisi nakuttaa menemään sydämensä kyllyydestä niin edestä kuin takaa. Vaimo myös sanoo että tuntuu hyvältä kun häpykumpu hieroo klitorista, kun painaa syvälle ja tarvitsee tämän paineen saadakseen orgasmin. Eli voin käsi sydämellä sanoa, etten vaihtaisi mihinkään 20cm+ hirviökaluun, vaan on tosi hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään hävettävää ole, että haluaa isoa. Sellaisia naisia on, mutta ovat kuitenkin vähemmistö. Voi hyvinkin johtua anatomiasta, sehän on aika laajalla alueella. Anatomiasta johtuen itse suosin keskikokoista ja pientä, koska iso ja pitkä tekee yksinkertaisesti kipeää.
Molemmista on viljalti kokemusta (eli olen suhteellisen hyvinvarustettu) ja kyllä suhdeluku menee niin päin, että isompaa pidetään parempana. Tai ainakin se niin minulle on ilmaistu ja siltä se myös on näyttänyt.
Mutta se on totta, että kaikki eivät ole samanlaisia.
Samat perusteet kuin ap:llä + lisäksi se, että keskikokoinen tuntuu osuvan mulla paremmin johonkin nautinnolliseen pisteeseen silloin kun mies on kokonaan sisällä. Tekee nannaa kun mies puskee sisään juurta myöten ja jää hetkeksi paikoilleen ja itse teen ihan pientä liikettä miestä vasten; häpy hieroo klittaa ja terska painaa sitä tiettyä pistettä sisällä. Räjähdysorgasmi on taattu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmista on viljalti kokemusta (eli olen suhteellisen hyvinvarustettu) ja kyllä suhdeluku menee niin päin, että isompaa pidetään parempana. Tai ainakin se niin minulle on ilmaistu ja siltä se myös on näyttänyt.
Mutta se on totta, että kaikki eivät ole samanlaisia.
Hyvä niin. Onhan se komean näköinen ja hyvä kun olet omaasi tyytyväinen.
Tässä on vain semmoinen ongelma, että todella suurella määrällä miehiä ei ole edes sitä keskikokoista.
Itsellänikin on lyhyt ja ohut. Tähän en tule ikinä tule olemaan tyytyväinen ja huonojen kokemusten jälkeen olen myös tehnyt päätöksen, että enpä tätä enää kenellekään tule esittelemäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naisten klitoris menee syvälle lantioon. Se, missä parhaimamat nautintopisteet on, riippuu tietenkin naisesta. Itsellä parhaat pisteet ovat aivan emättimen pohjassa. Pitää olla riittävän pitkä yltääkseen sinne.
Kyllä nautinkin seksistä keskimittaisellani. Joka päivä naidaan vaimon kanssa. Kai tässä jo on ihan hyvä rakastajakin, kun on yli 8000 kertaa harjoitellut. Ei meillä kaikilla pienimunaisilla ole mitään ongelmaa. Ei minulla ainakaan. Kai se vaimo tykkää sitten pienestä mulkusta, joka on kiinni isossa mulkussa.