Voiko ottaa koiraa ilman miehen suostumusta?
Haluan koiran, mutta mies ei. Voinko vain joku päivä tulla tyynen viileästi kotiin koiran kanssa ilman ennakkovaroituksia?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:57"]
Tottakai voit. Miehesi voi myös sillä hetkellä lähteä tyynen viileästi menemään.
[/quote]
Voisin melkein ottaa sen riskin.
ap.
jos asutte yhdessä niin et mielestäni voi.
meilläkään mies ei halunnut koiraa, minä ja lapset haluttiin. sovittiin niin, että mies ei osallistu mitenkään koiran hoitoon tai koulutukseen, minä ja lapset hoidetaan koira. vastineeksi mies suostuu elämään koiran kanssa samassa taloudessa, ja on vuosien mittaan jopa alkanut tykätä tuosta otuksesta:)
Et voi, tuollainen on niin iso asia että se pitää päättää yhdessä. Jos nainen tulisi kotiin koiran kanssa ilman että kysyy minulta, tekisin luultavasti kostoksi jonkun ison jutun enkä kysyisi naiselta mitään. Sanoisin vain jos rupeaa napisemaan, että meidän suhteessa on ilmeisesti tälläinen meininki että toiselta ei kysytä mitään, niin minäkin päätin tehdä niin, kysymättä mitään.
Oot kamala jos tollasta oikeesti harkitset. Kertoo kuinka paljon miehesi toiveet ja mielipiteet sulle merkitsee. Ole hyvä ja eroa, hanki sitten koira.
Tavallaan voit. Mutta silloin et voi velvoittaa miestäsi tekemään MITÄÄN koiran eteen. Sä viet 3 krt päivässä lenkille. Sä siivoat pissat, kakat ja oksennukset. Sä ostat uudet tuhotuttujen tavaroiden tilalle. Vaikka sulla olisi kuinka kiire tai olisit kipeä, et voi vapaita miestäsi pissattamaan koiraa.
No entä jos ostan sellaisen hänelle synttärilahjaksi? Sitten voisin sanoa, että ei se mun ole vaan sun, jos mies alkaisi joskus napiseen ulkoiluttamisesta. Ja lahjastahan ei voi kieltäytyä.
ap.
Tottakai voit. Miehesi voi myös sillä hetkellä lähteä tyynen viileästi menemään.