90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän täysin Lorenia. Miksei saisi haaveilla töihin menosta. Kolme pientä lasta hoitanut ja nyt töihin. Nyt oli heillä riitaa ja normaalia sellaista. Toiset parit pahempia eli nimitellään ja karmeata huutoa jatkuvasti. Ennätyksen tehneet varmasti Angella ja Jasmine :)
Tuohan oli aivan tavallinen keskustelu. Ei edes huutoa. Aleksei kertoi oman mielipiteensä ja Loren siitä selvästi vähän pahastui. Ymmärrän tässä molempia. Lorenilla oli hyvä ura mainosalalla ja ei mikään huonosti palkattukaan. Voi tosin olla vaikeaa palata usean vuoden poissaolon jälkeen samaan pisteeseen, mikä ei varmasti onnistukaan. Mutta voisi kai aloittaa alusta. Alekseilla taasen hurja rupeama takana, uupunut jouduttuaan liki 3kk hoitamaan työnsä, lapset, kodin, alkuun jopa Lorenin. Nyt vaimo kertoo haluavansa takaisin töihin, jossa tulee sitten kokouksia ym. niinkuin Aleksei sanoi. Loren ennen pitkää uraohjuksena joutuisi olemaan paljon pois kotoa ja kenellepä ne lapset ja niiden kotiaskareet jäisi? Alekseille.
Eli ajankohta tämän töihinpaluun esittämiselle oli täysin väärä! Valitettavasti jenkeissä harvoin onnistuu se 9-17 työaika, ainakaan tuollaisella alalla millä Loren oli. Jos saisikin työn jossa 100% varmasti olisi aina illat kotona hoitamassa kodin ja lapset niin onnistuisi varmasti kivuttomammin paluu työelämään. Jää nähtäväksi kuinka tuossa käy.
En tiedä ärsyttääkö ketään muuta tuo sana mommymakeover niin kuin mua. Siinä taas joku fiksu keksinyt söpön sanan kun keho pistetään uuteen uskoon. Ei ole oikeasti mitään söpöä tuossa, riskejä runsaasti ja aika brutaali operaatio mutta onhan se niin että söpöllä sanalla häivytetään siitä kaikki epämiellyttävä mielleyhtymä pois.
Pari ajatusta tiistain jaksosta. Hyvä pössis alusta loppuun Emilyn perheen Kamerunin matkalla. Oli kiva nähdä välillä näinkin, että jenkit koittavat sopeutua kulttuuriin, eikä kuulu sellaista tyypillistä Angela-huutoa "olen amerikkalainen" ja kaikki pitää tehdä niinkuin minä olen tottunut. Pisteet Emilyn perheelle!
Angela ja Michael. Mä en nyt vaan pääse yli tuosta miten pahasti Angelalla on alkanut naama roikkua :( Ei voi olla Michelinkaan kiva katsoa sitä ensimmäiseksi aamulla kun silmät saa auki. Anteeksi. Rumasti sanottu. Mutta kun tuollekin asialle olisi Angela voinut tehdä jotain, vaan ei, rööki pitää roikkua suupielessä. Toinen mitä mä en nyt ymmärrä oli tämä kotiin meno kohtaus. Toki se oli varmaan Angelan mielestä hauskaa leikkiä, että Michael ei saanut viisumia, vaan tuo vitsi ei nyt aukea mulle. Voiko joku auttaa? Jos mä olisin vuosia odottanut jotain viisumia ja lopulta se myönnettäisi, niin kyllä mä haluaisin sitten toivottaa tulijan tervetulleeksi jo lentokentällä! Siis niin, että se tuleva perhe olisi siellä vastassa vaikka niitten tervetuloa kylttien kanssa. Nyt Michael laitettiin hiipimään takaovesta yön pimeydessä. Outoa! Huono vitsi mun mielestä.
Patrick. Voi Patrick :( Jälleen asia jota en oikein saa tajuntaan. Toki ymmärrän, että hänelle on jäänyt traumoja kun lapsena isä ei ollut paikalla. Mutta se on ollut tämän aikuisen (isän) valinta! Haluaa varmasti luoda nyt suhdetta, mutta täytyyhän Patrickin tajuta, että hän voi kaataa koko omaisuutensa sen härskin äijän kaivoon, vaan rakkautta se raha ei loihdi tyhjästä. Joo, omathan on rahansa, vaan eikö joku omainen, ystävä, Thais voisi koittaa sanoa, että ostamalla isän aikaa Patrick ei siltikään ikinä saa menetettyjä vuosia ja poissaoloja takaisin. Tulee tosi kökkö fiilis hänen puolesta kun itki niin sydäntä särkevästi ja se turpea naamainen ukkeli siellä Ranchillaan hieroo mielessään käsiään ja laskee saatavissa olevia rahoja. Hitsi kun alkaa verenpaine nousta. Siispä pillit pussiin ja odottelemaan sunnuntaina alkavaa uutta kautta ja tulossa olevia Tell all jaksoja tästä kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin tuo Lorenin elämän roolitus kuulostaa niin käsittämättömältä. Ei miehensä sitten kysy, etkö ole oma itsesi minun ja lasten kanssa, vedät roolia, sitähän tuo tarkoittaa? Tytöllä on siinä itsensä toteuttamista 18-vuodeksi kun kasvattaa 3 pikkulasta aikuisiksi ja yrittää pitää liittonsa kunnossa, noin alkajaisiksi. Alan epäillä, että Loren on ihan vaan pinnallinen ihminen, siksi hän aikoinaan pakkomielteili A:n ulkonäöstä ja nyt omastaan. Äitinsä on ihan fiksu ja kyseenalaistaa näitä juttuja paljon, ehkä jotkut vaan syntyy tällaiseksi bimboksi. Onko Lorenilla sisaruksia?
Kun seuraa tuota toistuvaa kansanmurhaa Palestiinassa, on aika järkkyä kuunnella kun nämä kaksi, etenkin L, tärisevät kauhusta Israelin puolesta. Että pitäisi lähteä auttamaan Israelia, nyt ihan oikeasti Aleksei...
Se on sovittu jo täällä, että jätetään kaikki nuo Palestiina kommentit pois tästä ketjusta! Kukaan muukaan ei täällä kommentoi Aleksein Israel elämää täällä. Eli kiitos ei näitä enää!282
Siitähän ei ole kauan kun Patrick menetti äitinsä. Voi olla että nyt on noussut samalla kertaa suru tästäkin, ehkei ehtinyt kunnolla surra äitiään kun suunnilleen samoihin aikoihin oli häät, raskaus ja pienen vauvan isänä oleminen. Ihan tarkkaan en muista missä vaiheessa äiti kuoli mutta hänhän oli mukana sarjassa silloin kun heidän ekaa kautta kuvattiin. Ja sitten kun on enää yksi vanhempi jäljellä takertuu tähän aiempaa enemmän.
Patrickin ja Johnin äitihän oli ihan narkkari/sekakäyttäjä, siksi on vissiin isäpuoltenkin taso ollut aika heikko.En usko että mitenkään hajoilivat äitinsä kuolemasta joka oli odotettavissakin. Ovat puhuneet sarjassa, että heillä oli rankka lapsuus ja siksikin veljekset ovat läheisiä, pitävät toistensa puolta jne. nyt aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ärsyttääkö ketään muuta tuo sana mommymakeover niin kuin mua. Siinä taas joku fiksu keksinyt söpön sanan kun keho pistetään uuteen uskoon. Ei ole oikeasti mitään söpöä tuossa, riskejä runsaasti ja aika brutaali operaatio mutta onhan se niin että söpöllä sanalla häivytetään siitä kaikki epämiellyttävä mielleyhtymä pois.
Tuossa Mommy Makeoverissa kiristetään monen vatsakerroksen lisäksi vaginakin, mutta siitähän ei puhuta. Puhutaan vain miten glamouria tehdä sixpäcki ja rasvaimut sekä niiden siirrot muualle vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä asu tuolle Coben isälle mutta miksi typerä Amerikanlippupaita? Niinkuin se olisi mukamas jotain hienoa. Paskat, todella noloa!
Mitä vikaa USA:n lipussa? Sinnehän kaikki noista surkeista maista haluavat päästä. Koben kaveritkin olivat selvästi todella kateellisia siitä, että Kobe on päässyt USA:han ja hänellä on amerikkalainen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Pari ajatusta tiistain jaksosta. Hyvä pössis alusta loppuun Emilyn perheen Kamerunin matkalla. Oli kiva nähdä välillä näinkin, että jenkit koittavat sopeutua kulttuuriin, eikä kuulu sellaista tyypillistä Angela-huutoa "olen amerikkalainen" ja kaikki pitää tehdä niinkuin minä olen tottunut. Pisteet Emilyn perheelle!
Angela ja Michael. Mä en nyt vaan pääse yli tuosta miten pahasti Angelalla on alkanut naama roikkua :( Ei voi olla Michelinkaan kiva katsoa sitä ensimmäiseksi aamulla kun silmät saa auki. Anteeksi. Rumasti sanottu. Mutta kun tuollekin asialle olisi Angela voinut tehdä jotain, vaan ei, rööki pitää roikkua suupielessä. Toinen mitä mä en nyt ymmärrä oli tämä kotiin meno kohtaus. Toki se oli varmaan Angelan mielestä hauskaa leikkiä, että Michael ei saanut viisumia, vaan tuo vitsi ei nyt aukea mulle. Voiko joku auttaa? Jos mä olisin vuosia odottanut jotain viisumia ja lopulta se myönnettäisi, niin kyllä mä haluaisin sitten toiv
Ennen uusia jaksoja vielä kommentti tähän Angela keissiin. Kyllä ainakin Skyla selvästi tiesi, että Michael odottaa ulkona! Se vino hymyily, myöhään illalla täydessä tällingissä, oikein tukkakin laitettuna. Yleensä Skyla ollut ihan naturel. Eli tiesi odottaa kameraryhmää, oli pynttäydytty vieraskoreaksi, joten tyhmää oli se Angelan muka-hiiviskelykin takapihalla. Jos ei tämä ollut taas niin läpinäkyvän käsikirjoitettua, niin ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loren & Aleksei -spinoffsarjan ekalla kaudella Loren kertoi kutsuvansa Alekseita neuvostoaviomiehekseen (my soviet husband). Myös Andrei on sellainen. Loren alkaa aina tickkaamaan enemmän, kun Aleksei tyrmää hänen ehdotuksensa.
Voisiko Loren pyytää äitinsä hoitelemaan lapsia, että hän pääsee luomaan uraa🤨 Timmi tyttö, missikisoihin kuten Jasmine
Ei ole hänkään missiainesta. Liian lyhyt ja nyt on vartalossa arpia, jotka näkyvät bikineissä tai uimapuvussa.
Aika hurjat ja pysyvät arvet jää kaikista kehonmuokkausleikkauksista. Rintojen alle jäävät eivät niin paljon näy, seisoessa, muissa asennoissa kyllä nekin näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on söpöys kaukana kun katselee arpista kehoaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ymmärrän täysin Lorenia. Miksei saisi haaveilla töihin menosta. Kolme pientä lasta hoitanut ja nyt töihin. Nyt oli heillä riitaa ja normaalia sellaista. Toiset parit pahempia eli nimitellään ja karmeata huutoa jatkuvasti. Ennätyksen tehneet varmasti Angella ja Jasmine :)
Pari vuotta voi Loreeni aivan hyvin vielä olla lasten kanssa ja sitten kun höyryt laskeutunut niin katsoa tilanne uudelleen.
Oma valinta, vaihtakoon vaikka päänsä toiseen.
Uusi kausi alkoi nyt, Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Jasmine olla narsisti ?
Se diagnoosi ei ole enää muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/n7wwdo/angela_looks_10_ye…
Ei uskois, mutta tuo on Angela! Miksi ei värjää tukkaa takaisin tummaksi, näyttäisi paljon paremmalta.
Eikö tuota naisparkaa ole jo tarpeeksi kaluttu?
Naisparka? Nyt tarvii kyllä vähän perusteluja! Sen käytös läpi koko sarjan on ollut vähintäänkin kammottavaa! Huutoa, riehumista, Michaelin päälle milloin minkäkin heittelyä, kakkua, juomia, Puhumattakaan siitä, että on kohdellut Michaelia huonommin kuin kulkukoiria kadulla. Muille sarjassa olleille ihmisille huutamista, Lizin kimppuun olis käynyt ellei turvamiehet mennyt väliin. Eli mikä tekee tästä Godzillasta naisparan?
Mike kyllä petti ja valehteli siihen malliin ettei hänestä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Uusi kausi alkoi nyt, Hyvä.
Eka pari vaikutti normaalilta, toivottavasti ei paljastu että mies olikin nainen tai vaimo on tuomittu rikollinen tai mitään muuta ekstradraamaa. Haluaisin pitkästä aikaa nähdä ihan tavallisia ihmisiä, eikä vain näitä draamakuningattaria ja instawannabejulkkiksia, mitä on ollut ihan liikaa viime kausilla.
Shekinah ja Sarper voisi poistua, nyt jo ärsyttää kumpikin.
Kuka normaali ihminen lähtee moiseen ohjelmaan? Ei taatusti kukaan😤