Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
15961/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisteli että samanikäinen Gino oli ollut kiusaantunut, outo ja kömpelö tyyppi, aina lakki päässä, ilmeisesti kärsinyt silloin päänsä muodosta, myöhemmin toki myös kaljustaan.

Sieltä löysin just äsken ketjun jossa kysytään onko Gino "actually a predator". Eihän tuon miehen touhut mitään normaaleja ole. Joku siellä saa mun lisäksi kylmiä väreitä ja puistatuksia pelkän äijän näkemisestä. Hyypiö mikä hyypiö!

Olkoon mikä on, näkeehän sen jokainen ettei käy täysillä. Tänä päivänä minua kuvottaa moinen sairaiden

Ei varmaan käy täysillä joo, mutta Gino ei ole sinällään älyvapaa, se äijä on vaan vinksahtanut joka saa olot jostain nahkaruoskasta ja likasten varpaiden imemisestä. Hyi halvattu sentään. Oon lukenut huhuja, että sillä olis enemmänkin noita pimeän puolen fantasioita. En yllättyis yhtään joistain pisa und kaka leikeistä...

Siitä on kerrottu että syttyy semmoisesta kun päällensä pissitään ja siksi jossain jaksoissa nauroivatkin että jatkavat leikkejä vessan ja suihkun puolella.

Vierailija
15962/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginon ex-naiset on kertoneet siitä tommosia pervoja eritejuttuja. Ei ihme ettei normaalit naiset kanssaan viihdy, eikä halua lapsia. Naiset tekee tuota vain maksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15963/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa haluais lapsia Geeenon kanssa ettei tuollaiset ominaisuudet ja mieltymykset vaan vahingossakaan periydy?!?! :DDDD

Vierailija
15964/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Chantelin perheestä tullut Pillow talkit. Viimeksi vuonna -22 kaudesta 2. Mä en koskaan katsonut noita itse ohjelmia vain ne Pillow talkit. Kun en tykännyt siitä Chantelin porukasta, mutta rakastan jälkipyykkejä :D

Vierailija
15965/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä oli mieskeskustelija joka muinoin teininä asunut sen sarjassa nähdyn Ginon sedän naapurissa jonkin aikaa. Sanoi että teininä Gino oli käynyt siinä sedällään usein ja olivat siinä samassa pihapiirissä erilaisissa pihatilaisuuksissa ja samassa seurassa.

Muisteli että samanikäinen Gino oli ollut kiusaantunut, outo ja kömpelö tyyppi, aina lakki päässä, ilmeisesti kärsinyt silloin päänsä muodosta, myöhemmin toki myös kaljustaan.

Sieltä löysin just äsken ketjun jossa kysytään onko Gino "actually a predator". Eihän tuon miehen touhut mitään normaaleja ole. Joku siellä saa mun lisäksi kylmiä väreitä ja puistatuksia pelkän äijän näkemisestä. Hyypiö mikä hyypiö!

Olkoon mikä on, näkeehän sen jokainen ettei käy täysillä

😜😜

Vierailija
15966/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Chantelin perheestä tullut Pillow talkit. Viimeksi vuonna -22 kaudesta 2. Mä en koskaan katsonut noita itse ohjelmia vain ne Pillow talkit. Kun en tykännyt siitä Chantelin porukasta, mutta rakastan jälkipyykkejä :D

Chantelin perhettä taisi tulla 4 kautta? Oliko kolmas se missä pikkusisko vietiin Meksikoon laihdutusleikkaukseen ja siinä näytettiin Pedron työpaikkaa ja kun Chantel kävi siellä Pedron rennon työporukan keskellä nirppanokkailemassa, tiuskimassa ja nolaamassa Pedroa? Lopussa erosivat.

Neljäs oli sitten kun olivat jo eronneet, ja Chantel äiteineen ja pikkusiskoineen lähti New Yorkiin, ja Pedro lähti valistamaan äitiään siitä jyrsijänaamasesta ällöstä pullistelija-Scottista joka tuli tokaa kertaa Dominikaaniseen??? Ekan kerran tyyppi tuli Dominikaaniseen Rakkautta Paratiisissa-sarjassa.

Jos nuo pitää paikkansa, niin telkkarista taitaa nyt tulla uusintana toka ja neljäs kausi.

Vierailija
15967/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon mikä on, näkeehän sen jokainen ettei käy täysillä. Tänä päivänä minua kuvottaa moinen sairaiden

Ei varmaan käy täysillä joo, mutta Gino ei ole sinällään älyvapaa, se äijä on vaan vinksahtanut joka saa olot jostain nahkaruoskasta ja likasten varpaiden imemisestä. Hyi halvattu sentään. Oon lukenut huhuja, että sillä olis enemmänkin noita pimeän puolen

Eli ihan oikein sitten luin, koska just noita pahasti himmeiden touhuja kerrottiin kuuluvan Ginon lempiharrastuksiin :/  Ja sille joka nyt oli huolissaan Ginon vajavaisuudesta, niin se on sairas, vaan ei vammainen. Ei äijä olis muuten pystynyt lukemaan itseään tuotekehitys insinööriksi!!! On sairauksia ja sitten on "sairauksia". Gino on sillä väärällä ja pahalla tavalla sairas, eli voit nukkua taas yösi hyvin, ei heitellä siis pienikasvuisia ainakaan Ginon kohdalla.

Vierailija
15968/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chantelin pärsettä eikuin perhettä ei taida enää tulla TLC:ltä koska perhe osottautui pahemman luokan muukalaisvihaajiksi ja rasisteiksi.

Vierailija
15969/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs oli sitten kun olivat jo eronneet, ja Chantel äiteineen ja pikkusiskoineen lähti New Yorkiin, ja Pedro lähti valistamaan äitiään siitä jyrsijänaamasesta ällöstä pullistelija-Scottista joka tuli tokaa kertaa Dominikaaniseen??? Ekan kerran tyyppi tuli Dominikaaniseen Rakkautta Paratiisissa-sarjassa.

Haa! Joku luki mun ajatukset! Piti meinaan kysyä josko joku on katsonut sekä Chantelin sen kauden missä Scott oli ja myös sen paratiisissa kauden? Koska niissä oli eri juonet! S...tana! Mä haluun rahat takas ;) Paratiisissa Lydia ja Scott eivät muka harrastaneet petipuuhia, Chantelin kaudella kyllä. Ja nää molemmat oli siis filmattu samaan aikaan! Samaten paratiisissa ero tuli siellä rannalla minne Lydia jäi mereen. Itse kaudella ne jatkoi vielä senkin jälkeen. Lydia tiesi, että se nuori tyttö kävi Domissa mutta jatkoivat vielä tovin. Toki ero tuli lopulta, vaan eri juonen kautta. Ärsyttävää! :)

Vierailija
15970/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää menee nyt vähän ohi aiheen mutta täältä voisi löytyä tietoa. Tiedossa on jo se, että jenkeissä ei voi sairastua ellei ole rahaa tai vakuutusta. Opiskelu maksaa maltailta ja siihen pitää alkaa säästää heti kun vauva on syntynyt. Työpäivät on järkyttävän pitkiä ja lomaa naurettavan vähän. Esille on tullut nyt myös sarjassakin pariin kertaan eläkesäästöt. Onko sekin asia huonosti jenkeissä? Eikö niillä ole mitään Kelan tapaista puulaakia joka maksaisi sitten eläkettä ihmiselle joka on raatanut niska limassa liki koko elämänsä? (ilman kunnon lomia ja pitkillä työpäivillä ;) ) Alkaa toden totta ihmetyttää mikä tekee siitä sen ylistetyn ja halutun unelma-maan?! Paljon ...

Ihan vähän lisää ohi aiheen tuosta. Kun olen seurannut "Hengenvaarallisesti lihava" -sarjaa, niin siinä aina ihmettelen, että mistä ne saavat rahaa? Monesti sanotaan että TLC maksaa kun suostuu ohjelmaan, mutta mielestäni se ei riitä vastaukseksi. Nuo kotiin jumiutuneet potilaat eivät ole työssä, vaan sosiaalituella sanovat olevansa ja asuminen ja varsinkin se ruoka maksaa kauheasti. Koskaan ei mainita, että ruokalaskut olisivat liian suuret, koko perheilläkään. Siis en puutu muutoin ao. ohjelmaan, vaan sitä kautta saamani kuva Amerikasta kovin ihmetyttää. En käsitä, mistä rahavarat. 

Vierailija
15971/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olette edeltä kertoilleet Amerikassa pyörivästä, uusimmasta Tell Allista. Joku sanonut, että sitä tulee viitenä iltana sitten täälläkin! Ei kannata mun lähteä kattelemaan, se on aika ikävää ja tyhjää vatvomista tietenkin taas. Itselläni välillä vaikeuksia pysyä perässäkään, sillä en riittävästi enkusta saa selvää, teksti pitää lukea, ja olen kokenut, että Tell Allit paitsi melko tyhmiä, myös raskaita. Siitä Shaunasta olen sitä mieltä, että on ihan tyhjäpää, en pidä sitä hyvänä tässä tehtävässä. Siis mä saan tauon 90 päivästä ja vieroitustakin varmaan sitten, kun Tell Allit vuorossa. 

Minä pidän Ashleyn Manuelista, olen koko ajan tykännyt, että on jotenkin mainio mies. Sen ilmeet ja havainnot kivoja. 

Ginosta mulle tulee aina fiilis, että on tosiaan ihan kiinni noissa seksiin liittyvissä ties missä touhuissa ja on myös sitä pelaamista. On ihan pois raiteiltaan. Aika epämiellyttävä. Vaikuttaa mielestäni, että kärsii kovin ulkonaisesta habituksestaan ja korvaa sitä sitten kaikilla oudoilla seksiin liittyvillä harrasteilla. 

Tänään ti tulee uudet jaksot. Luin jostakin mediasta, että tämän illan jaksossa Rob ja Sophie ovat pitkään esillä Sophien äiti mukaan lukien. Yök, ne kohdat jätän katsomatta, en jaksa katsella Sophieta, mutta en varsinkaan äitiään. 

Vierailija
15972/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine Ginolle olet vaan kalju mies. Millainen on Jasminen seuraava mies ? Rahaa pitää ainakin olla. 

Vierailija
15973/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine Ginolle olet vaan kalju mies. Millainen on Jasminen seuraava mies ? Rahaa pitää ainakin olla. 

Lienee tää kaveri nykyään.

https://meaww.com/who-is-matt-branis-90-day-fiance-star-jasmine-pineda-…

Vierailija
15974/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rob ota jalat allesi ja pakene. Kamalampaa anoppia ei voi olla.

Vierailija
15975/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rob ota jalat allesi ja pakene. Kamalampaa anoppia ei voi olla.

Eikä äitiä. Millä tuo äiti pitää aikuista tyttöään pihdeissä, rahallako. Shoppailee eikä käy töissä, mistä nämä rahaa vetävät🤨

Vierailija
15976/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Angela ja Michael on yhdessä, mitä kumpikaan tuosta suhteesta saa? Angela huutaa ja raivoaa kokoajan tekee Michael mitä vain, mutta silti se on ollut suhteessa 7 vuotta, vaikka ilmeisesti Michael ei osaa tehdä mitään oikein. Ja miksi Michael sietää tuota käytöstä, ei vain voi ymmärtää.

Vierailija
15977/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuelista alkaa tulla semmonen asenne että "en kuulkaas välitä kettujakaan ja onneks en ymmärrä teidän kaikkien muiden jutusteluja". :D Tosi hauska ja virkistävä asenne tämän sarjan henkilöltä! Tätä lisää!

Säälittää tuo Michael, kun joutunut kuunnella Angelan sättimistä ja sekoiluja vuosikausia. Nainen kävi vielä muokkauttamassa itsestään kirurgeilla eri näköiseksi, ja sillä nousi keltainen neste korkealle hattuun. Ei ihme että miehelle on tullut traumaperäisiä henkisiä traumoja ja joutuu myöntää tuon maailmanlaajuisella tv-kanavalla :(

Jenkeissä oli julkaistu video 80-luvun suosikkiartisti Vanilla Icen keikalta, niin Angela on siellä lavalla hytkymässä valkoisen räppimusiikin tahtiin kuin mummeli vanhainkodissa ja 2 numeroa liian pienissä vaatteissa niin että heltat ja allit heilui! Ei saaaatana :D :D :D

Vierailija
15978/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus äskeiseen kun tekstinsyöttö taas säätää omiaan: stressiperäisiä ja henkisiä traumoja

Vierailija
15979/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Angela ja Michael on yhdessä, mitä kumpikaan tuosta suhteesta saa? Angela huutaa ja raivoaa kokoajan tekee Michael mitä vain, mutta silti se on ollut suhteessa 7 vuotta, vaikka ilmeisesti Michael ei osaa tehdä mitään oikein. Ja miksi Michael sietää tuota käytöstä, ei vain voi ymmärtää.

Osaa Michael yhden asian täysin oikein ja nyttemmin pistää rahaa sivuun pahan päivän varalle🤣

Vierailija
15980/27900 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaìsin isä Carlos on aika hottis. 

Ketju on lukittu.