Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
15841/27900 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa on nähty jos jonkinlaisia sukulaisia. Hyviä, pahoja ja kaikkea siltä väliltä, vaan tää Patrickin isä on kyllä pahin näätä ikinä!!! Ukkeli tosiaan pitää omaa poikaansa pankkiautomaattina :( Onneks John sille vähän laittoi jarruja Thaisin kanssa. Ja Manuelin ilme oli verraton kun Ashley kertoi velan määrän! :D Äkkiä se avioehto tänne :D

Vierailija
15842/27900 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että Ashley huijasi lainan määrässä, niin sai tyypin suostumaan helposti avioehtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15843/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sarjassa on nähty jos jonkinlaisia sukulaisia. Hyviä, pahoja ja kaikkea siltä väliltä, vaan tää Patrickin isä on kyllä pahin näätä ikinä!!! Ukkeli tosiaan pitää omaa poikaansa pankkiautomaattina :( Onneks John sille vähän laittoi jarruja Thaisin kanssa. Ja Manuelin ilme oli verraton kun Ashley kertoi velan määrän! :D Äkkiä se avioehto tänne :D

Asuelun äiti ja siskot oli aika pahoja, samoin Pedron äiti ja sisko. Rahanahneita ja väkivaltaisia, en tiedä onko tuo Patrickin isä pahin mitä on nähty. Törkeetä pyytää oman lapsenlapsen juhlien järjestämisestä maksua, mutta ainakaan se ei yrittänyt lyödä ketään tai ruvennut huutamaan kurkku suorana, kuten nuo äidit ja siskot ovat tehneet.

Vierailija
15844/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, Asuelun äiti ja sisko olivat tosi  viehättäviä ihmisiä, kaikissa tapaamisissa huusivat  "gimme money!!!" pojalleen,   Kalanille ja muulle perheelle! Mitään muuta keskusteltavaa ei ikinä ollut kuin anna rahaa, antakaa rahaa ja tämä huutamalla ja käsiksi käymällä. Äiskä ja tytär reissasivat Samoan ja jenkkien väliä, joten mitään tyhjätaskuja eivät edes olleet. Asueluahan epäiltiin alussa jotenkin älyllisesti vammaiseksi, ja äitinsä ja siskonsa kyllä vaikuttivat jotenkin vajaamielisiltä, päällekäyvän raha-jankutuksen kanssa,  oisko kyseessä oikeasti joku samoalainen sisäsiittoinen porukka tms? 

Minä hakkaan teidät kaikki, julisti sisko Tammy videon välityksellä Tell Allissa. Ja jatkoi sitäkin hakkaamisen hokemista ihan normisettinä. 

Vierailija
15845/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, Asuelun äiti ja sisko olivat tosi  viehättäviä ihmisiä, kaikissa tapaamisissa huusivat  "gimme money!!!" pojalleen,   Kalanille ja muulle perheelle! Mitään muuta keskusteltavaa ei ikinä ollut kuin anna rahaa, antakaa rahaa ja tämä huutamalla ja käsiksi käymällä. Äiskä ja tytär reissasivat Samoan ja jenkkien väliä, joten mitään tyhjätaskuja eivät edes olleet. Asueluahan epäiltiin alussa jotenkin älyllisesti vammaiseksi, ja äitinsä ja siskonsa kyllä vaikuttivat jotenkin vajaamielisiltä, päällekäyvän raha-jankutuksen kanssa,  oisko kyseessä oikeasti joku samoalainen sisäsiittoinen porukka tms? 

Minä hakkaan teidät kaikki, julisti sisko Tammy videon välityksellä Tell Allissa. Ja jatkoi sitäkin hakkaamisen hokemista ihan normisettinä. 

Tälläista roskaa filmataan ja minä katson😜🤮🤮🤮🤮

Vierailija
15846/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuelu kyllä vaikuttaa siltä, että olisi normaalia alempi ÄO. Ja Kalani vielä kohtelee usein kuin lasta ja puhuu kuin lapselle. Jotenkin todella omituinen suhde, miksi joku aikuinen ihminen haluaisi olla 12-vuotiian tasolle jääneen miehen kanssa? Asuelusta tulee Forrest Gump vibat, ei välttämättä mitenkään kehitysvammainen tai edes älyllisesti jälkeenjäänyt, vaan vähän hidas ja siinä rajalla voiko olla normaaliopetuksessa vai pitäisikö olla erityiskoulussa.

Vierailija
15847/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että Ashley huijasi lainan määrässä, niin sai tyypin suostumaan helposti avioehtoon.

Toki voi olla niin, paitsi että äkkiäpä Jenkeissä tulee opinnot maksamaan tuon verran, jos perhe ei ole säästänyt "sitä kuuluisaa college money":a lapselleen tai lapsilleen.

Ashleyllä ollut varmaan ollut enemmänkin opintovelkaa, ehtinyt maksaa pois, mutta satatonnia oli silti vielä jäljellä :D

Jenkkien Education Data Initiative-sivusto kertoo opintojen hinnasta näin:

"The average cost of attendance for a student living on campus at an in-state public 4-year institution is $27,146 per year or $108,584 over 4 years.

Out-of-state students pay $45,708 per year or $182,832 over 4 years.

Private, nonprofit university students pay $58,628 per year or $234,512 over 4 years"

Minun suomalainen ystävä kävi tuollaista viimeksi mainittua amerikkalaista yksityistä yliopistoa, oli ns. "jatko-/erikoistumis -tehokurssi" omille aiemmille Suomen yliopisto-opinnoilleen mitkä suorittanut 10+ vuotta aiemmin, ja siinä tapauksessa tuolta yliopistosta valmistuttiin alle vuodessa. Hänen työpaikkansa maksoi sen, harvalla olisi muuten tuollaiseen varaa ellei saisi stipendejä ta yritys sponsoroisi. Olisiko se alle vuoden opintokustannus ollut jotain 60 000 euron luokkaa ja tuon lisäksi hänelle maksettiin matkat ja asuminen.

Vierailija
15848/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään aivan turha ottaa tästä henkilökohtaisesti nokkiinsa, mutta Lorenin äiti, oletteko huomanneet: kasvonsa näyttävät jotenkin heikkolahjaiselta, lähes downilta?

Isä näyttää perus mörökölliltä ja se äiti tuolta, niin miten Lorenista tullut noin nätti? :)

Ehkäpä Lorenista tulee vanhemmiten saman näköinen. Niin minulle kävi, vaikka nuorena en ollut juurikaan äitini näköinen!

Taas on mennyt jollain ohi. Täällä on jo aiemmin kerrottu, että kilpirauhasen toimintaan liittyvä, Basedowin tauti aiheuttaa tuollaiset silmäoireet. Michael Monroella sama vaiva. Eli aika tympeää alkaa sairauden takia arvostella ulkomuotoa.

No no, onhan se äippä muutenkin vähän hm. Turha hyökätä😡ei kai ne kaik

Se on huomattu, että täällä on paljon ihan pakkomielteistä sarjan naisten haukkumista, ei siinä mitään, ne vaan ohittaa. Mutta kun aletaan jonkun silmäsairauden takia solvaamaan ja luokittelemaan heikkolahjaiseksi niin se menee jo pikkasen yli. Jos sitä pahaa oloa on pakko purkaa palstoilla ilkeilemällä, niin eiks ne ilkeydet voisi jättää sitten niihin ihmisiin jotka ovat itse aiheuttaneet muutokset normi ulkonäköön? Ja tästä ei nyt tarvi kenenkään vetää hernettä nenään! Ihan asiallinen pyyntö.

Kuka teki susta palstakytän vai ittekö nimesit ittes??

jos yrittäsit olla ottamatta ittees ja hampaankoloos joka ikistä kommenttia mitä noista tänne heitetään! Ne on julkimoita ja vapaaehtosesti telkkarissa antamassa itseestään huonoa kuvaa. Me ollaan anonyymejä joten ei täällä tarvi ketään läksytellä niinku joku pyhäkouluope.

-eri

Vierailija
15849/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Lukekin jokin incel? Ollu ilman naista ja sitten lähtee ulkomaille, hankkii sieltä alaikäisen teinitytön joka on paikallisten mukaan ja tunnetusti viihtynyt jenkkigringojen seurassa siellä turistikaupungissa aiemminkin.

ja mihin se tyhmä äijä tarvii ees avioehtoa, ku kämppä on äitinsä nimissä tuolla Medellínissä, pistäny omat vähäset rahansa turkkireuhkoihin ja kiinalaisen näkösiin aurinkolaseihin, niihin mannetyylisiin kultakorviksiin ja kolumbialaismuijan tennispallotisseihin ?!?!?

Naurattaa ajatus kiinalaisen näköisistä aurinkolaseista 😁

Kierot ja sekavat ku mitkä. :D :D :D

Vierailija
15850/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään aivan turha ottaa tästä henkilökohtaisesti nokkiinsa, mutta Lorenin äiti, oletteko huomanneet: kasvonsa näyttävät jotenkin heikkolahjaiselta, lähes downilta?

Isä näyttää perus mörökölliltä ja se äiti tuolta, niin miten Lorenista tullut noin nätti? :)

Ehkäpä Lorenista tulee vanhemmiten saman näköinen. Niin minulle kävi, vaikka nuorena en ollut juurikaan äitini näköinen!

Taas on mennyt jollain ohi. Täällä on jo aiemmin kerrottu, että kilpirauhasen toimintaan liittyvä, Basedowin tauti aiheuttaa tuollaiset silmäoireet. Michael Monroella sama vaiva. Eli aika tympeää alkaa sairauden takia arvostella ulkomuotoa.

Olisko jossain faktaa että Lorenin äidillä olisi Basedown?

Mun mielestä sillä äidillä on ihan tyypilliset israelinjuutalaiset "väsyneen koiran" näköiset silmäluomet ja varmasti jotain pohjoisafrikkalaista perimää myös, olisiko marokonjuutalaista.

Monroesta tiedämme tuon faktana koska on itse tuonut asian esiin ja koska ulkonäkö on muuttunut silmien osalta.

Se Emilyn kielen lässyttäminen ei ollut sairaus, sillä on paksu kieli ja se on tapa, kuten vanhat saman kaupungin koulukaverinsa olivat todenneet. Joten ei liian paksua kieliä aleta leikkelemään pienemmiksi ellei ne tukehduta henkilöä. Emilyn isällä on myös geneettisesti paksu kieli, mutta hän puhuu siistimmin eikä huuda ja mökää kieli ulkona kuten olette huomanneet.

Natalien silmät luonnostaan sellaiset, meikkaa ne väärin ja liian mustilla, paksuilla renkailla jotta vetisen näköiset mollamaijasilmänsä korostuu.

Vierailija
15851/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuelu kyllä vaikuttaa siltä, että olisi normaalia alempi ÄO. Ja Kalani vielä kohtelee usein kuin lasta ja puhuu kuin lapselle. Jotenkin todella omituinen suhde, miksi joku aikuinen ihminen haluaisi olla 12-vuotiian tasolle jääneen miehen kanssa? Asuelusta tulee Forrest Gump vibat, ei välttämättä mitenkään kehitysvammainen tai edes älyllisesti jälkeenjäänyt, vaan vähän hidas ja siinä rajalla voiko olla normaaliopetuksessa vai pitäisikö olla erityiskoulussa.

Sisäsiittosella saarella kasvanut, ja varmaan taustalla jotain autismia. Vaikuttaa välillä elävänä jossain omassa maailmassaan, ja on kuin kolmas iso poika Kalanille :D

Vierailija
15852/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävän

Vierailija
15853/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilystä ja Ashleystä huokuu kummastakin semmosta katujyrämäistä ja itsestään melua pitävää "mä oon bossy nainen ja ylpee siitä", aina kuin olisivat sotaan lähdössä ja vänkäävät vaikka maailman loppuun asti.

Ei tuollainen ole naisellista käytöstä, että päällepäsmäröidään, nakellaan niskoja ja korotetaan ääntä sama missä silleen että "mä oon sentään aina oikeassa ja mun äijä saa aina viimesen sanan kotona kun sanoo mulle, että: kyllä kultaseni"

Vierailija
15854/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuelun äiti ja siskot oli aika pahoja, samoin Pedron äiti ja sisko. Rahanahneita ja väkivaltaisia, en tiedä onko tuo Patrickin isä pahin mitä on nähty. Törkeetä pyytää oman lapsenlapsen juhlien järjestämisestä maksua, mutta ainakaan se ei yrittänyt lyödä ketään tai ruvennut huutamaan kurkku suorana, kuten nuo äidit ja siskot ovat tehneet.

Ai niin ne. Mä olin ihan unohtanut tuon kauhukaksikon Samoalta. Siinä oli kanssa mamma aina käsi pitkällä money money money. Jaetulle ykkössijalle Patrickin isän kanssa. Mutta toi Jose on siitä iljettävä tapaus, että se elättää itsensä oman lapsensa vuokra-asunnolla muu muassa, jota se ei edes huolla. Odottaa vaan, että lompakko tulee paikalle vaimonsa ja lapsensa kanssa ja sitten lyödään käteen työlista ja omalla ranchilla sama juttu. Näätä mikä näätä!

Vierailija
15855/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Asuelun äiti ja sisko asuivat Jenkeissä, jossain eri kaupungissa, oliko ne jollain sukulaisellaan pitemmän aikaa?

Kun ne vaati Asuelulta ja Kalanilta rahaa, niin Kalani sanoi että heillä on lapset elätettävänä niin siihen tuo mamma huusi ettei välitä niistä lapsista, että antakaa mulle vaan mun rahat!

Ja se mamma tarvi rahaa kun sitä pitää viedä Samoaan kirkolle ja papille!!!! Viedään nyt sitten papille kaikki ruokakin lasten suusta, herraisä sentään!

Vierailija
15856/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luki mun ajatukset. Olin just aikeissa tulle tänne ihmettelemään miten voi olla jostain opiskelusta noin kammovelat niskassa. Mutta noilla hinnoillahan se 100.000 tulee helposti täyteen. Sen mä oon aina tiennyt, että jenkeissä ei saa sairastua ellei ole lompakko tolkulla rahaa tai kaiken kattavaa vakuutusta. Tää opintovelkajuttu oli vieraampi mutta nyt aukesi myös se miksi ne vanhemmat aina säästää lasten opiskeluihin! Hullu maa! Kuka sinne haluaa muuttaa jonkun green cardin perässä? :)

Vierailija
15857/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku luki mun ajatukset. Olin just aikeissa tulle tänne ihmettelemään miten voi olla jostain opiskelusta noin kammovelat niskassa. Mutta noilla hinnoillahan se 100.000 tulee helposti täyteen. Sen mä oon aina tiennyt, että jenkeissä ei saa sairastua ellei ole lompakko tolkulla rahaa tai kaiken kattavaa vakuutusta. Tää opintovelkajuttu oli vieraampi mutta nyt aukesi myös se miksi ne vanhemmat aina säästää lasten opiskeluihin! Hullu maa! Kuka sinne haluaa muuttaa jonkun green cardin perässä? :)

Tai edes työn perässä, kun amerikkalaisten työpäivät noin 9-10 tunnin mittaisia! :-o

Toki sen päivän aikana voi pitää pitkää lounasta, tehdä töitä omaan tahtiin, käydä hoitamassa omia asioita, mutta silti. Eikä niillä ole lakisääteisiä lomia, eikä lomarahoja, mutta jotkut yritykset tarjoavat peräti 10 päivän maksettua lomaa vuodessa. Tuo menee monilla siihen että 5 päivää kesällä ja 5 päivää joulun ja uudenvuoden aikaan. Siksi monet amerikkalaiset hakevat Euroopasta töitä kun pääsevät esim. Suomessa nauttimaan 5 viikon maksetuista lomista vuodessa.

Vierailija
15858/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette joskus katsoneet House Hunters Internationalia, niin siinä monet perheet lähtee USA:sta Keski- tai Pohjois-Eurooppaan töiden perässä ja kehuvat aina että kun voivat viettää enemmän aikaa perheen kanssa, yleensä kun noilla on alle kouluikäiset lapset, sillä työpäivät on lyhyempiä ja palkalliset lomat pitkiä ja voivat samalla reissata ja nähdä Eurooppaa, kunnes palaavat muutaman vuoden päästä USA:han kun lapset menevät kouluun.

Vierailija
15859/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oikeesti hullu systeemi mikä niillä on! Joku viisaapi voi korjata mutta eikös ne niitten kalliit yliopisto-opiskelut ole jotain opetellaan väittelemään, on oikein joukkueet ja kaikki. Pääaineena opiskeluissa englannin kirjallisuus.Jep, ja sillä tekee työmaailmassa mitä?! Kannatais panostaa vaikka aluksi maailman historiaan, maantietoon, uusiin kieliin, jolloin se suppea maailmakuva avautuis, että jenkkilä ei ole aurinko jonka ympärillä koko muu maailma kiertää.

Vierailija
15860/27900 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on asunut yli 40 v Amerikassa, Hänen ainoalla pojallaan oli koripallostibendi Virginia Tech yliopistoon. Hän sai hyvän työpaikan Microsoftilla. Työnantaja tarjoaa terveydenhoidon ja hammashoidon koko perheelle. Jopa vauvan syntymään liittyvät kulut maksoi työnantaja.

Poika on noin puolitoistavuotias ja hänelle säästetään jo opiskelurahoja.

Ketju on lukittu.