Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
15641/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin katsoa tätä sarjaa vähän ennen kuin siihen tuli mormoniperheen Steven Salt Lake Citystä joka lähti Turkkiin tapaamaan venäläistä Alinaa, jonka mummi ja äiti pelkäsi että pelottavat mormonit vie tytön Amerikkaan jossa varastavat sisäelimensä :D Koska venäläisille on kerrottu noin.

Myöhemmin luin että 90 sarjassa on paljon mormoneja tuon Stevenin lisäksi, ja jokunen on ehtinyt eroamaan siitä lahkosta; Armando (Kennyn), Corey (Evelinin), Kalani (Asuelun), Russ (Paolan), Alan (Kirlyamin) ja Josh (Aleksandran).

Real Housewives of Salt Lake City-sarjassa on suuri osa mormoneja, pari juutalaisuudesta mormoniksi kääntynyttä ja Salt Lake Cityyn muuttanutta, yksi mormoni joka kääntynyt muslimiksi (se emäntä joka nyt vankilassa). Mietin mikä vimma heillä on hakeutua tositelkkari-sarjoihin, tuskin ilosanoman levittäminen??

..... ja sitten bonuksena tämä RHoSLC:ssa oleva kuvan tummaihoinen kristillisen vapaakkirkkolahkon vetäj

Steven oli minusta ällö. Petti tyttöystäväänsä. Ja millä lihaksilla? Oli naurettava rimpula.

.

Vierailija
15642/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeveessä pyörii näköjään uusintana rasittava Chantteliper$e eikun perhe, ja äitinsä ramppaa yksityisetsivän luona ja salaliittoilee Pedroa kohtaan. Perheen naiset äitinsä johdolla sovittelevat peruukkeja yhdessä ja lähtevät New Yorkiin naisten kesken esittelemään Meksikossa(?) lihavuusleikattua nuorempaa tytärtä mallitoimistolle.

Positiivista tuossa sarjassa se että Pedron sisko alkoi oppia englantia ja puhuu puolet ajasta ja haastatteluissa englanniksi. Pedron äiti meni englannin kielikurssille ja on peräti oppinut siellä 5 sanaa.

Enempää en jaksanut katsoa. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15643/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävä Mormoni-Steven halusi kolmenkimppoja, muttei miehiä. Vaimoaan yritti käännyttää tuollaiseen.

Kehui suudelleensa satoja naisia, ollut yhdynnässä monen kanssa ja pettänyt aiempia tyttöystäviään.

Mutta venäläinen vaimonsa ei saanut juoda viinilasillista, eikä kahvia.

Vierailija
15644/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse tätä palstaa enää lukea. Sääli, että aiemmin kiva keskustelu on muuttunut yhdeksi ja samaksi jauhannaksi samoista asioista, over and over again. Joo, kaikki on lukeneet, että tehdään kauneusleikkauksia, joo, kaikki on kuulleet noin 100 kertaa, että Kardashianeja kopioidaan, joo, kaikki on kuulleet noin miljoonaan kertaan, että sarja on feikki. Ei tänne mahdu enää keskustelua itse sarjan tapahtumista. Kiitos kaikille aiemmin itse sarjaa kommentoineille! Niitä oli kiva lukea. Keskenkasvuiset jankuttajat saavat nyt vallata (tämänkin) keskusteluketjun. Pitäkää kivaa aina samojen kommenttejen kanssa! Tai katsokaa Olympialaisia välillä, niitä ei ole käsikirjoitettu etukäteen :)

Ketju on yli 2 vuotta vanha niin ei ole ihmekään että samat aiheet nousevat esiin. Harva jaksaa selata sata sivua taaksepäin tarkistamaan onko joku huomannut tätä asiaa. Sarja tulee uusintana niin joku voi nyt nähdä ensimmäistä kertaa jonkun jakson josta jo vuosi sitten muut keskustelivat.

Nittä kommenteja itse sarjasta ja tuoreimmista tapahtumista tulee silloin kun uusi jakso tulee telkkarista, välipäivinä sitten voi tulla kommenteja vanhoista asioista tai yleisiä huomioita koko tosi-tv ilmiöstä tai nykyajan julkkiksista.

Taidat itse olla keskenkasvuinen, koska se ketä haukkuu on ite!

No niinpä, taas se alkoi taas vuodattaan ja haukkuun meitä muita, kun ei itse onnistu millään ilveellä tuottamaan tänne mitään muuta tekstiä kuin toisiin kohdistettua haukkumistekstiä! Kirjottaisi itse sarjasta jotain kommenttia, niin muut saattavat kommentoida, mutta kun ei älyä vaan kaikki kommenttinsa sitä kun haukkuu muiden keskustelua, vähän väliä. Tuhlaa vain muilta ketjutilaa itsensä ja mielihalujensa korostamiseen. Varmaan kauhea ihminen livenä, hyi onneksi en tunne ja vaihtaisin kadun toiselle puolen jos tulisi vastaan.

Vierailija
15645/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen Brasilian sademetsiin englannin kielen taidottoman naisen perässä lähteneen Paulin taustat oli, en seurannut sarjaa, mutta jossain oli juttua että se olisi tuhopolttanut jonkun kodin, omansa, eksänsä vai yhteisen? Muistaako kukaan tuosta mitään?

Vierailija
15646/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENSITREFFIT ULKOMAILLA, oli sen suomalaissarjan nimi, josta täällä kyseltiin =)) Vuodelta 2021.

Vierailija
15647/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ENSITREFFIT ULKOMAILLA, oli sen suomalaissarjan nimi, josta täällä kyseltiin =)) Vuodelta 2021.

Tuolla juttua siitä miten pareille kävi, julkaistu joulukuussa 2021

https://www.seiska.fi/katso/nain-ensitreffit-ulkomailla-pareille-kavi-l…

Vierailija
15648/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse tätä palstaa enää lukea. Sääli, että aiemmin kiva keskustelu on muuttunut yhdeksi ja samaksi jauhannaksi samoista asioista, over and over again. Joo, kaikki on lukeneet, että tehdään kauneusleikkauksia, joo, kaikki on kuulleet noin 100 kertaa, että Kardashianeja kopioidaan, joo, kaikki on kuulleet noin miljoonaan kertaan, että sarja on feikki. Ei tänne mahdu enää keskustelua itse sarjan tapahtumista. Kiitos kaikille aiemmin itse sarjaa kommentoineille! Niitä oli kiva lukea. Keskenkasvuiset jankuttajat saavat nyt vallata (tämänkin) keskusteluketjun. Pitäkää kivaa aina samojen kommenttejen kanssa! Tai katsokaa Olympialaisia välillä, niitä ei ole käsikirjoitettu etukäteen :)

Sen verran puutun keskusteluun, että tuosta ylläolevasta kommentista on muutama sanonut, että siinä haukutaan muita kirjoittajia. Siinä ei mun mielestä ole yhtään ainoaa haukkumasanaa. Keskenkasvuinen ei ole haukkumasana. Se tarkoittaa ihmistä jolla kehitysprosessi aikuiseksi kasvun matkalla on kesken. Jos joku ottaa itseensä siitä, että kirjoittaja kritisoi samaa toistavia kommentteja, niin ei sekään haukkumista ole. Kyllähän täällä näkyy puolin ja toisin lentelevän välillä ikäviäkin ilmauksia, esim. aika hyvin kuvaa juuri "keskenkasvuista" kun joku nimitteli kirjoittajaa fossiiliksi. Se alkaa jo hipoa haukkumista. Paitsi, että se "fossiili" lienee tarpeeksi kypsä (ylikypsä? ;) ) olemaan nimittelemättä. Siinä se pikku ero :) Hyvä esimerkki keskenkasvuisesta on Madelein! Tytöllä on vielä pitkä matka siihen, että tajuaa kuinka aikuiset puhuu ja käyttäytyy. Sitä Lukekin sanoi yhdessä jaksossa, että hän haluaisi naisen, ei kiukuttelevaa lasta. Mutta nyt meni ohi aiheen, kivaa sunnuntaita itse kullekin! :)

Vierailija
15649/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran puutun keskusteluun, että tuosta ylläolevasta kommentista on muutama sanonut, että siinä haukutaan muita kirjoittajia. Siinä ei mun mielestä ole yhtään ainoaa haukkumasanaa. Keskenkasvuinen ei ole haukkumasana. Se tarkoittaa ihmistä jolla kehitysprosessi aikuiseksi kasvun matkalla on kesken. Jos joku ottaa itseensä siitä, että kirjoittaja kritisoi samaa toistavia kommentteja, niin ei sekään haukkumista ole. Kyllähän täällä näkyy puolin ja toisin lentelevän välillä ikäviäkin ilmauksia, esim. aika hyvin kuvaa juuri "keskenkasvuista" kun joku nimitteli kirjoittajaa fossiiliksi. Se alkaa jo hipoa haukkumista. Paitsi, että se "fossiili" lienee tarpeeksi kypsä (ylikypsä? ;) ) olemaan nimittelemättä. Siinä se pikku ero :) Hyvä esimerkki keskenkasvuisesta on Madelein! Tytöllä on vielä pitkä matka siihen, että tajuaa kuinka aikuiset puhuu ja käyttäytyy. Sitä Lukekin sanoi yhdessä jaksossa, että hän haluaisi naisen, ei kiukuttelevaa lasta. Mutta nyt meni ohi aiheen, kivaa sunnuntaita itse kullekin! :)

😂😂😂Miksi ihmeessä vastailet itsellesi, ja yrität puolustella, selitellä ja lakaista mollaamisesi maton alle koska ainakin 4 tai 5 muuta tämän päiväistä kommentoijaa kritisoivat sinun ala-arvoisia mollaamisviestejä? Niin läpinäkyvää. 😂😂😂 Miinuspeukkujen määrä kulkee polkuna vanassa sun perässäs, kuin lapsi joka käynyt keksipurkilla ja murentaa murut lattialle jälkeensä todisteiksi. Lopeta äläkä nolaa itseäsi enää enempää.

Vierailija
15650/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille jäänyt mieleen mitään erityisen hauskoja kohtauksia sarjasta?

Minulle on sen lisäks kun Big-Ed joutu ruttosen näkösen rotan kanssa suihkuun Filippiineillä, ja kun sen piti auttaa Rosen isää possujen ruokinnassa niin luisteli ja liukasteli siellä possuaitauksessa mudassa ja kakassa :DDDDD

Samoin kun Ms Debbie tapasi Marokossa sen aasin jolle alkoi laulaa tuutulaulua, kiipesi aasin selkään ja kellahti melkein saman tien maahan niin että tukka pölähti! :DDDDD

Ekoilla kausilla Paul Brasiliassa bakteeri ja ötökkäkammonsa kanssa! Sen varustus uintia varten oli hillitön! Karinen ilme oli näkemisen arvoinen kun tää kämmersi pukukopista siinä kumipuvussa ja oli laittanut vielä sinne alle pari kortsua ettei ui jokiameeba pilistä sisään ;D;D;D

Vierailija
15651/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sen lisäks kun Big-Ed joutu ruttosen näkösen rotan kanssa suihkuun Filippiineillä, ja kun sen piti auttaa Rosen isää possujen ruokinnassa niin luisteli ja liukasteli siellä possuaitauksessa mudassa ja kakassa :DDDDD

Samoin kun Ms Debbie tapasi Marokossa sen aasin jolle alkoi laulaa tuutulaulua, kiipesi aasin selkään ja kellahti melkein saman tien maahan niin että tukka pölähti! :DDDDD

Ekoilla kausilla Paul Brasiliassa bakteeri ja ötökkäkammonsa kanssa! Sen varustus uintia varten oli hillitön! Karinen ilme oli näkemisen arvoinen kun tää kämmersi pukukopista siinä kumipuvussa ja oli laittanut vielä sinne alle pari kortsua ettei ui jokiameeba pilistä sisään ;D;D;D

Ainiin tuo oli se joka veti kokovartalo-kuivapuvun lisäks niitä kortsuja päällekkäin uimarannalla, huh huh loppuikohan pippelistä verenkierto?!? :-D

Vierailija
15652/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin tuo oli se joka veti kokovartalo

Ja sinne pukuun jäi niin paljon ilmaa, että eihän Paul pystynyt edes uimaan, se jäi jotenkin omituiseen asentoon kellumaan ;D

Vierailija
15653/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku (yks ja sama ikivalittaja) jaksaa valittaa tästä keskustelusta, koska minun mielestä täällä on kaikenlaista mukavaa ja informatiivista kommenttia, menneistä, tulevista, parhaillaan ohjelmistossa olevista ja vielä niiden siviili-someista.

Myös teiltä jotka olette asuneet USA'ssa ja tunnette sieltä väkeä eri puolelta mannerta. Olen saanut paljon tietoa kulttuuristaan ja tavoistaan.

On ollut virkistävää lukea kommentteja muista vastaavista tosi-TV sarjoista että mitä niistä on otettu, kopioitu, ja että miten kaikki tapahtumarikkaat sarjat on ohjattu menemään riitaisiksi ja plastikkakirurgiaa ja muovisuutta suosivaksi, enkä minä olisi hoksannut että ne meikkejä ja muuta myyvät Kardanshianit ovat vaikuttaneet niin paljon noiden amerikkalaisten ja ulkomaalaisten ihmis"arvoihin" ja määritelleet sitä miltä kaikki tulisi näyttää, ja jopa siihen miten ääntä tulisi teeveessä käyttää ellette Te olisi tuoneet niitä sopivasti esiin. Kiitos siitä, ainakin minä olen tyytyväinen ja viihdyn tässä keskusteluketjussa. 👍👍 ja minun puolesta saatte jatkaa tähän samaan informatiiviseen ja  hupaisaan tyyliin vaikkei se yhtä tai korkeintaan kahta valivali-riivinrautaa miellyttäisi. 😉👌

Vierailija
15654/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se lesbo oli joka lähti Britteihin, joku sottanen joka paskoi ja pissasi kameran edessä pylly paljaana asuntovaunun vieressä, ja tykkäs ötököistä, ja oli pettänyt kaikkia kumppaneitaan? Se kenen vaalea brittinainen vaikutti herttaselta.

No anyway, se mölisee nyt omassa somessaan että miten HÄN on keksinyt sen taloidean että pistetään nämä 90 DF-ihmiset samaan taloon ja kuvataan! Että oli esittänyt asian tuotannolle jotka varastaneet sen ja että aikoo ottaa yhteyttä lakihenkilöihin! Voi luoja mitä ääliömäisyyttä sillä eikö se ole kuullut esimerkiksi Big Brother Talosta jossa väki pistetään samaan taloon ja kuvataan, tai Jersey Shoren biletalo jossa ne pistettiin samaan taloon ja kuvattiin!!! :DDDDD

Vierailija
15655/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tosiaan tuosta joitakin päiviä sitten että se mölisee somessaan kun se mainittiin Reddit-keskustelussa, mutten muista enää sen naisen nimeä.

Vierailija
15656/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tosiaan tuosta joitakin päiviä sitten että se mölisee somessaan kun se mainittiin Reddit-keskustelussa, mutten muista enää sen naisen nimeä.

No nyt muistin, Statler. Ensin pyörähti mielessä että Staplers :D

Alkuperäinen nimensä on muuten Carolyn, tuo Statler on keksitty nimi.

Vierailija
15657/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sivu takapäin joku kirjoitti: "...minusta tämä keskustelu välillä hauskempaa ja humoristisempaa kuin varsinainen käsikirjotettu sarja. =D "

Niin minustakin. Tämä palsta on hyvä lisä 90 päivää -hömppäharrastukseen. Tietenkin välillä jotkut äksyt, hermostuneet kommentoijat vievät rakentavaa fiilistä, mutta heidät kannattaa vain hiljaa ohittaa. Kun esim, eihän sillä väliä, jos jostakin asiasta jo on ollut monta kertaa puhetta, sillä eihän kukaan, joka tulee uutena kirjoittamaan, käy selaamassa koko settiä, lähes 800 sivua, jotta tarkistaa, onko aikomastani asiasta jo kirjoitettu :) .  

Mulla on taustalla jokunen Amerikassa käyminen ja siitä on jäänyt kiinnostus kaikkeen, mitä nyt voi siltä mantereelta havaita, nähdä, kuulla, mukaan lukien nämä amerikkalaiset jatkofilmit, vaikka ne eivät tasokkaita olisikaan. Ne kokonaisuudessaan kuitenkin kuvaa sitä ihmistyyppiä ja myös koteja ja maisemia voi katsella. Erilaisia oikeita dokumentteja, jotka kertovat USA:sta hakeudun katsomaan, kuten viime yönä katsoin Päidekoukussa ja Huumebisnes Oy National Geograficista. 

Vierailija
15658/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminen ja Ginon häissä oli jossain kohtaa ollut kukista tehty J & S, ja keskustelijat kyselivät että mikä on Ginon oikea nimi jos se alkaakin S:llä kun setänsä oli kirjoittanut johonkin postaukseensa siitä että "Gino". Muistan että sitä olisi kommentoitu jossain vaiheessa että oikea nimensä olisi Santino ja siksi kutsumanimi "Gino". Jossain luki että olisi Giovanni.

Vierailija
15659/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin tuo oli se joka veti kokovartalo

Miehen juoksu oli kuin mielipuolen menoa, mikähän niiden lapsesta tuli. Suloinen lapsi.

Vierailija
15660/27900 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se lesbo oli joka lähti Britteihin, joku sottanen joka paskoi ja pissasi kameran edessä pylly paljaana asuntovaunun vieressä, ja tykkäs ötököistä, ja oli pettänyt kaikkia kumppaneitaan? Se kenen vaalea brittinainen vaikutti herttaselta.

No anyway, se mölisee nyt omassa somessaan että miten HÄN on keksinyt sen taloidean että pistetään nämä 90 DF-ihmiset samaan taloon ja kuvataan! Että oli esittänyt asian tuotannolle jotka varastaneet sen ja että aikoo ottaa yhteyttä lakihenkilöihin! Voi luoja mitä ääliömäisyyttä sillä eikö se ole kuullut esimerkiksi Big Brother Talosta jossa väki pistetään samaan taloon ja kuvataan, tai Jersey Shoren biletalo jossa ne pistettiin samaan taloon ja kuvattiin!!! :DDDDD

90 daysissäkin on ollut pillow talkin avausjakso jossa ne parit ovat samassa talossa yhdessä katsomassa sarjaa että ei se tuossakaan formaatissa ihan uusi idea ole.

Ketju on lukittu.