Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
9361/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä jaksaako Sheila Davidia loppujen lopuksi. Kun suri, niin autossa vihasesti otti puhelimen kun Davidilla oli asiaa. Ehkä kuurous muodostuu ylitsepääsemättömäksi esteeksi heidän välillään, Sheila ei vaan jaksa kommunikoida. Tykkään Sheilasta tosi paljon, mutta ehkä olisi onnellisempi kuulevan kanssa.

Sheila ei ole tottunut poimimaan rusinoita pullasta ja muistaakseni hänellä itselläänkin on kuulossa häikkää. Opettelisi Davidin kanssa yhteisen kielen, sitähän tulkki hieman vihjaisi että hänkin oppi kuukaudessa. Poikansa suloinen miehen alku, en näe Sheilaa hyväksikäyttäjänä samaan malliin kuin Jasmine. Vanhempiensa kunto aika heikko, siis tyttö on hoitanut asiat hökkelissä. Filippiineiltä äidit lähtevät piikomaan, mihin oloihin ne lapset jäävät, vaikka äiti rahaa laittaisikin. Tuskin isiensä hoiviin.

Isovanhemmille tai isilleen. Kyllä moni lapsi on asunut isällään

Vierailija
9362/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu ajatellut miten rumalta tai kauniilta joku vieras kieli kuulostaa? Minusta tuo vietnamin (Violet) kieli kuulostaa todella rumalta kun taas brittienglanti (Statler) kuulostaa kauniilta. Yleensä olen ajatellut että ranskan kieli kuulostaa kauniilta ja suomen kieli (mahdollisesti) rumalta ulkomaalaisten korvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9363/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violet on muutenkin harvinaisen ikävä ihminen.

Vierailija
9364/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudella Daniella ja Yohan oli eroamassa ja nyt ne on tekemässä lasta...Miehellä ei ole työtä, nainen on yli 40, ne on vasta menneet naimisiin ja riidellyt kaikesta kokoajan, onko tuo lapsenteko ihan fiku ajatus tuossa tilanteessa. Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse en kyllä tekisi lasta tuossa tilanteessa. Tai yrittäisi, ei se lääketiede takuuvarmasti kaikkia raskaaksi saa vaikka halua olisi.

Vierailija
9365/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu ajatellut miten rumalta tai kauniilta joku vieras kieli kuulostaa? Minusta tuo vietnamin (Violet) kieli kuulostaa todella rumalta kun taas brittienglanti (Statler) kuulostaa kauniilta. Yleensä olen ajatellut että ranskan kieli kuulostaa kauniilta ja suomen kieli (mahdollisesti) rumalta ulkomaalaisten korvissa.

Kyllä suomi on pitkine vokaaleineen kaunis ja eksoottinen kieli. Koko Tolkienin tuotannon inspiraation lähde!

Vierailija
9366/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella Daniella ja Yohan oli eroamassa ja nyt ne on tekemässä lasta...Miehellä ei ole työtä, nainen on yli 40, ne on vasta menneet naimisiin ja riidellyt kaikesta kokoajan, onko tuo lapsenteko ihan fiku ajatus tuossa tilanteessa. Asiahan ei minulle kuulu, mutta itse en kyllä tekisi lasta tuossa tilanteessa. Tai yrittäisi, ei se lääketiede takuuvarmasti kaikkia raskaaksi saa vaikka halua olisi.

Se niitten "ero" viime kaudella oli pelkkää teatteria, että pysyisi joku jännitys niitten tylsässä suhteessa ja pääsisivät tälle kaudelle mukaan. Tällä kaudella tää raskaushömpötys on olevinaan jännää, vaikka on jo etukäteen selvää, ettei siitä mitään tule. Saa nähdä vieläkö ne jotain keksii, millä pysyvät mukana.

Vierailija
9367/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se niitten "ero" viime kaudella oli pelkkää teatteria, että pysyisi joku jännitys niitten tylsässä suhteessa ja pääsisivät tälle kaudelle mukaan. Tällä kaudella tää raskaushömpötys on olevinaan jännää, vaikka on jo etukäteen selvää, ettei siitä mitään tule. Saa nähdä vieläkö ne jotain keksii, millä pysyvät mukana.

Jos ne tällä kaudella hankkiutuu raskaaksi niin ensi kaudella on sitten raskaus ja synnytys tai keskenmeno. Jos ei raskaus onnistu niin voihan ne adoptoida ensi kaudella.

9368/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä mitään tule. Kunhan jotain ohjelmaa heille käsikirjoittavat.

9369/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasminellahan on omien sanojensa mukaan ollut lapsena hylkäämiskokemuksia ja isäongelmia, ainakin niitä itki jossain jaksossa. Sellaiset usein sotkee mielen koko elämän ajaksi ja silloin kokee syvää hylkäämisen tunnetta kaikissa suhteissa. Siksi nämä usein yrittävät muokata itsestään miehille kelpaavan ns. ankkahuuli-kumitissin, omasta mielestään ns. "täydellisen naisen", kuvittelevat sitten vasta kelpaavansa miehille ja saavansa rakkautta. Draaman ja itkun määrä joka asian jälkeen kertoo suurista ongelmista psyykeessä. Toki asuu myös draamaisessa telenovela-kulttuurissa.

No on toi Ginokin kuvottava setä. Lähtis nyt mökkiinsä sieltä ja ottaisi typerän hattunsa pois päästä.

En jaksa enää pöyristyä mistään Jasminen tekemisistä tai sanomisista. Kaikilla meillä on traumoja mutta jokainen valitsee itse miten niiden kanssa selviää.

Olen nainen mutta ymmärrän täysin Ginon haluttomuuden. Tuo akkahan on kuohinut sen täysin taloudellisessa, henkisessä ja fyysisessä mielessä.

On puhunut niin pahasti Ginolle, että noita ei voi mitenkään ottaa takasin. Kuten että exä oli rikkaampi, komeampi, parempi sängyssä ja että Gino on ollut hänen huonoin petikumppaninsa.

Ei tommosen kanssa voi enää milloinkaan tuntea oloaan henkisessä mielessä turvalliseksi kun ei koskaan tiedä milloin räjähtää ja alkaa suoranainen henkinen pahoinpitely.

Tässä alkaa olla läheisriippuvaisuuskuvio meneillään. Mitä muka Gino saa tuosta suhteesta? Ei mitään mutta pelkää eroamista. Jasmine on jo melkein yhtä kamala kuin Angela mutta saa paljon enemmän anteeksi koska on kaunis sekä osaa olla todella viehättävä hyvällä päällä ollessaan. Mutta ne hetket ovat liian harvassa ja koko ajan saa pelätä milloinka se tuulen suunta muuttu kun se kuitenkin joka tapauksessa muuttuu, ja tuttu paskamyrsky laukeaa.

Ginon läheisten pitäis riuhtaista tuo mies irti tuosta toksisesta suhteesta mutta ei nää itsekään kovin selvästi omaa tilannettaan. Harois varmasti vastaan ja saattais kääntyä hyvää tarkoittavia sukulaisiaan vastaan.

Vierailija
9370/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jo kuulleet siitä, että Paul on kadonnut Kolumbiassa? Mä näin siitä jutun tiktokissa ja Karine on kuulemma laittanut outoja juttuja instaansa, jotain että lapset rakastivat sua niin paljon, ihan kuin Paul olisi kuollut. Ihan outoa touhua 😵

Vierailija
9371/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenny ja Armando alkaa olemaan jo loppuunkäsitelty pari. A vaikuttaa epäkypsältä, vaatii 60v ihmiseltä lasta. Itsehän tuohon suhteeseen ikäeroineen lähti ja heillähän on jo tyttö. Ei jaksa katsoa tuota minä minä draamailua, oliko pakko itkettää äitiäänkin kameroiden edessä.

Vierailija
9372/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karine oli myös laittanut vakuutuksista jotain, siis henkilövakuutuksista.

Vierailija
9373/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenny ja Armando alkaa olemaan jo loppuunkäsitelty pari. A vaikuttaa epäkypsältä, vaatii 60v ihmiseltä lasta. Itsehän tuohon suhteeseen ikäeroineen lähti ja heillähän on jo tyttö. Ei jaksa katsoa tuota minä minä draamailua, oliko pakko itkettää äitiäänkin kameroiden edessä.

Tämä. Viellä seuraavana päivänä tavata äiti vaan kertoakseen, minä muuten surin ja kärsin varmasti enemmän kuin sinä.

Vierailija
9374/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että Paul on kadonnut.   Kun olivat Karinen kanssa Kolumbiassa  sarjassa, Paul sai taas päättömän  juoksukohtauksen, Karine ja kameraryhmä juoksivat perään ja heidät ryöstettiin aseella  siinä keskellä puistoa! Kuvaus katkeaa, näkyi sekasortoa ja Karinea itkemässä maassa, ja Paul se palailee takaisin katoamisreissultaan kun ehti. Jos on sekoillut Kolumbiassa, Karine voi hyvin olla oikeassa. 

Vierailija
9375/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista amok juoksua😳

Vierailija
9376/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että Paul on kadonnut.   Kun olivat Karinen kanssa Kolumbiassa  sarjassa, Paul sai taas päättömän  juoksukohtauksen, Karine ja kameraryhmä juoksivat perään ja heidät ryöstettiin aseella  siinä keskellä puistoa! Kuvaus katkeaa, näkyi sekasortoa ja Karinea itkemässä maassa, ja Paul se palailee takaisin katoamisreissultaan kun ehti. Jos on sekoillut Kolumbiassa, Karine voi hyvin olla oikeassa. 

Paul on hömelö mut Karine on paha ja manipuloiva persoona. Facessa jo puhuttiin ettei yhtään ihmettelis jos Karine olis palkannu jonkun hoitelemaan Paulin. Karinehan Paulista teki aiemmin ilmoituksen, että Paul on kaapannut lapset ei ollu totta.

Paul on ollut äitinsä kanssa yhteyksissä, on eksynyt ja pulassa mut hengissä on.

Vierailija
9377/27900 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se karine ole Kolumbiasta vaan Brasiliasta.

Vierailija
9378/27900 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se karine ole Kolumbiasta vaan Brasiliasta.

Voi kamala onko tällä parilla useampi lapsi, lapsiparat. Aivan onneton pari, teki pahaa katsoa heidän touhuaan.

Vierailija
9379/27900 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea meuhka tuolla Kimberlyllä siellä Intiassa kun jalkalistasta puuttui pari senttiä. Ei uskois että oli viettänyt jo vuoden aiemmin tuolla.

Tuossahan ei ollut kyse asunnosta vaan siitä että Kimberly koki ettei häntä kuunneltu. Mies varmaan lupaillut kaikkea joiden toteutus sinnepäin. Toivoi että olisivat tasavertaisia ja päätöksiä tehtäisiin yhdessä. Mies muutenkin aikamoinen päsmäri ja draamailija (meni ekan riidan jälkeen heti vauhkoamaan perheelleen kuinka tyhmä nainen hänellä on jne) ja haluaa selkeästi määrätä ja taltuttaa naisen perheeseensä. Valinnut vaan ikäväkseen naisen joka panee hanttiin eikä heti alistu kuten joku kiltti intialainen olisi tehnyt. Valtataistelua luvassa siis.

Näen täysin päinvastoin. Tuo mies on selvästi sovittelevaisempi, jolla on halu ymmärtää molempia näkökulmia.

Kimberly ei tajua yhtään miten loukkaavasti itse käyttäytyi. Todella itsekeskeinen minäminä-ihminen

Vierailija
9380/27900 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea meuhka tuolla Kimberlyllä siellä Intiassa kun jalkalistasta puuttui pari senttiä. Ei uskois että oli viettänyt jo vuoden aiemmin tuolla.

Tuossahan ei ollut kyse asunnosta vaan siitä että Kimberly koki ettei häntä kuunneltu. Mies varmaan lupaillut kaikkea joiden toteutus sinnepäin. Toivoi että olisivat tasavertaisia ja päätöksiä tehtäisiin yhdessä. Mies muutenkin aikamoinen päsmäri ja draamailija (meni ekan riidan jälkeen heti vauhkoamaan perheelleen kuinka tyhmä nainen hänellä on jne) ja haluaa selkeästi määrätä ja taltuttaa naisen perheeseensä. Valinnut vaan ikäväkseen naisen joka panee hanttiin eikä heti alistu kuten joku kiltti intialainen olisi tehnyt. Valtataistelua luvassa siis.

Veikkaanpa et jos tää olis toisinpäin ja tuo mies latelis toiveita ja odotuksia ja Kimberly järjestelis kaiken häistä ja asunnosta lähtien.. Sit mies tulis ja pimahtais ja alkais huutamaan ja kiroilemaan, kun ei vastannut toiveita, niin mitähän tapahtuis?

Kaksoisstandardeja nämä. Naisten pitää saada kuningattaren kohtelu, mutta miehiä kohdellaan kuin jotain palvelijoita.

Kimbelry tosiaan asunut Intiassa vuoden. Luulis tietävän mikä on maan meininkin. Ei se Jennyn ja Sumitinkaan asunto todellakaan mikään hääppönen ollut.

Ketju on lukittu.