Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
9241/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sääliksi käy noita filippiiniläisiä. Ei voi käsittää miten kurjissa oloissa he elävät 😥 Joskus koen "häpeää" kun asun "vain" vuokrayksiössä. Mutta mulla on sentään juokseva vesi, toimiva suihku... Ei tarvitse tarpeitaan tehdä ämpäriin, ei ryömi kaikenmaailman ötökät pitkin seiniä.. Herran jestas kuinka alkeellista toisilla onkaan. Itse en voisi koskaan muuttaa tuollaisiin olosuhteisiin. No eipä se Intian murjukaan mikään paratiisi ole..

Filippiineillä on köyhiä ihmisiä, kenkädaamin kaltaisiakin varmasti paljon jotka kuorivat kerman päältä. Heidän tulee hävetä!  Tässä haluttiin esitellä aivan kauhea kohtalo, molemmat vanhemmat sairaita, äitinsä kai liikuntakyvytön. Näyttivät 100 vuotiailta, tyttönsä alle 30 v

Ei se ettei ole juoksevaa vettä pakota ihmisiä elämään ulosteen ja saastan keskellä.

Poika olisi tarvinnut paljon muuta kuin typerän pelikoneen.

Pelikonekin vaikutti jotenkin vanhanaikaiselta?

Vierailija
9242/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary ja Brenda jos heillä ollut jotain puhelin seksiä , niin eivät silti voineet nukkua vierekkäin. Outoa oli , kun likka työnsi lusikalla ruokaa toisen suuhun ja sanoi jotain , että kumppani liian laiha ? Oliko huumoria vai tosissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9243/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juan näyttää ihan kakaralta. Menisi hyvin rippikouluikäisestä.

Mutta yllättävän hyvin skarppaa noissa isäpuolijutuissa, nuorempi poika on ihan innoissaan Juanista, ja Juan tuntuu oikeasti yrittävän.

Mutta taisi olla käsikirjoitettu repla, kun Juan selitti morsiamensa pojalle, että tällä on oikeus kaikkiin tunteisiinsa ja niistä kommunikoimiseen. :) Jotenkin kliseemäistä, niinkuin  amerikkalaisten ihmissuhdeopit yleensäkin.

Juanin ilme oli kuin murrosikäisellä jota äiti tuhmuuksista läksyttää, ei saa mennä tyttöjen kanssa peittojen alle.  Reppana selitti, että sillä saa paljon tippiä. Pakkohan suurpeheen isin on jotenkin jostakin rahaa repiä, kun kanan varpaatkaan ei nirsoille perillisille kelpaa.

Vierailija
9244/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalea tyttö Hollannista. Varmasti pettyi , kun kundi heittä yks kaks ei ole ehkä valmis muuttamaan saman katon alle. Matkustat ensin tapaamaan toista pitkälle ja sitten kuullet tuollaista. 

Mua vähän ihmetyttää se pari, kun ovat kuin sisko ja sen veli. En ole huomannut mitään kipinää niiden suhteessa.

Hollannin tyttö haluaa luoda someuran, esitteli itseään tyrkysti. Mies pelkkä kulissi, taisi huomata sen itsekin.

Minusta Kirsten on käyttäytynyt hyvinkin normaalisti. Mikä sinusta on tyrkkyä? Lyhyt hame?

Tällä on housut jalassa, onhan siellä pari naista joilla pelkkiä naruja, pylly paljaana. Kirsten esiintyy ja poseeraa,  kuvittelee olevansa kastingissa ja ponkaisevansa kuuluisuuteen.  Aikuisena naisena minulla oli yllätys näissä tositoosissa,  kuinka naiset käyttävät miehiä julkeasti hyväkseen. Tehty juttu, jolla halutaan miestä liiskata, kuinka aivoton mies onkaan. Joku Mohamed toki tunkee morsiantaan heti burkaan.

Vierailija
9245/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sääliksi käy noita filippiiniläisiä. Ei voi käsittää miten kurjissa oloissa he elävät 😥 Joskus koen "häpeää" kun asun "vain" vuokrayksiössä. Mutta mulla on sentään juokseva vesi, toimiva suihku... Ei tarvitse tarpeitaan tehdä ämpäriin, ei ryömi kaikenmaailman ötökät pitkin seiniä.. Herran jestas kuinka alkeellista toisilla onkaan. Itse en voisi koskaan muuttaa tuollaisiin olosuhteisiin. No eipä se Intian murjukaan mikään paratiisi ole..

Filippiineillä on köyhiä ihmisiä, kenkädaamin kaltaisiakin varmasti paljon jotka kuorivat kerman päältä. Heidän tulee hävetä!  Tässä haluttiin esitellä aivan kauhea kohtalo, molemmat vanhemmat sairaita, äitinsä kai liikuntakyvytön. Näyttivät 100 vuotiailta, tyttönsä alle 30 v

Ei se ettei ole juoksevaa vettä pakota ihmisiä elämään ulosteen ja saastan keskellä.

Lahjan antaja kertoi pelanneensa itse paljon.

Hyvä oikeastaan kaiken sotapotaskan keskellä katsoa näitä uusintoja, aina niistä jotain uutta oppii. Huomaa kuinka tämä muka sivistynyt pallo on taantunut raadolliseksi paheiden pesäksi, tapetaan samaan malliin kuin satoja vuosia sitten. Itsensä myymiselle, siis huoraamiselle on keksitty toki hieno nimitys.

Vierailija
9246/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah haa, joku yritti keskustelua Ranskan tyylistä ja äkkiä lensi ulos. Miksi?

Vierailija
9247/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, miten Holly ei nyt yhtään ymmärrä tuota pukeutumisasiaa😳

Ihan pihalla. Onko se jossain aineissa?

Joo, ei ole Hollyllä kaikki muumit laaksossa. Aiemmin jo katsoin että hänen mekkonsa muistutti tosi paljon omaa yöpaitaani spagettiolkaimineen. Nyt halusi ostaa iltapukuja ym bilevaatetta kun mies vei vaatekauppaan. Ressukka luuli olevansa menossa jonnekin derbyyn tai kuninkaallisiin häihin hattuineen. Aikuinen ihminen 5-vuotiaan tasolla??

😂

Ei helvata!!!

Toivottavasti tuo Wayne löytää pian jonkun tervejärkisen naisen itselleen, eihän tämä edes kuuntele järkipuhetta maan rikollisuudesta.

Vierailija
9248/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Holly on ku jossain aineissa koko ajan. Silloin kun voi pahoin, ajattelin et on vaan niin sairas et hädin tuskin pysyy pystyssä ja silmät harittaa, mut onkohan tuossa jotain..

Vähän epäilyttävän oloinen. Ja 44 v!!!!

Vierailija
9249/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä te haukutte rumasti tuon yhden miehen ulkonäköä ja olemusta. Matthew? Vai mikä se olikaan. Millaisia itse olette? Onko varaa? En ymmärrä yhtään, miten ikävästi aikuiset jaksaa käyttäytyä. Eikä siinä ole edes mitään vikaan. Ihan perus. Kuten valtaosa meistä ihmisistä ollaan.

En ikinä arvostele ihmisiä jokainen meistä on mitä on ja jokaisessa meissä on sekä hyviä että huonoja puolia.

Näihin sarjoihin hyppää ihmisiä joilla ei ole mitään tolkkua, pitäisikö minun heitä ihastella jo minua inhottaa.

Pedron anoppi haki rahakasta miestä tyttärensä kanssa, kummankin toiminta julkeaa ja roisia. Mies teki aivan oikein,  keksi syyn häippästä,

Mitä sekoilet? Kommentoin toisen, tietyn ihmisen ulkonäön arvostelua ja haukkumista? Eihän tuo sun kommenttisi liittynyt siihen ollenkaan mitenkään.

Pedron anoppi haki rahakasta miestä? What???

Vierailija
9250/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Holly on ku jossain aineissa koko ajan. Silloin kun voi pahoin, ajattelin et on vaan niin sairas et hädin tuskin pysyy pystyssä ja silmät harittaa, mut onkohan tuossa jotain..

Käveleekin huterasti ja vähän töksähdellen niin olis päihtynyt.

Mut olikos sillä jotain terveysongelmia?

Vierailija
9251/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armando on voimakkaiden ihmisten heittopussina. Kennyn ja vanhempiensa.

Vierailija
9252/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikku-Hannah pakotetaan katsomaan tuota hirveää aikuisten draamaa. Ei voi olla tervettä kasvulle ja kehitykselle. Isä itkemässä traumojaan... ja kamerat ympärillä.

Vierailija
9253/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kummallista miten erilaisissa ajanjaksoissa tätä uutta kautta on kuvattu. Julio ja Kristen viettävät Halloweenia eli oletettavasti Halloweenia 2022, mutta Danielen ja Yohanin osuudet on kuvattu edellisen Tell Allin jälkeen eli maaliskuun 2023 jälkeen. 🧐

Rahaa rahaa, samaa pyöritetään viikosta toiseen. Toivottavasti nämä reppanat saavat ede pikkasen tuloja elääkseen, viikottaisesta esiintymisestään.

Ei noista kovin paljoa rahaa saa, ilmeisesti $500-1500 per episodi ja vain amerikkalaiset saavat nuo rahat. Nämä ulkomaalaiset eivät yleensä saa työskennellä Yhdysvalloissa ja heille ei siksi makseta esiintymisestä mitään. Onhan tuo iso raha, mutta verrattuna muihin reality sarjoihin 90 days tyypit eivät saa paljoakaan ja kuitenkin jakavat todella yksityisiäkin asioita tv:ssä.

Vierailija
9254/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimberlyn mies kauhea. Myös pelottava , kun huusi. 

No mitä ihmettä?! Kimberly ite paljon pelottavampi. Epävakaa sekoboltsi. Sehän aina tuon huutokonsertin aloittaa. Hirvee kiljunta ja kielenkäyttö

Vierailija
9255/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalea tyttö Hollannista. Varmasti pettyi , kun kundi heittä yks kaks ei ole ehkä valmis muuttamaan saman katon alle. Matkustat ensin tapaamaan toista pitkälle ja sitten kuullet tuollaista. 

Mua vähän ihmetyttää se pari, kun ovat kuin sisko ja sen veli. En ole huomannut mitään kipinää niiden suhteessa.

Hollannin tyttö haluaa luoda someuran, esitteli itseään tyrkysti. Mies pelkkä kulissi, taisi huomata sen itsekin.

Minusta Kirsten on käyttäytynyt hyvinkin normaalisti. Mikä sinusta on tyrkkyä? Lyhyt hame?

Ehkö tarkoitettiin niitä someprofiilin kuvia?

Vierailija
9256/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, minäkin sanoin heti, että tuo poika on jo liian vanha pelaamaan tuollaista pikkulasten leikkipeliä.  

Vierailija
9257/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä te haukutte rumasti tuon yhden miehen ulkonäköä ja olemusta. Matthew? Vai mikä se olikaan. Millaisia itse olette? Onko varaa? En ymmärrä yhtään, miten ikävästi aikuiset jaksaa käyttäytyä. Eikä siinä ole edes mitään vikaan. Ihan perus. Kuten valtaosa meistä ihmisistä ollaan.

En ikinä arvostele ihmisiä jokainen meistä on mitä on ja jokaisessa meissä on sekä hyviä että huonoja puolia.

Näihin sarjoihin hyppää ihmisiä joilla ei ole mitään tolkkua, pitäisikö minun heitä ihastella jo minua inhottaa.

Pedron anoppi haki rahakasta miestä tyttärensä kanssa, kummankin toiminta julkeaa ja roisia. Mies teki aivan oikein,  keksi syyn häippästä,

Mitä sekoilet? Kommentoin toisen, tietyn ihmisen ulkonäön arvostelua ja haukkumista? Eihän tuo sun kommenttisi liittynyt siihen ollenkaan mitenkään.

Anteeksi, jos meni väärin.

Pedron anoppi mielestäni hakee vain ja ainoastaan rahaa, myy tavallaan lapsiaan. Mikähän hänen ammatinsa todellisuudessa onkaan.

Vierailija
9258/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käveleekin huterasti ja vähän töksähdellen niin olis päihtynyt.

Mut olikos sillä jotain terveysongelmia?

Sellainen kummallinen teinitytön "alahuuli töröllään" -ilme ja silmät harittaa.  Kulkee horjahtelemalla.  Ja hirveä tarve pukeutua puolialastomasti.  "Kun minä olen tähän tyylin tykästynyt." 

Ei pitäisi mennä maahan, missä tuollainen ei normaalille  naiselle sovi.  Vaikka itselle kuinka sopisi, niin nyt ei ole maassa, missä sellainen onnistuu.  Miten nämä naiset voi olla näin tyhmiä!

Sitten itkeä vollottaa, kun mies sanoi, että täällä tuolla tavalla pukeutunut nainen oletetaan prostituoiduksi.  Että yhyy, nyt mua sanotaan prostituoiduksi!  Mutta kun se on totta!  Mies kertoi täyden totuuden.  Miehet kadulla olettaa, että tuohon naiseen saa käydä käsiksi.  Miten se on niin vaikea tajuta?

Noin alastomasti pukeutunut yli nelikymppinen nainen ei sopisi tänne meille Suomeenkaan. 

Ihme sutturan näköinen muutenkin, töllöttää suu auki ja silmät sen näköisenä, kuin ei katsoisi mihinkään ja ikään kuin ei ajatuskaan kulkisi.  Äiti mukana.  Ehkä se äiti jotain tietää, joten on lähtenyt ihan tarkoituksella mukaan.

Vierailija
9259/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedron anoppi mielestäni hakee vain ja ainoastaan rahaa, myy tavallaan lapsiaan. Mikähän hänen ammatinsa todellisuudessa onkaan.

Mikä anoppi? Lidia on Pedron äiti.

Eikös hän ole asianajaja, tämä perhehän on ollut 90 day sarjoissa iät ja ajat ja silloin kun Pedro meni Chantelin kanssa yhteen selvisi että Pedron äiti on asianajaja joka auttaa nimenomaan ulkomaalaisissa avioliittoasioissa.

Vierailija
9260/27900 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei luepa nyt huolella omaa tekstiäsi... ei mitään järkeä: "en ikinä arvostele ihmisiä..."

ja heti perään: " ihmisiä jolla ei ole tolkkua" "pitäiskö ihailla jos inhottaa"

Jees.

Ja toinen asia on tuo, että puhutko nyt Pedron äidistä vai anopista? Sitä en tiedä mistä sen vedit tähän. Mutta Lydia on Pedron äiti.

Pedron anoppi (nykyään ex- sellainen) on Chantelin äiti Karen, joka ei "etsi tyttärensä kanssa miestä", kun on jo naimisissa.

Ketju on lukittu.