Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
9081/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Reddithän onkin melkonen aarreaitta :D

Vierailija
9082/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni se kuuromykkä mies on suloinen. Mutta huonot hampaat. Mitenköhän niillä oikeasti synkkaa? Kumpikin herttaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9083/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein välitä Davidista, näyttää ihan hikiseltä ja punaiselta koko ajan ja eikö Sheila sanonut, että syö todella äänekkäästi?

Vierailija
9084/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja hengittää kovaan ääneen. Jotain suloista siinä kuitenki on. Mitenköhän niiden intiimielämä? Eka yö ei ainakaan ihan putkeen mennyt.

Vierailija
9085/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä intiimiasioiden puimiset saisi jättää jokaisen yksityisasiaksi.

Outoa, että "tarvitsee" sarjassa puida.

Jasmin ja Gino on tässä asiassa ollut yksi pahimmista, kamalaa ja nöyryyttävää haukkua toista julkisesti noin.

Eikö riitä, että muut riidat näytetään...

On voitu käsikirjoittaa, mutta tosi typerää.

Vierailija
9086/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä intiimiasioiden puimiset saisi jättää jokaisen yksityisasiaksi.

Outoa, että "tarvitsee" sarjassa puida.

Jasmin ja Gino on tässä asiassa ollut yksi pahimmista, kamalaa ja nöyryyttävää haukkua toista julkisesti noin.

Eikö riitä, että muut riidat näytetään...

On voitu käsikirjoittaa, mutta tosi typerää.

Gino ei suostuisi tuottajan käskystä siihen, että Jasmine sanoo kameroille elämänsä huonoimman seksin olleen Ginon kanssa. Sen näkee kilometrin päähän miten Ginoa hävettää tuo kaikki, mutta joutuu nielemään aikamoisen kasan nöyryytystä, koska a) haluaa olla kuuman seksipommin kanssa sekä b) mokasi itse pahasti niiden alastonkuvien kanssa.

Vierailija
9087/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein välitä Davidista, näyttää ihan hikiseltä ja punaiselta koko ajan ja eikö Sheila sanonut, että syö todella äänekkäästi?

No hänhän ei kuule, niin johtuisiko tästä?

Vierailija
9088/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan äänekäs syöminen kenties johtua... siitä, että David on kuuro?! Vähän ymmärrystä ja myötätuntoa olisi hyvä olla. Arvostellaan näitä ihmisiä mieluummin heidän tekojensa perusteella.

Vierailija
9089/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

</p>

<p>No nää nuoret naiset on kyllä ihan sööttejä, mutta minä en jaksaisi seurata niitä.  Kun ei yhtään kiinnosta mikään lepakkosuhde, mitä mielenkiintoista tossa pitäisi olla.  
</p>

<p>[/quote kirjoitti:

Varmaan tämä tyttöpari kiinnostaa muita tyttöpareja. Luultavasti heitä ei kiinnosta seurata heteropareja yhtä innokkaasti kuin heteroita. 

Mua huolestuttaa miten tää kuuron miehen rakkaustarina. Kun morsiamen äiti kuolee dramaattisesti, ei morsian varmaankaan pysty yhtään keskittymään sulhoonsa ja voi olla orastavan rakkauden näivettyminen siihen. Hirveä tilanne. Ne morsiamen vanhemmat olivat jotenkin paljon vanhempia kuin kuvittelinkaan. Isällä ihanat, nauravat silmät (ennen onnettomuutta).  Ja mietin onko ne taikauskoisia, että uskoo ett tuo mies tuo huonoa onnea tms? Miten morsian voisi jättää yksin jäävän isänsä?  Mä oikeasti toivon, että oon väärässä.

Eikös noissa maissa sukulaiset ole läheisiä?

Vierailija
9090/27900 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos nyt sensuuri kyseessä? Kirjoitin äsken vain, ettei nämä kaksi m...puolista hloä petissä oikein säväyttäneet. Jokaiselle toki jotakin, koitan itse välttyä näiltä :) Olen vanhus, ja kuten sanoin jokaiselle jotakin.

Todellisuudelta ei voi ummistaa silmiään.

Vierailija
9091/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan äänekäs syöminen kenties johtua... siitä, että David on kuuro?! Vähän ymmärrystä ja myötätuntoa olisi hyvä olla. Arvostellaan näitä ihmisiä mieluummin heidän tekojensa perusteella.

Kai kuuronkin voi opettaa siihen, että syö suu kiinni?

Vierailija
9092/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

] Tim on homo, miksi peittelee sitä.

Joko on tai on olematta.

Mitä ylipäänsä hänen tai kenenkään muunkaan seksuaalisuus kuuluu yhtään kenellekkään (jos ei nyt jostain syystä sitten itse siitä halua puhua).

Kaikki nyt vaan eivät ole niin ylitse korostuneen seksuaalisia, kuten esim. tämän sarjan Stephanie joka ei paljon muusta puhukaan.

Nykyään on jotenkin "muotia" kertoa ne yksityisemmätkin asiat koko maailmalle ja toisin käyttäytyvät leimataan oikopäätä tiukkapipoiksi vaikka siinä ei ole mitään pahaa.

Moni myös vaatii kunnioittamaan heidän seksuaalisuuttaan, mutta unohtaa itse toimia samoin.

En minä kuolaa Timin perään. Nythän on in,  että huudetaan yhtä niistä kymmenestä eri seksuaalisen suuntautu misen muodosta  ja lapset hokevat jo viisivuotiaana tahtovansa olla mieluummin tyttö kuin poika. 

Oli vaan vaivaannuttavaa katsoa, kun Tim kiemurteli seksikään puolialastoman naisen otteessa.

Onko pakko jos ei taho? Kemiat eivät ehkä toimineet.

Tim är bög. Det ser t o m en blind med pannan. Gillar inte honom  av någon anledning . När han fick sitta med Armandos man i ett Pillow talking , då mådde han så bra. 

Vierailija
9093/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos nyt sensuuri kyseessä? Kirjoitin äsken vain, ettei nämä kaksi m...puolista hloä petissä oikein säväyttäneet. Jokaiselle toki jotakin, koitan itse välttyä näiltä :) Olen vanhus, ja kuten sanoin jokaiselle jotakin.

Ei tietenkään, mutta ei niihin tarvi myöskään kiinnittää huomiota, jos ei itseä mitenkään koske. Telkkariohjelmassa ainakin voi jättää katsomatta.

Vierailija
9094/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, ei ole todellisuudelta silmien ummistamista, että ei ole kiinnostunut gay-seksinstä. :) I was born this way! t. Sivustaseuraaja

Vierailija
9095/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on tai on olematta.

Mitä ylipäänsä hänen tai kenenkään muunkaan seksuaalisuus kuuluu yhtään kenellekkään (jos ei nyt jostain syystä sitten itse siitä halua puhua).

Kaikki nyt vaan eivät ole niin ylitse korostuneen seksuaalisia, kuten esim. tämän sarjan Stephanie joka ei paljon muusta puhukaan.

Nykyään on jotenkin "muotia" kertoa ne yksityisemmätkin asiat koko maailmalle ja toisin käyttäytyvät leimataan oikopäätä tiukkapipoiksi vaikka siinä ei ole mitään pahaa. .

Totta. Välillä tulee liikaa informaatiota kuten Benjaminilta radiossa, jossa hän kertoi ekasta anaalistaan. Se oli sitten iltapäivälehdissäkin. Eikö mikään ole enää henkilökohtaista tai kahdenvälistä?

Vierailija
9096/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on tai on olematta.

Nykyään on jotenkin "muotia" kertoa ne yksityisemmätkin asiat koko maailmalle ja toisin käyttäytyvät leimataan oikopäätä tiukkapipoiksi vaikka siinä ei ole mitään pahaa. .

Totta. Välillä tulee liikaa informaatiota kuten Benjaminilta radiossa, jossa hän kertoi ekasta anaalistaan. Se oli sitten iltapäivälehdissäkin. Eikö mikään ole enää henkilökohtaista tai kahdenvälistä?

No on, ei meillä töissä kahvipöydässä, eikä lounaallakaan kukaan kerro kuinka ja miten viime yönä piehtaroi ja nylkytti. Tuliko vain antoiko tulla Meillä on yksi homopari, ihmettelisin jos joku aamu alkaisivat sivistää minua kumpi antoi ja kumpi otti.

Vierailija
9097/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se Rikhard nakuili pubissa ja kun naisystävä kysyi, olisiko hänen kohdallaan sama ok niin "yllätys", että ei...

Tämä ukko on ex- vaimonkin mukaan aika tapaus.

Vierailija
9098/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Gino nosta vaan kytkintä ja lähde vetää. Onkohan Jasmine vähän narsistinen.

Vierailija
9099/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Kadie Alejandron äidille, että tällä on hieno "rusketus"???

Taisi sentään sanoa englanniksi, mutta silti🥴

Vierailija
9100/27900 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Victoria tarkoitti sillä, ettei ole siinä "asemassa" että voisi muuttaa?

Tarkoittiko rahatilannetta vai mitä...

Ketju on lukittu.