90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta onko Sheila raskaana noissa haastatteluissa? Pinkissä mekossa? Hän on muuten niin kovin hoikka ja olen katsonut jo parin jakson ajan, että näenkö mä nyt väärin.
Samaa katoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pian nämä jotkut haluaa tavata kumppanin vanhemmat yms.?
Kun ovat vasta tavanneet kumppaninkaan "livenä"...
Siinähän ollaan kuitenkin vielä tutustumassa siihen kumppaniin.
Ainakin Meishalla on kauhea kiire.
Ja Nicolaa jännittää muutenkin.Niinpä. Ymmärtää, että aika pian, mut onko se nyt reilun vuorokauden ollut tuolla ja heti tommoset keskustelut ja päättelyt. Eikö voisi pari päivää olla vaan rennosti ja tutustua toiseen ihan kasvokkain.
Juu, mutta he ovat tunteneet jo 7 vuotta. Ei nelikymppisenä ehkä halua odotella liikoja. Meisha sanoi, että ei hän lomailemaan ole tullut.
Niin mä ymmärsin, että olivat puhuneet menevänsä naimisiin tuolla reissulla. Kyllä siinä kohti monen vuoden jälkeen pitäisi jo perheellekin oltu vähän vihjaistu.
Vierailija kirjoitti:
Meni nimi ohi mutta onko David tuo Vietnamii. matkustanut mies? Aika herkkähipiäinen loukkaantuja🥹
No ihan aiheesta mun mielestä loukkaantuu jos toinen ei haluakaan nähdä edes.
Toki en tiedä mitä ovat tapaamisista sopineet.
Kertoiko Meisha ennen tuloaan, että haluaa tavata äidin ja miten Nicola on tähän silloin suhtautunut?
Nähtiinhän se Cleon ja hänenkin kumppaninsa kohdalla, miksi joillekin perheen tapaaminen voi olla vaikeaa.
Tälläkin palstalla moni on kertonut, ettei kaikilla todellakaan ole mitään ihanne vanhempia, sisaruksia tms.
Eihän sitä sellaiset ymmärrä, kenellä on.
Aina vaan oletetaan ja siksi ei ymmärrystä heru.
Vierailija kirjoitti:
Toi Nicola on ihan kamala tyyppi. Ahdasmielinen ja kontrolloiva sovinistisika. Juokse, Meisha!
Olis varmaan lyönyt jos ei olis kamerat paikalla. Sellainen ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni nimi ohi mutta onko David tuo Vietnamii. matkustanut mies? Aika herkkähipiäinen loukkaantuja🥹
Se oli joku työjuttu mikä piti hoitaa. Kai iso mies nyt pärjää puoli päivää yksinkin mukavassa hotellissa. Ja mikä kitinä siitä, ettei tullut "tarpeeksi" kiitollisuutta niistä helmistä. Red flag, red flag.
Toki en tiedä mitä ovat tapaamisista sopineet.[/quote]
Tuollainen pitäisi sopia etukäteen.
Toki aina voi tulla muutoksia, sairastumisia tms.
Tässä vaan vaikuttaa siltä, että siinä naisessa on jotain hämärää.
Olihan se eri näköinenkin, kuin kuvissa.
Tulee mieleen Mahogony ( miten se nyt kirjoitettiin...).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Nicola on ihan kamala tyyppi. Ahdasmielinen ja kontrolloiva sovinistisika. Juokse, Meisha!
Olis varmaan lyönyt jos ei olis kamerat paikalla. Sellainen ilme.
Tuskin. Mut joo on asenteita. Ikinä ollut oikeaa suhdetta ja ilmeisesti aika roolittuneet sukupuolikäsitykset. Voi niistäkin uloskin toisaalta kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta onko Sheila raskaana noissa haastatteluissa? Pinkissä mekossa? Hän on muuten niin kovin hoikka ja olen katsonut jo parin jakson ajan, että näenkö mä nyt väärin.
Samaa katoin.
Kuinkaan paljon jälkeen haastattelut kuvataan. Voisko olla Davidin vai tekikö jo valmiiksi tuloaa
Violet ja Meisha, ketä kuvittelevat olevansa. Ei ole varaa olla ylimielinen, eivät ole erityisen viehättäviä, mukavia, rikkaita... silti ollaan olevinaan jotain ja ei keskustella avoimesti.
Se oli joku työjuttu mikä piti hoitaa. Kai iso mies nyt pärjää puoli päivää yksinkin mukavassa hotellissa. Ja mikä kitinä siitä, ettei tullut "tarpeeksi" kiitollisuutta niistä helmistä. Red flag, red flag.[/quote]
Ei siinä nyt mistään pärjäämisestä ole kyse, hyvänen aika!
Jos on sovittu, että vietetään yhdessä aikaa tai kutsuttu vieraaksi niin ei siinä yht'äkkiä ilmoiteta; Että hups, mulla onkin muuta!
Jos ei siis ole jo etukäteen kertonut, että on pakko mennä/ käydä muualla.
Ja vaikka lahja olis "pelkät" helmet, niin vähän voisi edes esittää kiitollista.
Onneks ei sentään lentäneet pusikkoon, kuten Ginon hammasharja😆
Mitä se Violet muuten vouhkasi niistä helmistä, oliko ne aidot?
Jotain jupisi, että "tylsä" tai "tavanomainen" lahja...
Saako hän niitä siis useinkin?
Sekään ei hyvää kerro...
Jasmine on täyttänyt huuliaan liikaa, ne roikkuvat löysinä. Muutenkin puhe sössötystä ja pelkkä raha mielessä.
Käyttäyttyy kuin lapsi itkuineen, sanoi miten Gino on hänen elämäsä tärkein ihminen.
Mutta eikös hänelläkin ole lapsia? Heidät hylännyt täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen pitäisi sopia etukäteen.
Toki aina voi tulla muutoksia, sairastumisia tms.
Tässä vaan vaikuttaa siltä, että siinä naisessa on jotain hämärää.
Olihan se eri näköinenkin, kuin kuvissa.
Tulee mieleen Mahogony ( miten se nyt kirjoitettiin...).
Jos toiselta puolelta maailmaa matkustaa katsomaan toista, niin mun mielestä voi vähän odottaa, et aikaa löytyy. Toki voi olla kaikkea elämän tuomia menoja, mut jotenki erilailla näistä voi kertoakin.
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku työjuttu mikä piti hoitaa. Kai iso mies nyt pärjää puoli päivää yksinkin mukavassa hotellissa. Ja mikä kitinä siitä, ettei tullut "tarpeeksi" kiitollisuutta niistä helmistä. Red flag, red flag.
Ei siinä nyt mistään pärjäämisestä ole kyse, hyvänen aika!
Jos on sovittu, että vietetään yhdessä aikaa tai kutsuttu vieraaksi niin ei siinä yht'äkkiä ilmoiteta; Että hups, mulla onkin muuta!
Jos ei siis ole jo etukäteen kertonut, että on pakko mennä/ käydä muualla.
Ja vaikka lahja olis "pelkät" helmet, niin vähän voisi edes esittää kiitollista.
Onneks ei sentään lentäneet pusikkoon, kuten Ginon hammasharja😆
Mitä se Violet muuten vouhkasi niistä helmistä, oliko ne aidot?
Jotain jupisi, että "tylsä" tai "tavanomainen" lahja...
Saako hän niitä siis useinkin?
Sekään ei hyvää kerro...
Kyllä muistaakseni Violet hymyili ja kiitti helmistä ihan kohteliaasti. Se ei vaan ollut riittävää ylistystä Rileylle.
Öö, siis kävikö trans-Cleo vartavasten kampaajalla laittamassa hiuksensa Christiania varten niin kuin kertoi (eli ts. olettaisi, että juuri ennen toisen tuloa), mutta sitten kuitenki näytettiin pätkää seuraavasta jaksosta miten oli vastaan mennessä taas suorat ja yhtä laimeat mitä ennen kampaajaa Saahan sen rahansa kyllä turhempaankin laitettua.
Vierailija kirjoitti:
Jos toiselta puolelta maailmaa matkustaa katsomaan toista, niin mun mielestä voi vähän odottaa, et aikaa löytyy. Toki voi olla kaikkea elämän tuomia menoja, mut jotenki erilailla näistä voi kertoakin.
Ei me voida tietää miten helppoa kunkin on tyhjentää koko työkalenteri koko visiitin ajaksi. Ihmisillä on eri tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Öö, siis kävikö trans-Cleo vartavasten kampaajalla laittamassa hiuksensa Christiania varten niin kuin kertoi (eli ts. olettaisi, että juuri ennen toisen tuloa), mutta sitten kuitenki näytettiin pätkää seuraavasta jaksosta miten oli vastaan mennessä taas suorat ja yhtä laimeat mitä ennen kampaajaa Saahan sen rahansa kyllä turhempaankin laitettua.
Veikkaan, että kyseessä oli vain sellainen tyypillinen "täyte"kohtaus, koska hiustenlaiton yhteyteen saatiin luontevasti yhdistettyä Cleon kertominen hiuksista ja aataminomenasta ja mitä kaikkea harmia niihin hänellä liittyy.
Se Violet selitti asian kameroille, että helmet eivät ole mikään juttu koska niitä kasvatetaan kaikkialla Vietnamissa vai missä nuo nyt ovatkin. Ja ettei hän ole helmi-ihminen. Siksi ei kiljunut onnesta vaan vain kiitti. Minusta ihan ymmärrettävää, en minäkään pidä helmikoruista, enkä esittäisi ilahtunutta jos en ole. Olisi kiva jos mies tietäisi mistä pidän, kuten olisi kysynyt.
Ensi sunnuntaina alkaa The Other Wayn viides kausi!
Valitettavasti mukana jälleen Danielle ja Yohan. 🙄
Hyvin bongattu. Sohvaperuinoissa pakko tarkistaa.