90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Nuo hampaat😬Ei ehkä niinkään hampaat vaan suun muoto ja olemattomat huulet? 🤔 Ja joo en oo itsekään täydellinen 😁
Naamasta tulee minulle mieleen jokin sarjakuvakoira, bernhardinkoira!
Suukotellut rumaa koiraansa ja omakin näyttää nyt koiran kirsulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin kai sarja kertoo meidän ajasta. Jos siinä olisi mies, joka kähmii naisia, niin olisi varmaan poistettu ohjelmasta suuren kohun saattelemana. Nyt vanhemmat naiset käy sulhasehdokkaan kaluun kiinni heti lentokentällä. Miehet taasen odottelevat tyyliin viikkoja milloin morsiamet olisivat valmiita ensisuudelmaan.
Olen samaa mieltä siitä, että naiset kuten Angela pitäisi poistaa sarjasta heti paikalla, mutta kyllä TLC sulkee silmänsä myös miesten suhteen. Big Ed sai uuden kauden, vaikka julkisuuteen oli jo siinä vaiheessa tullut se järkky ääniviesti, jossa Ed tylyttää Liziä haistattelemalla v...ua ja hokemalla, että Liz on v...n päästään sekaisin. 😒
En puolusta Ediä. Mutta kyllä Liz osaa samaan tapaan törkeyksiä huutaa.
Sarjan epäsopivin pari, jotka vaan ruokkivat toistensa henkistä epävakautta.
Kumpikaan ei ole psyykkisesti terve.
Angelan käytös menee kyllä liian pitkälle ja on väärin, että sitä näytetään.
Toisaalta, ei Michaelkaan ole käyttäytynyt soveliaasti jos ne syytökset muista naisista ovat totta.
Jotenkin siis voi ymmärtää Angelan vihan.
Huom; Ei tarkoita, että hyväksyisi sitä.
Mutta kuka ei raivostuisi, jos saisi kumppanistaan selville vastaavaa?
Ainakin, jos toinen lupauksistaan huolimatta jatkaisi pettämisiään.
Toki Angelan käytös on jo äärimmäistä.
Fiksumpi olisi vaan lähteä pois suhteesta tai heittää tuollainen kumppani pellolle ( kuvainnollisesti).
Onhan Angela nähty studiossakin raivoamassa ja se on ehdottomasti liikaa.
En puolusta Ediä. Mutta kyllä Liz osaa samaan tapaan törkeyksiä huutaa.
Sarjan epäsopivin pari, jotka vaan ruokkivat toistensa henkistä epävakautta.
Kumpikaan ei ole psyykkisesti terve.[/quote]
Molemmat osaa olla tosi pahoja suustaan.
Angelan ja Michaelin tapauksessa mölisee nainen ja mies on enimmäkseen hiljaa.
Sekin kyllä voi ärsyttää, varsinkin jos toinen vaan virnuilee/ on täysin välinpitämätön.
Surkeaa kommunikointia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Angelan käytös menee kyllä liian pitkälle ja on väärin, että sitä näytetään.
Toisaalta, ei Michaelkaan ole käyttäytynyt soveliaasti jos ne syytökset muista naisista ovat totta.
Jotenkin siis voi ymmärtää Angelan vihan.
Huom; Ei tarkoita, että hyväksyisi sitä.
Mutta kuka ei raivostuisi, jos saisi kumppanistaan selville vastaavaa?
Ainakin, jos toinen lupauksistaan huolimatta jatkaisi pettämisiään.
Toki Angelan käytös on jo äärimmäistä.
Fiksumpi olisi vaan lähteä pois suhteesta tai heittää tuollainen kumppani pellolle ( kuvainnollisesti).
Onhan Angela nähty studiossakin raivoamassa ja se on ehdottomasti liikaa.
Joo nää toiset naiset ei mitenkään hyväksyttävää.
Mutta on kuitenkin nähtävä myös se tosiasia, että Angela on ihan suhteen alusta lähtien kohdellut Michaelia hyvinkin törkeästi.
Angelan ja Michaelin tahti on alkanut hidastua eikä heillä oikein ole enää mitään niin jännittävää antia sarjaan. Viimeisen Happily Ever After -kauden aikana oli valtavasti kommentteja ympäri somea, että ihmiset pitävät heidän tarinaansa jo kovin väkinäisenä ja väsyneenä. Ihmettelen kuinka kauan TLC näkee heissä enää arvoa. Mutta toisaalta Happily Ever After on ehkä vähän vaikeuksissa, koska sinne ei enää saada kovin hyviä pareja. Tuntuu, että tongitaan vähän sieltä tynnyrin pohjamudista. Ed ja Liz eivät edes ole alkuperäisen formaatin mukainen pari, koska molemmat ovat amerikkalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Nuo hampaat😬Ei ehkä niinkään hampaat vaan suun muoto ja olemattomat huulet? 🤔 Ja joo en oo itsekään täydellinen 😁
Äh, antakaa jo olla. Vai pitäisikö hänen teidän mielestä mennä laitattamaan täytettä huuliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Äh, antakaa jo olla. Vai pitäisikö hänen teidän mielestä mennä laitattamaan täytettä huuliin?
Olen samaa mieltä. Ulkonäön arvostelu pilkkaaminen ym.. on todella törkeää.
Tulee koulukiusaajat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Tulee koulukiusaajat mieleen.
No ei, koulukiusaajat ovat ihan eri kastia. Nämähän esittelevät itseään, tienaavat elantonsa tällä potaskalla, sitä saa mitä tilaa. Scott voisi ottaa vaikkapa Darcieyn ylähuulen lainaksi seuraaviin kuvauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Tulee koulukiusaajat mieleen.No ei, koulukiusaajat ovat ihan eri kastia. Nämähän esittelevät itseään, tienaavat elantonsa tällä potaskalla, sitä saa mitä tilaa. Scott voisi ottaa vaikkapa Darcieyn ylähuulen lainaksi seuraaviin kuvauksiin.
Voihan tsiisus mikä ajatusmaailma sulla säälittävä ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Tulee koulukiusaajat mieleen.No ei, koulukiusaajat ovat ihan eri kastia. Nämähän esittelevät itseään, tienaavat elantonsa tällä potaskalla, sitä saa mitä tilaa. Scott voisi ottaa vaikkapa Darcieyn ylähuulen lainaksi seuraaviin kuvauksiin.
Voihan tsiisus mikä ajatusmaailma sulla säälittävä ihminen olet.
Älä pelasty, eivät ne sitä huulta Darcielta sentään vie.
Itse en ymmärrä tuota että esim. Angelaa vaaditaan pois sarjasta. Tuommoista tapahtuu maailmassa eikä se poistu sillä että sitä ei näytetä televisiossa. Päinvastoin, jatkuu entistä hurjempana jos hyssytellään ja painetaan maan alle.
Ymmärrän kyllä että pumpulissa kasvaneille voi tulla paha mieli. Mutta ei tämä onneks ole mikään unelmahöttö sarja vaan näyttää elämän kaikki puolet siinä raadollisuudessaan mitä se oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä tuota että esim. Angelaa vaaditaan pois sarjasta. Tuommoista tapahtuu maailmassa eikä se poistu sillä että sitä ei näytetä televisiossa. Päinvastoin, jatkuu entistä hurjempana jos hyssytellään ja painetaan maan alle.
Ymmärrän kyllä että pumpulissa kasvaneille voi tulla paha mieli. Mutta ei tämä onneks ole mikään unelmahöttö sarja vaan näyttää elämän kaikki puolet siinä raadollisuudessaan mitä se oikeasti on.
Siksi että se ei ole reilua eikä johdonmukaista, että esim miespuoliset canceloidaan väkivallan (paljon lievemmänkin, tai pelkän uhkauksen vuoksi) tai jotkut osallistujat yhden kielletyn sanan takia ja tuo eukko pahoinpitelee kaikilla mahdollisilla tavoilla lähes joka toisessa jaksossa.
Näin sitä naisten harjoittamaa väkivaltaa viihteellistetään. Pidetään ei ainoastaan hyväksyttävänä ja oikeutettuna, vaan jopa hauskana.
Mieheen tai poikalapsiin kohdistuva väkivalta tai väkivallan uhka toistuu edelleen hauskana läppänä jatkuvasti. Jopa lapsille suunnatussa viihteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Millainen ihminen sinä oikein olet? Varmaan läheiset joutuu jatkuvasti tuntemaan myötähäpeää...
Toivottavasti et ole kasvatusvastuussa kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin kai sarja kertoo meidän ajasta. Jos siinä olisi mies, joka kähmii naisia, niin olisi varmaan poistettu ohjelmasta suuren kohun saattelemana. Nyt vanhemmat naiset käy sulhasehdokkaan kaluun kiinni heti lentokentällä. Miehet taasen odottelevat tyyliin viikkoja milloin morsiamet olisivat valmiita ensisuudelmaan.
Olen samaa mieltä siitä, että naiset kuten Angela pitäisi poistaa sarjasta heti paikalla, mutta kyllä TLC sulkee silmänsä myös miesten suhteen. Big Ed sai uuden kauden, vaikka julkisuuteen oli jo siinä vaiheessa tullut se järkky ääniviesti, jossa Ed tylyttää Liziä haistattelemalla v...ua ja hokemalla, että Liz on v...n päästään sekaisin. 😒
Ihan tosissaanko vertaat noita?!!
Ja Lizkö ei tehnyt Edille vastaavaa, vai onko se eri asia? Nainen saa huutaa kiroiluja ja miehen otettava kaikki vastaan?
Jos f-sanan huutamisesta lentäis pihalle, niin kaikki olis poistettu tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa ja Usman, Couple Tell all.
Lisa on ehkä ilkeimpiä naisia kaikkina tuotantokausina. Huomasitteko, miten nopeasti se iski, kun tämä Ashin kanssa ollut Avery huikkasi keskusteluun, että kaikki amerikkalaiset naiset eivät ole samanlaisia kuin Lisa, kun Usman yritti tätä asiaa selvittää. Niin Lisan nopea heitto: "And that's why Ash dumped you!"
Ei liittynyt mitenkään asiaan, ei osunut mihinkään asiaan, vaan Lisa halusi vain iskeä olettamaansa kipeään kohtaan. Kireä ja pahantahtoinen nainen, jonka harvoin näkee hymyilevän, saati nauravan, ottavan rennosti.
Esim. Angela, nigerialaisen Michaelin vaimo, oli suuttuessaa kuin mylvivä härkä, ja tuhosi Michaelin autoakin raivopäissään, mutta siltikään hän ei tuntunut yhtä ilkeältä kuin Lisa. Ja hän oli välillä myös hyvällä tuulella. :) - Saa väittää vastaan! :)
Ja julmettu mustasukkaisuus kuuluu tietysti yleensä näiden vanhemmanpuoleisten morsiamien ominaisuuksiin. t. nainen 66 v
Se auto ei ollut Miacaelin, Anegla korosti että hänen rahoillaan ostettu.
Angela kyllä osti sen Michaelille.
Maksoi kuka maksoi mutta kyllä auto silloin on Michaelin koska se on hänelle ostettu.Voi luoja, kyllä! Se mikä toiselle on ostettu on myös hänen. Mulla oli joskus kaverina alkkismies jolle tätä asiaa piti selittää kädestä pitäen; sekä karjuen, että ystävällisemmin. Eli jos ostat toiselle jotain, se on hänen, eikä oikeuta ottaa häneltä ilman lupaa ja sama pätee molemminpuolin. Voi jeesus että osasi olla rasittavaa aikaa ja seuraa.
Angelalla oli jokin sellainen selitys, että nigerialaisten lakien mukaan Michaelin omaisuus on hänen omaisuuttaan (?) ja tällä siis oikeutti vandalismin, koska se oli hänen autonsa. 🙄
Angela on kyllä mestari selittämään kaikki omat töppinsa edukseen 😂
Angela on ihmishirviö, toksista feminiinisyyttä, raivo, riehumista, miehekäs, psykopatiaa ja narsismi.
-Kaikki mitä itse vihaan naisessa.
Noita angeloita tämä nykykasvatus teettää. Tosi monet noista amerikkalaisnaisista alkaa olee tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että pumpulissa kasvaneille voi tulla paha mieli. Mutta ei tämä onneks ole mikään unelmahöttö sarja vaan näyttää elämän kaikki puolet siinä raadollisuudessaan mitä se oikeasti on.Siksi että se ei ole reilua eikä johdonmukaista, että esim miespuoliset canceloidaan väkivallan (paljon lievemmänkin, tai pelkän uhkauksen vuoksi) tai jotkut osallistujat yhden kielletyn sanan takia ja tuo eukko pahoinpitelee kaikilla mahdollisilla tavoilla lähes joka toisessa jaksossa.
Näin sitä naisten harjoittamaa väkivaltaa viihteellistetään. Pidetään ei ainoastaan hyväksyttävänä ja oikeutettuna, vaan jopa hauskana.
Mieheen tai poikalapsiin kohdistuva väkivalta tai väkivallan uhka toistuu edelleen hauskana läppänä jatkuvasti. Jopa lapsille suunnatussa viihteessä.
Alina canceloitiin väitetyn rasismisyytöksen nojalla. Hän on nainen.
Angela ei ole käyttänyt fyysistä väkivaltaa. Henkistä ja taloudellista kylläkin, ne on tunnistettu, eivätkä ole hyväksyttäviä.
Jos Angela canceloitaisiin, ei se tarkoita että hänen käytöksensä loppuisi ja hän muuttuisi ihanaksi ihmiseksi. Jäisi vaan piiloon.
Eräs Geoffrey canceloitiin koska tuomittiin rikoksistaan vankilaan. Olisi tuomittu vaikka olisi ollut nainen.
Ihmiset riitelevät sukupuolesta riippumatta, se on välillä ahdistavaa katsottavaa, mutta ei ilmiö poistu sillä että sitä ei näytetä telkkarissa. Herkimmät voivat katsella My Little Pony Yksisarvismaailmassa ohjelmia jos eivät kestä tunteita mitä sarja herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Millainen ihminen sinä oikein olet? Varmaan läheiset joutuu jatkuvasti tuntemaan myötähäpeää...
Ehkä pikkasen provosoin, koska minua säälittää nuoret jotka suurin toivein menevät operaaitoihin ja maksavat itsensä kiepeiksi. Televiosiossa näytetää kuinka joku muotoillaan K Kardashianin näköiseksi peppua myöten, kun peppu solahtaa siihenkin kerrotaan avun löytyvän.
Omassa sarjassaan kaksi tohtoriherraa korjaa pieleen menneitä operaatioita ja hyvä tulee kerrotaan.
Surullista, tosi surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scott on jotenkin yäks.
Ehkä pikkasen provosoin, koska minua säälittää nuoret jotka suurin toivein menevät operaaitoihin ja maksavat itsensä kiepeiksi. Televiosiossa näytetää kuinka joku muotoillaan K Kardashianin näköiseksi peppua myöten, kun peppu solahtaa siihenkin kerrotaan avun löytyvän.
Omassa sarjassaan kaksi tohtoriherraa korjaa pieleen menneitä operaatioita ja hyvä tulee kerrotaan.
Surullista, tosi surullista.
Nyt juuri korjaillaan Mokatut kauneusleikkaukset mtv ava.